Gå til innhold

Akseptabelt å mislike hunder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hunden min rulla seg i menneskedrit som lå omtrent på turveien idag. Konklusjon; både hunder og folk kan være jævlig ekle, men folk burde da for svarte ha nok mellom øra til å vite bedre. Folk ass! 

Anonymkode: f4e06...e4e

Løgn

Anonymkode: c07e6...309

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

husker en hundeperson fra da jeg var liten. hun ga ingenting av seg selv og alt skulle være på hennes premisser... og da kom jeg til å tenke på at hun nok gikk tur med hundene og så var hun akkurat likedan når hun gikk med meg. bare så mutt rett foran seg. ekstremt vanskelig å underholde. 

Anonymkode: fa827...322

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Løgn

Haha, I wish. Jeg skulle ønske at A) hunden min ikke rullet i drit og B) folk ikke dreit (!) rundt turstiene i nærmiljøet mitt. Skulle forsåvidt også ønske at hunden ikke hadde på seg både halsbånd, bånd og kløv som måtte vaskes. Og ikke minst et jeg hadde engangshansker hjemme 😬 Men, livet med hund det av og til... 

At enkelte gjør fra seg helt uten vett og skam i naturen er jo ikke tross alt ikke ett ukjent fenomen. Bare å gjøre et søk på f.eks Lofoten, Besseggen eller Mount Everest og bæsj. Mye lystig lesing!

Anonymkode: f4e06...e4e

Skrevet

Tenker at verre enn hunder, må være mennesker som faktisk bruker denne emojien: 😉
De burde vært satt inn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit å være ærlig, så man vet hvem man skal holde seg unna/ha minimalt kontakt med. Personer som ikke liker dyr sier svært mye om deres karakter.

Anonymkode: d2a4c...279

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke vært fremmed for å gjøre det nei. Evt. hadde jeg fjernet meg fra situasjonen. 

Hvorfor MÅ man like barn? 

Du må ikke noe som helst. Poenget er om du faktisk ville sagt til folk at du ikke liker unger, så fjern det fra meg? 

Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Du må ikke noe som helst. Poenget er om du faktisk ville sagt til folk at du ikke liker unger, så fjern det fra meg? 

Ja, det kunne jeg ha sagt. 

Noe mer du lurer på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk får kjerpe seg og innse at barn ikke er dyr. Skill mennesker og dyr. Det er det jeg ikke liker med fanatiske dyreeiere dem er jo helt pdykopat og mener mennesker er på lik linje med dyr. 

Det kreves mer av deg som menneske. Hvor i verden er dette ett massivt problem?

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (7 minutter siden):

Ja, det kunne jeg ha sagt. 

Noe mer du lurer på?

Okei. Det betyr at du ikke eier noe særlig med folkeskikk. Hvis man absolutt må fortelle alle og enhver hva de liker og ikke liker. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

Okei. Det betyr at du ikke eier noe særlig med folkeskikk. Hvis man absolutt må fortelle alle og enhver hva de liker og ikke liker. 

Hvor leser du at jeg forteller ALLE at jeg ikke liker barn? Det er lov å ikke like barn, men det er jo selvfølgelig ikke noe jeg sier til 100 personer hver eneste dag. Har du barn selv, siden du tydeligvis blir så engasjert i dette?

Folkeskikk har jeg mer enn nok av. Heldigvis kjenner du ikke meg personlig. Og jeg liker ikke at du tillegner meg meninger som jeg ikke har. Det er en uting.

Kan vi nå spore tråden tilbake til den faktisk handler om? Istedenfor å la det bli en tråd på hva jeg liker og ikke?

Endret av Mardina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Supertramp89 skrev (2 timer siden):

Tenker at verre enn hunder, må være mennesker som faktisk bruker denne emojien: 😉
De burde vært satt inn.

ja den er usjarmerende 

Anonymkode: fa827...322

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mye trolling i denne tråden. Helt greit å ikke like hunder, men skrivemåten(e) er designet for å trolle, trigge og ha det gøy. Sykt å se, egentlig.

Anonymkode: c19e9...338

Sykt faktisk? Komisk å se hvor oppkavet hundemenneskene blir. 

Anonymkode: 76a8b...db3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Greit å være ærlig, så man vet hvem man skal holde seg unna/ha minimalt kontakt med. Personer som ikke liker dyr sier svært mye om deres karakter.

Anonymkode: d2a4c...279

Jeg liker mange dyr, men ikke hunder. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 22.36):

Kan jeg si at jeg ikke liker hunder? Anonymkode: 76a8b...db3

Selvfølgelig kan du det😊

Jeg er helt ærlig på at jeg ikke liker katter og barn. Hvorfor skulle man ikke kunne være ærlig om sånt?

• Liker 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (5 timer siden):

Så hvis din kollega kommer mot deg med sitt barn som han/hun har med seg på jobb for å vise frem, så passer du på å si til vedkommende at du ikke liker barn?

Mine kolleger vet utmerket godt at jeg ikke liker barn. Men nå er ikke vi en arbeidsplass hvor noen har med seg barn.

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig kan du det😊

Jeg er helt ærlig på at jeg ikke liker katter og barn. Hvorfor skulle man ikke kunne være ærlig om sånt?

Hundeeiere tar det veldig personlig og insisterer ofte på at da har du ikke møtt akkurat deres hund. Som er like irriterende og ekkel som resten selvfølgelig 

Skrevet

Misliker hunder, ble bitt av en schäfer da jeg var 3 og har vært liveredd siden da. "Den er ikke farlig og vil bare leke" er ord jeg ikke kan fordra.

Om dette er et såkalt rødt flagg I datingmarkedet, driter jeg i det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (16 minutter siden):

Misliker hunder, ble bitt av en schäfer da jeg var 3 og har vært liveredd siden da. "Den er ikke farlig og vil bare leke" er ord jeg ikke kan fordra.

Om dette er et såkalt rødt flagg I datingmarkedet, driter jeg i det.

Hvis jeg ser at menn har hund på Tinder så er det helt uaktuelle 

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (8 timer siden):

Hva er det du babler om

Har du lesevansker?

Anonymkode: ccdbc...27f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du lesevansker?

Anonymkode: ccdbc...27f

Jeg vet fortsatt ikke hva problemet ditt er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...