Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Anerikke, Bizzy, Iselin22 og Yamaha :kyss::blomst:

Må først si at vi fikk bare tak i quick respons testene i går, og di kan du vell bare bruke etter IKM.. :sjenert: Ville ha CB 3 dager før testene, di er best.. men men..

Svaret i morges var iallefall negativt på di dumme testene. Ingen spor til tanta, ømme pupper, mensmurring, variabelt humør, hodepine...??? Dag 27...

Tenker jeg skal kjøre ut på bygda i dag på bensinstasjoner som har apotekvarer og se om jeg får tak i CB.. Liker ikke quick respons, og vet ikke hvorfor, men jeg har flere igjen..

Skal skrive mer senere, og ta meg en dagbokrunde til dere søte jenter og. Må ta meg en dusj og komme på bedre humør nå... Er rimelig :frustrert::frustrert::tristbla::klaske: nå.

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg testa negativt tre dager etter hverandre før det plutselig lyste to blå mot meg... Håper du får en sånn en! (Og jeg er helt enig, CB er best!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei missmumblebee. Tusen takk for hilsen. Det hjalp litt på humøret :klem:

Blir så utrolig frustrert bare.. :sjenert: Det er en stemme inni meg som sier at jeg kommer til å teste positivt (eller er det bare en ønsketanke tro??)

Liljemannen og jeg skal ut å gå en tur i det fine været nå. :)

Kommer tilbake senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Hoppsann!

Det var kjedelig å høre om negtiv test... Men som Missbumblebee sier... plutselig kan det slå over til positivt. Håper virkelig det skjer! :Nikke:

Kos deg med mannen i det fine været! :briller2: Vi har vært ute og gått langt tur i dag i sola. Det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den indre stemmen din har rett ;)

Skjønner veldig godt at du er frustrert!!!!

Håper du har hatt en fin helg til tross for masse tanker og teite tester :klem:

*følger veldig spent med* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hoisann! Her er det jo kjempespenning jo.

Har du testet i dag eller???

*slår meg ned inne hos deg og venter spent på testresultat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle dere søte og snille jenter. Blir så utrolig glad når jeg ser alle som er inne og skriver en hilsen til meg. Tusen takk :blomst:

Har vært på jobb siden 6 til 16 i dag, derfor så sen... :sjenert: sorry...

Negativ test i morges kl 5.45.. :sur: Og når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde spottet litt. Var helt mørkt, bittelitt :frustrert::frustrert::frustrert: så nå kommer tanta sikkert. :frustrert::frustrert:

Er helt sikker på at det var noe på gang der. Egget festet sei nok ikke. Vet ikke..

Akkuratt nå har jeg bare lyst å grine :cry: :grine: Er kjempeskuffet..

Skal ta meg er real dagbokrunde om en liten stund, liljemannen har laget mat nå. Har spist ett eple i dag.... Ikke sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine::grine::grine::grine: Nå kom tanta....

Føler meg så fryktelig flau... jeg som var så sikker.... men nå har jeg lært, skal aldri mer ta slik av... aldri.. blir så utrolig skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake til deg, Annerikke. Det hjelper faktisk med litt trøst..

Vet ikke hva jeg skal skrive egentlig.. Er tom for tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Innom med en kjempetrøsteklem :klem: Skjønner at du er kjempe skuffa. Jeg var helt overbevist selv jeg om at du kom til å teste positivt denne mnd. Men fatt mot.. det er straks ny prøvemåned for dere selv om det garantert er en fattig trøst akkurat nå. slapp av i sola eller ta en real shoppingtur, det hjelper mot det meste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...