Gå til innhold

Liljens dagbok


Liljen

Anbefalte innlegg

:troest: Usj... det var kjedelig, vennen!

Men vi er mange som vet hvordan det er... selv om det nok er en fattig trøst nå... :sjenert:

Men som det skrives over her... Straks ny prøvemåned og nye muligheter... DA er jeg sikker på at dere får det til! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Det var dumt. Var så sikker på at det hadde klaffet for dere.

Men som mange andre her så vet jeg akkurat hvordan du har det nå, og når den verste skuffelsen har gitt seg er det bare å se fremover mot neste PP. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode klemmer. Di hjelper veldig iallefall, for humøret er faktisk litt bedre, tross den jæ..a mensen.

Zenta: Ja, jeg var egentli ganske sikker jeg og på at testen ble positivt. For en merkelig måned det har vært.. Håper virkelig ikke neste pp blir sånn. VIRKELIG ikke faktisk.. Vil ha EL i normal lengde osv.. Har faktisk vært på en liten shoppings nå. Hjalp litt det ja :) Litt shampo, balsam og div hudpleieprodukter. :)

Cr@sh: :kyss: Håper virkelig du har rett. Jeg håper virkelig også det klaffer.. ( både for oss, og for alle dere jenter som og prøver... måtte juni/juli bli megafruktbar)

Yamaha: Ja, som jeg skreiv til tidligere i innlegget her, så var jeg også ganske sikker etterhvert. Hadde minst 1000 symptomer tror jeg.. Og 1 merkelig nestenpositiv test.. Forstå det den som kan, for det gjør ikke jeg.. :klø:

Ny pp og nye muligheter, begynner å se det nå :)

Nå har jeg kjørt liljemannen på jobb. Han er så søt mannen min :hjerter: Var så nedfor tidligere i dag, at han kom bort å klemte meg og sa, du skal se det ordner sei for oss etter hvert jenta mi. Ikke tenk mer på det. Nå skal vi kose oss masse på Kreta når vi reiser. Så gikk han ut på kjøkken å lagde middag til meg. Spagetti og kjøttdeigsaus. :sikle: Så heldig jeg er som har han. :hjerte::hjerter::hjerte::hjerter:

Nå skal støvsugeren fram. Undulaten er hentet. (å ja, han overlevde 5 dager her hos oss 2 og pusemannen min ) Men det er veldig stille her nå når ikke den fuglen er her å synger og piper hele tiden. :ler:

Ha en fantastis kveld, jenter, og nok en gang TUSEN TAKK for alle di gode varme meldingen jeg får. Det varmer liljehjertet veldig.

En megastor :klem: og tusenvis av :dagens-rose::smilyblomst: til alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg måtte ut i kveld, så ble lenge borte. Har jo ventet og ventet på deg...;) Skjønner veldig godt den skuffelsen det er å få negative tester gang på gang... Men håper at dere får en fruktbar sydentur da i det minste! :sjarmor:

D virker som du har en helt super mann som støtter deg. Det er kjempeviktig. :)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo i natten iselin22 :)

Hadde vært helt topp med en superfruktbar sydentur. :hoppe: Ifølge babyverden.no skal jeg vell ha EL rundt 23 og utover, og vi reiser den 22 ;) så vi får bare håpe. Denne gangen skal det brukes null strimler og 5 digitale EL tester. :) Uansett skal vi kose oss masse nede på Kreta og bare ha det topp :briller2:

Mannen min er verdens snilleste og mest tålmodige mann. (å tålmodig må en være hvis en skal bo med meg. :ler: Jeg er nemlig utrolig morgengretten blant annet... :sjenert: Han er supersnill :hjerter::hjerter_rundt: Vi krangler aldri. Klart vi diskuterer og er uenige om enkelte ting, men hvem er ikke det?? Føler meg heldig som har han. :Nikke:

Riktig god natt og sov så godt.

Natta :klem: fra nattugla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:klem: Ville bare innom med en klem etter den leie dagen i går jeg. Håper du ser lysere på det nå.

Tenk så herlig med sydenbaby da :babysmokk:

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige deg som har en så snill og omtenksom mann. Det hjelper det når man er litt nedfor.

Du skal se at sydens varme får det til å bruse i blodet deres :hjerter_rundt: Det blir nok deilig å komme seg vekk litt, og få tankene over på noe annet.

Så bra at undulaten overlevde da. Kommer dere til å savne den?

Ha en fin tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :vinke:

Toblerone og Yamaha :kyss: og :klem:

Det er helt klart det hjelper med en snill og god mann. :Nikke: Han er så snill med meg.:hjerter: Blir aldri hissig.. Kan selvsagt bli irritert, men da sier han det :) Nei, jeg har det fantastisk, og har ikke lov å klage ;)

En sydenbaby hadde vært noe det :klappe: Men denne gangen skrur jeg ikke opp forventningene så høyt. Blir det noe denne måneden så er det helt :hoppe: og blir det ikke så kommer det nye muligheter. Det er andre her som har prøvd mye lenger enn oss.. :)

Dere har virkelig vært en fantastisk støtte for meg nå. Har kommet ned på jorden igjen og sett ting litt i perspektiv. :) Nå er det positiv tenking som gjelder :hoppe: Ny pp nye muligheter, 9 dager til syden, 3 vakter til ferie osv.. :hoppe::hoppe: Det er jo masse å glede sei over.

Kommer tilbake senere, er innvitert på kaffibesøk nå :)

superstor :klem: til alle dere fantastiske jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ny pp er full av nye muligheter da :hoppe:

Kan jo være det blir full klaff på ferie. Borte fra hverdagens stress og mas :sjarmor:

Hjelper å ha noe å glede seg ihvertfall, så en ikke bare ser alt det negative hele tiden.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Flott at du ser fremover nå :)

Høres ut som en herlig mann du har, og det har utrolig mye å si :)

Håper du får en super tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capricorn og Zenta: :klem::klem:

Ja det skal jammen bli superdeilig å komme sei bort fra den vante hverdagen :sjarmor: Gleder oss kjempemye. Reiser til Oslo neste tirsdag. :hoppe:

Nå skal jeg ut å vaske bilen ute og inni. Den ser bombandert ut, og trenger sååårt en vask :ler: Liljemannen ligger og sover etter nattevakten, og jeg klarer aldri liste meg stillt på tå for å si det sånn :legrine:

I`ll be back ;)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg klarer aldri liste meg stillt på tå for å si det sånn  :legrine:

Kjenner meg igjen der ja :legrine:

Jeg stod opp litt før Mannen i dag, og skulle liste meg rundt.

Gikk jo greit det en stund..men så greier jeg alltid å miste noe i gulvet, eller dunke tærne i dørstokken eller noe.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men så greier jeg alltid å miste noe i gulvet, eller dunke tærne i dørstokken eller noe.. :ler:

:ler:

D skal ikke være enkelt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capricorn: Kjenner meg så igjen kan du tro :ler: Da jeg kom inn igjen sa liljemannen at det var ikke vanskelig å høre at jeg kom. Skoene hadde bare dundret i bakken :sjarmor: var ikke med vilje da.... :ler:

Iselin22: Nei det er helt sikkert. :ler:

Missmumblebee: :klem: tilbake

Nå har jeg kommet inn for dagen. Den har vært fyllt av mye fart. :) Fikk besøk av mor og søster i ettermiddag. kjempekoseli. Vekket Liljemannen (for godt i dag ;) ) kl 14. Han hadde jo hørt meg da... :sjenert: Bilen rett og slett skinner både utvendig og innvendig :tommelsmil: Men fyyyyyameg for en jobb... :ler:

Dro til svigers på middag senere på dagen og koste oss ett par timer.

Har akkuratt kommet inn døra nå, så nå skal vi kose oss med CSI og ekstra. ;)

Så nå må jeg benke meg foran tv for nå begynner det. :)

Ha en toppers kveld

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vasket også bilen min i helgen, og ja det er mye jobb. Men det er jo så deilig etterpå da. Den ser jo bare så mye bedre ut.

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen. :vinke:

Yamaha: :kyss:

3 vakter til ferie :hoppe::hoppe:

Skal ikke gjøre så mye fram mot jobb i dag kl 15.. Skulle egentli trent litt, men jeg orker ikke.. Skal jobbe i 10 timer, så det får holde det. :)

Har prøvd å leve sunt og holde meg i aktivitet slik at jeg kunne kanskje gå ned ett kilo eller 2 til ferien, men den gang ei.. Kiloene sitter bom fast!!! :sur:

Skal vekke liljemannen nå, så vi kan gå å handle litt iallefall. :) greit å få inn litt mat i huset.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til dere reiser... :briller2:

22/6 er jo rett rundt hjørnet!

Åh... det skal bli deilig det tenker jeg.. også midt i EL-tider da! Ypperlig! :sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie snart! Godt å komme seg bort og slappe av litt, tenker jeg!

PS: For oss ble det full klaff i påskeferien, så jeg har tro på at ferie kan gi litt ekstra piff... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...