Jordbærogfløte Skrevet mandag kl. 05:10 #1 Skrevet mandag kl. 05:10 I dag blir kjendisene og deres proffdansere presentert i sendingen av dagens God morgen Norge. Dommerne er de samme som i fjor. Flere som gleder seg? 1
refill Skrevet mandag kl. 08:35 #2 Skrevet mandag kl. 08:35 - Leah Behn - Henriette Lien - Sebastian Solberg - Victoria Nadine - Sondre Sundby - Kim Wigaard - Sandra Lyng - Katelyn Garbin - Espen PA Lervaag - Maria Stavang - Alexander Bonsaksen - Alessandra Mele - Tim Kristian Moen https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-arets-skal-vi-danse-deltakere/19133146/ 1 1
Sen ve ben Skrevet mandag kl. 08:40 #3 Skrevet mandag kl. 08:40 Nja…Sebastian, er det noe han ikke har vært med på? 🙄 Mange kjedelige så tviler jeg skal se på. 5
Jordbærogfløte Skrevet mandag kl. 09:15 Forfatter #4 Skrevet mandag kl. 09:15 Variert gjeng. Dette blir spennende! 1
refill Skrevet mandag kl. 10:35 #5 Skrevet mandag kl. 10:35 Syntes det er veldig gøy og fint at Katelyn skal være med (Cammo skuespiller). Andre kjendisen med downs syndrom som er med i tv konseptet ettersom jeg kan se. Sandra Lyng (og dels Sebastian Solberg) er mine meeh deltakere. Vurderer å starte veddemål på hvorvidt Sandra skal danse til enten Fight song eller Beautiful 💁♀️ Sånn, nok surmaga kommentarer fra meg 😅💀 Glad for at Tim Kristian og Maria skal være med 🥳 1
makkapakka Skrevet mandag kl. 16:16 #7 Skrevet mandag kl. 16:16 (endret) Lurer på hvordan Sebastian blir i dette konseptet, har ikke akkurat gjort noe godt figur av seg i Spillet og Vokteren. Så håper jeg Henriette retter opp inntrykket av seg selv etter Farmen ifjor. De andre er helt greit... Er mye reality kjendiser eller bare? Endret mandag kl. 16:16 av makkapakka 1
NordicViking Skrevet mandag kl. 19:34 #8 Skrevet mandag kl. 19:34 makkapakka skrev (3 timer siden): Lurer på hvordan Sebastian blir i dette konseptet, har ikke akkurat gjort noe godt figur av seg i Spillet og Vokteren. Når han er med, så står jeg over. 1
refill Skrevet mandag kl. 20:00 #9 Skrevet mandag kl. 20:00 makkapakka skrev (3 timer siden): Lurer på hvordan Sebastian blir i dette konseptet, har ikke akkurat gjort noe godt figur av seg i Spillet og Vokteren. Så håper jeg Henriette retter opp inntrykket av seg selv etter Farmen ifjor. De andre er helt greit... Er mye reality kjendiser eller bare? Spørs vel på definisjonen..? Realitykjendiser, da tenker jeg folk som har blitt kjekt gjennom reality - eller eventuelt nermest har reality som jobb. Der er vel TK på god vei inn. Og Sebastian. Men klart, få sånne "Omg har de fått h*n med!" folk 😅 Katelyn og Henriette er skuespillere. Victoria Nadine, Sandra, Kim og Alessandra artister. Espen er manusforfatter først og fremst i mine øyne, men også skuespiller og komiker. Maria komiker. Leah, Sebastian, Tim Kristian og Sondre først og fremst influencere (?). Og Alexander x-ishockey spiller. 1
CeXNS Skrevet tirsdag kl. 03:22 #10 Skrevet tirsdag kl. 03:22 Jeg er skuffet over casten. De fleste er mennesker som oppsøker rampelyset og derfor har vi allerede sett mye til dem. Mange er i stort behov for å holde seg relevante og har svingdør inn til kjendisreality hos TV2. Det må selvfølgelig bli sånn, fordi det tar mye treningstid, så en aktiv karriere er jo vanskelig å kombinere med deltagelsen. Det er nesten litt slik at om du har tid til SVD så blomstrer kanskje ikke karrieren. Kan du være med på tidkrevende reality som Spillet, Kompani, Farmen etc, så sier det seg selv. Sånn er det med all reality, men da blir det mange av de samme. Kunne gjerne hatt med flere politikere, pensjonerte idrettsutøvere og programledere. Håper noen faktisk blir gode dansere, og skulle ønske det var større fokus på dans. Og så håper jeg kvaliteten på kostymer har tatt seg opp. 4 4
NedOpp Skrevet tirsdag kl. 07:29 #11 Skrevet tirsdag kl. 07:29 CeXNS skrev (4 timer siden): Jeg er skuffet over casten. De fleste er mennesker som oppsøker rampelyset og derfor har vi allerede sett mye til dem. Mange er i stort behov for å holde seg relevante og har svingdør inn til kjendisreality hos TV2. Det må selvfølgelig bli sånn, fordi det tar mye treningstid, så en aktiv karriere er jo vanskelig å kombinere med deltagelsen. Det er nesten litt slik at om du har tid til SVD så blomstrer kanskje ikke karrieren. Kan du være med på tidkrevende reality som Spillet, Kompani, Farmen etc, så sier det seg selv. Sånn er det med all reality, men da blir det mange av de samme. Kunne gjerne hatt med flere politikere, pensjonerte idrettsutøvere og programledere. Håper noen faktisk blir gode dansere, og skulle ønske det var større fokus på dans. Og så håper jeg kvaliteten på kostymer har tatt seg opp. Enig generelt, men akkurat Spillet er ikke tidkrevende, det er 2 uker. Forræder er vel også ganske intensivt. Det er vel kanskje derfor de 2 programmene får med seg litt mer variert cast foreløpig
Justlooking Skrevet tirsdag kl. 15:08 #12 Skrevet tirsdag kl. 15:08 Vi får se. Noen er jeg lei av og andre ikke. Gir det en sjanse.
Sologmåne1 Skrevet tirsdag kl. 19:28 #13 Skrevet tirsdag kl. 19:28 Har ikke helt sansen for Sandra og Sebastian. Resten av gjengen blir spennende å følge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå