Lnh9 Skrevet 26. september #81 Skrevet 26. september (endret) Til tross for kjedelig deltagerliste fikk jeg faktisk gåsehud av både Øyunn, Victoria og Katelyn. De to første fordi de var råflinke til å være første program og siste fordi det er veldig imponerende. (Ser jo balansen er dårlig, men med de forutsetningene man har med DS, hypermobilitet og hypotoni var det det kult å se). Deltakere som Leah, Sandra, Kim og Espen synes jeg det er kjedelig å se på. Men sikkert bedre lengre ut i programmet. Trenger «more passion, more energy»😆 Endret 26. september av Lnh9 4
refill Skrevet 26. september #82 Skrevet 26. september Helene fødte for fem uker siden og har en baby på bakrommet med søsteren sin som barnevakt. Kanskje ting var litt hektisk 😅 7 1 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. september #83 Skrevet 26. september Det er bra de har klart å samle dem jeg ikke har særlig sansen for i samme sesong (Øyunn, Sebastian, Espen og Sondre) - da kan jeg bare droppe Skal i danse denne høsten. 4 4
Sol79 Skrevet 26. september #85 Skrevet 26. september Syns Helene var dårlig stylet. Den kjolen var ikke noe fin hverken i seg selv eller til henne. 5 3
Wanderlust96 Skrevet 26. september #86 Skrevet 26. september Faen så mye jantelov det er i dette kommentarfeltet. Blir flau over å være norsk 18 1
Wanderlust96 Skrevet 26. september #87 Skrevet 26. september Sol79 skrev (26 minutter siden): Syns Helene var dårlig stylet. Den kjolen var ikke noe fin hverken i seg selv eller til henne. Ok. Hvem bryr seg? Bruk tiden din på noe annet enn å kritisere hva slags KLÆR folk går med 4 1
Sol79 Skrevet 26. september #88 Skrevet 26. september Wanderlust96 skrev (4 minutter siden): Ok. Hvem bryr seg? Bruk tiden din på noe annet enn å kritisere hva slags KLÆR folk går med Hvorfor er du her i dette som du tror er et kommentarfelt egentlig? 3
Wanderlust96 Skrevet 26. september #89 Skrevet 26. september Sol79 skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du her i dette som du tror er et kommentarfelt egentlig? Her skal vi snakke om danser og utførelse. Hva slags klær programlederne går i er totalt uinteressant og lavmål å kommentere på. 3
Sol79 Skrevet 26. september #90 Skrevet 26. september Wanderlust96 skrev (5 minutter siden): Her skal vi snakke om danser og utførelse. Hva slags klær programlederne går i er totalt uinteressant og lavmål å kommentere på. Du vet at de har betalte stylister? Dette er ikke de private klærne deres. 7
Wanderlust96 Skrevet 26. september #91 Skrevet 26. september Sol79 skrev (3 minutter siden): Du vet at de har betalte stylister? Dette er ikke de private klærne deres. Er vi her for å snakke om hva stylistene velger ut av antrekk eller danserne?? 3
Sleeve Skrevet 27. september #92 Skrevet 27. september Wanderlust96 skrev (29 minutter siden): Er vi her for å snakke om hva stylistene velger ut av antrekk eller danserne?? Vi er vel her for å snakke om programmet og da er det vel alt, ikke bare dansen. 11 8
Haremor Skrevet 27. september #93 Skrevet 27. september Ser at 16 ukers helvete var bortkasta for Espen… Han går ut først, det er helt sikkert. 3 1
Hanne67 Skrevet 27. september #94 Skrevet 27. september Haremor skrev (1 time siden): Ser at 16 ukers helvete var bortkasta for Espen… Han går ut først, det er helt sikkert. Han fikk tydeligvis mange seerstemmer, siden han ikke er blant de 3 nederste. Og de som har ligget nederst etter at dommerne har sagt sitt, blir ofte med en stund. Folk stemmer på mer enn bare danseferdigheter + at de har sympati for de dårligste. 2 2
oreganopizza Skrevet 27. september #95 Skrevet 27. september veldig imponert av øyunn, syns 8-ere var litt høy score da, kanskje 7 i min mening. men så bra på så kort tid 5 1
Mollebolle Skrevet 27. september #96 Skrevet 27. september Wanderlust96 skrev (9 timer siden): Faen så mye jantelov det er i dette kommentarfeltet. Blir flau over å være norsk Dette er et forum hvor folk kan skrive hva de tenker å mener (innenfor rimelighetens grenser), da blir det feil å "angripe" så fort de har en annen mening enn din. Å for min egen del som skrev at jeg synes Alessandra og Sondre er for høylytte, og at jeg mener Øyunn er en mobber - har ikke noe med janteloven å gjøre i hvert fall. 4 5
Mrs Robinson Skrevet 27. september #97 Skrevet 27. september oreganopizza skrev (53 minutter siden): veldig imponert av øyunn, syns 8-ere var litt høy score da, kanskje 7 i min mening. men så bra på så kort tid Spørs jo helt hva man sammenligner med... Sammenligner man med proffdansere? (Sikkert) for høyt. Sammenligner man med de øvrige danserne og hvilket nivå man kan forvente etter 1.danserunde? Absolutt ikke for høyt. 1
Hanne67 Skrevet 27. september #98 Skrevet 27. september Mrs Robinson skrev (35 minutter siden): Spørs jo helt hva man sammenligner med... Sammenligner man med proffdansere? (Sikkert) for høyt. Sammenligner man med de øvrige danserne og hvilket nivå man kan forvente etter 1.danserunde? Absolutt ikke for høyt. De bør egentlig bruke hele skalaen og ikke legge seg for høyt på de som danser middelmådig. Samtidig kan de ikke legge seg så høyt på de beste at de ikke kommer høyere når de blir enda bedre. JT burde ikke gitt Leah så høyt som 7, - Øyunn og Victoria var SÅ mye bedre. Øyunn fikk 8 av han, men burde egentlig gitt høyere for å markere forskjell. 3
Blåttvann Skrevet 27. september #99 Skrevet 27. september Hanne67 skrev (15 minutter siden): De bør egentlig bruke hele skalaen og ikke legge seg for høyt på de som danser middelmådig. Samtidig kan de ikke legge seg så høyt på de beste at de ikke kommer høyere når de blir enda bedre. JT burde ikke gitt Leah så høyt som 7, - Øyunn og Victoria var SÅ mye bedre. Øyunn fikk 8 av han, men burde egentlig gitt høyere for å markere forskjell. JT og Leah har gjort mange samarbeid tidligere og de er venner (i den grad en mann på nær 60år og en jente på 17 kan være venner). Utrolig dumt at JT slipper unna med favorisering slik. Kanskje man burde gjort det som i skiflyging, slettet høyeste og laveste score. 10 2
Snikmos Skrevet 27. september #100 Skrevet 27. september Øyunn har alltid sagt hun vil være med i skal vi danse, hun har drevet på med dans mye fra før, så ingen overraskelse fra min side at hun kan dette. elles er det litt « kjedelig « å ta med de som kan dans, typ øyunn og Victoria ( har sett Victoria danse før på some , viser at hun også har peiling) men de har jo før også hatt med andre som også kan dans til en viss grad. skulle ønske de hadde med mere typ som Maria, Sebastian og Espen. De som ikke er inne i dette felte, det er mere artig å se utviklingen da, kontra de som ikke er overhode nybegynnere. men det er bare min mening. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå