AnonymBruker Skrevet 20. mai #621 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Frihetskamp er frihetskamp. Det spiller ingen rolle om undertrykkeren er en fremmed okkuperende makt eller halve jordens befolkning. Den undertrykte må ha rett til å kjempe for sin frihet og sine rettigheter, og i en god del tilfeller vil også målet hellige middelet. Det finnes mange lignende eksempler opp gjennom historien, der den undertrykte reiste seg og medlemmer av den undertrykkende gruppen døde i prosessen. Synes du for eksempel slaveopprør er feil? Eller hva med den franske revolusjon? Var det feil at folket kjempet mot undertrykkelsen fra eliten? For det er nemlig akkurat det samme kvinner gjorde, sto opp mot undertrykkelse og krevde rettigheter. Og det var jo ikke som at det begynte med brevbomber. Dere kunne jo bare gitt oss de rettighetene vi krevde, i stedet for å fortsette å nekte oss det. Akkurat som den franske eliten kunne gjort de endringene folket krevde. Men det er ikke noe moro, ikke sant. Å måtte gi fra seg privilegier til andre, så man ikke lenger står i en særstilling. For den privilegerte føles likhet som undertrykkelse, sies det, og det er det dere menn opplever nå. Ikke faktisk undertrykkelse, dere er bare ikke lenger privilegerte på grunn av hva dere har mellom beina. Og bare sånn til info i tilfelle du eller andre i mannosfæren skulle få for dere å starte et opprør fordi dere er undertrykte. Glem det. Å ikke få ligge med de yngste å peneste damene er ikke undertrykkelse. At kvinner heller foretrekker et liv alene er ikke undertrykkelse. At du nå konkurrerer med dyktige og kompetente kvinner om utdannelse og jobb er ikke undertrykkelse. Menn er ikke undertrykte i dagens Norge, uansett hvor høylytt dere insisterer på det. Dere har akkurat de samme rettighetene og mulighetene, dere er bare ikke lenger spesielt privilegerte på grunn av kjønn. Anonymkode: a46e4...974 Helt enig! Så lei av at dumme, tette, idiotiske menn ikke forstår dette. De vil ha fordeler på grunn av kjønn, for så å komme hjem til en ung, pen babymaskin som rydder og vasker etter dem. Nå er det høylytt sutring fordi at det ikke skjer og at de faktisk er nødt til å bidra med noe her i verden. Anonymkode: 89ea2...f95 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #622 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så det du ønsker deg er en babymaskin, som rydder og vasker etter deg, mens du er ute og lever livet. Anonymkode: 89ea2...f95 Jeg ønsker meg juridisk likestilling. Anonymkode: 73356...dc3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #623 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 3.15): De ønsker ikke samme muligheter og rettigheter. De ønsker ekstra muligheter og rettigheter. Samtlige feministiske organisasjoner i Norge protesterte mot og stemte imot et forslag om å gjøre "likestillingsloven" kjønnsnøytral. Og 8 mars komiteen gjorde det til en parole. ALLE offisielle feministiske organisasjoner har altså kjempet for å beholde diskriminering av gutter og menn i loven. Og det samme gjorde de forrige gang det kom forslag om å gjøre loven kjønnsnøytral. Og det var også disse samme organisasjonenene som skrev denne diskriminerende loven i utgangspunktet. Anonymkode: 740a0...74d Helt korrekt. Jeg ble sjokkert over 8. marskomiteens parole i år. De skriver svart på hvitt at de er imot likestilling! Ikke bare gir de faen i å skjule det, de er så friske i farta at de bare sier det rett ut. Mask off. De er faktisk stolte av sin misandri. 8. marskomiteen i Oslo er sexistisk. De som støtter dem er sexistiske, eller ignorante for hva dem støtter. Ferdig snakket. Hilsen en som faktisk er for likestilling. Anonymkode: 71d7e...4a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #624 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt korrekt. Jeg ble sjokkert over 8. marskomiteens parole i år. De skriver svart på hvitt at de er imot likestilling! Ikke bare gir de faen i å skjule det, de er så friske i farta at de bare sier det rett ut. Mask off. De er faktisk stolte av sin misandri. 8. marskomiteen i Oslo er sexistisk. De som støtter dem er sexistiske, eller ignorante for hva dem støtter. Ferdig snakket. Hilsen en som faktisk er for likestilling. Anonymkode: 71d7e...4a0 Det er jo bare å hive seg rundt, snakke med andre menn, engasjere seg på en positiv måte. Man kommer ikke langt med hatprat fra mannosfæren. Et godt sted å begynne er å analysere problemet opphav, og det er neppe damer. Feministene har holdt på med dette i 150 år. Anonymkode: c45bc...c0b 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #625 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ganske usmakelig av deg, en norsk kvinne å snakke om privilegier, som en del av den mest gruppen mennesker som noensinne har eksistert i verdenshistorien. Menn er juridiske andrerangsborgere takket være en differansierende likestillingslov, og diskrimineres så absolutt mot i utdanning og i arbeidsliv. Dette er godt dokumentert. Kvinner krever til stadighet juridiske favorittiseringer og kvoteringer inn i lederyrker, samtidig som de utgjør brøkdeler av prosenter innenfor harde yrker slik som betongarbeid og industri. Dere er slett ikke ute etter likestilling men heller å heve dere over menn, samtidig som menn i det private skal subsidiere og tilrettelegge for livene deres i det offentlige, hvor kvinner i aller høyeste grad diskriminerer menn på et strukturelt nivå. Om dere ønsker dere å leve uten menn i deres personlige liv er det vel og greit, men husk at det før eller siden kommer det til å føre til at menn vil frigjøre sin arbeidskraft og sine ressurser fra kvinner på et samfunnsmessig nivå. Dette vil si en nedbygging av velferdsstaten og økt privatisering. Dette ser vi allerede oppblomstringen av. Samtidig, er det viktig å huske på at feminisme ikke er bærekraftig i lengden, da det fører til lav fertilitet. Og etter en stund kommer kulturer med rigide kjønnsroller til å overta vår. Dette kalles post-pair bonding fertility trap. Det eneste feminisme utretter på lang sikt er utslettelsen av kulturen det etablerer seg i, og dette ser vi også tegn til allerede i dag. Anonymkode: 73356...dc3 Her ser jeg bare veldig mye tekst uten noe særlig substans og med midt sagt varierende forhold til fakta. Det jeg spurte om klarte du ikke å svare på. Du lar det skinne tydelig gjennom at du ønsker deg tilbake til en tid der kvinner ikke hadde annen status enn som babymaskin og husslave, dog, og det sier mer om deg enn det gjør om alle suffragetter til sammen. Anonymkode: a46e4...974 10
Katten.2.0 Skrevet 20. mai #626 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt korrekt. Jeg ble sjokkert over 8. marskomiteens parole i år. De skriver svart på hvitt at de er imot likestilling! Ikke bare gir de faen i å skjule det, de er så friske i farta at de bare sier det rett ut. Mask off. De er faktisk stolte av sin misandri. 8. marskomiteen i Oslo er sexistisk. De som støtter dem er sexistiske, eller ignorante for hva dem støtter. Ferdig snakket. Hilsen en som faktisk er for likestilling. Anonymkode: 71d7e...4a0 Hva var årets parole fra komiteen? Fikk den ikke med meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #627 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Her ser jeg bare veldig mye tekst uten noe særlig substans og med midt sagt varierende forhold til fakta. Det jeg spurte om klarte du ikke å svare på. Du lar det skinne tydelig gjennom at du ønsker deg tilbake til en tid der kvinner ikke hadde annen status enn som babymaskin og husslave, dog, og det sier mer om deg enn det gjør om alle suffragetter til sammen. Anonymkode: a46e4...974 Hva jeg ønsker er irrelevant. Jeg påpeker at en kultur hvor kvinner subsidieres massivt av skattebetaleren, hvor de ikke lenger etablerer familier med menn, og hvor få barn fødes, ikke vil kunne opprettholdes på lang sikt. Anonymkode: 73356...dc3
Pippi Lotta Skrevet 20. mai #628 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva jeg ønsker er irrelevant. Jeg påpeker at en kultur hvor kvinner subsidieres massivt av skattebetaleren, hvor de ikke lenger etablerer familier med menn, og hvor få barn fødes, ikke vil kunne opprettholdes på lang sikt. Anonymkode: 73356...dc3 Vi får jo befolkningsvekst gjenom invandring, så det er jo ikke som om sammfunet kommer til å dø ut? 4 2
Maleficenta Skrevet 20. mai #629 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva jeg ønsker er irrelevant. Jeg påpeker at en kultur hvor kvinner subsidieres massivt av skattebetaleren, hvor de ikke lenger etablerer familier med menn, og hvor få barn fødes, ikke vil kunne opprettholdes på lang sikt. Anonymkode: 73356...dc3 Er da menn som oftest ikke ønsker barn da 2 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #630 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2026 den 12.37): Hvis du har latt deg lure til å tro at mannehat er en øyeåpner, så er du desverre like hjernevasket i ekkokammeret ditt som de som er dypt inn i incelmiljø, og bruker samme argument for å rettferdigjøre hatet. Lenge leve ironien Anonymkode: 062dd...b1f Synes ikke kvinners negative syn på menn er hat. Ja jeg har et negativt syn på menn flest. Selv om jeg er gift og har 4 voksne barn og 1 barnebarn der kun et er kvinne. Men jeg hater ikke menn selv om jeg har sønner! Det handler mer om at jeg ser det negative element som følger med testosteronet og som jeg som mor og kone forsøker veldig å dempe og roe. Mine sønner har mye testosteron. Det følger opplagt med mangel på empati, omsorg for andre ( særlig svake), aggresjon mot de som er svakere fremfor å stå opp for de som er svakere, sterk gjeng- mentalitet og lynsje holdnin, feighet for å si fra om urettferdighet men veldig tøff i trynet osv osv. rett og slett drittsekk oppførsel ganske oftere enn kvinner. Bare det å ha russegutter hjemme er et mareritt og viser hvor trist jeg synes denne ytre høyrebølgen som gutta rir er. Hadde jeg fått flest døtre hadde jeg nok hatt et enklere og hyggeligere liv. I tillegg ville ikke det mannlige og destruktive dominert så totalt i tilværelsen med gaming stygge ordbruk , aggressive utfall og mangel på hensyn mot meg som mor. mine sønner og mann gjør meg sliten og trist, min datter lyser opp med omsorg, hjelper med julemiddag, er veldig snill og omtenksom- takk Gud at jeg fikk i allefall ei jente Anonymkode: 9b89f...788 2 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #631 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 9.34): Ja, jeg synes det der er en litt kinkig sak, faktisk. På den ene siden er jeg enig i at likestillingsloven i større grad bør fokusere på menns og gutters utfordringer, samtidig forstår jeg bekymringene rundt strukturelle forhold som kvinner fortsatt møter i arbeidsliv og samfunn, samt fokuset på kvinnehelse, spesielt det som gjelder graviditet og fødsel. Men å kalle det for mannehat synes jeg er å dra det langt. Anonymkode: c9ba9...53f Menns og gutters utfordringer er oppførsel. Og påvirkning fra andre menn og gutter. Kvinner forsøker å rigge til sameksistens med menns oppførsel store deler av livet. Til man gir opp. Være seg man orker å skilles eller ei. Jeg har bare gitt opp å tro at en kvinne på noen som helst måte kan få en mann til å vise hensyn, omsorg, og godhet. En mann vil alltid tenke først på seg selv. Dessverre. Ser det nesten uten unntak. De klarer ikke en gang takke for noe, enda så mye skryt de får for å skifte dekk. 2 kvelder med dekkskift/år = 200 timer husarbeid Anonymkode: 9b89f...788 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #632 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Synes ikke kvinners negative syn på menn er hat. Ja jeg har et negativt syn på menn flest. Selv om jeg er gift og har 4 voksne barn og 1 barnebarn der kun et er kvinne. Men jeg hater ikke menn selv om jeg har sønner! Det handler mer om at jeg ser det negative element som følger med testosteronet og som jeg som mor og kone forsøker veldig å dempe og roe. Mine sønner har mye testosteron. Det følger opplagt med mangel på empati, omsorg for andre ( særlig svake), aggresjon mot de som er svakere fremfor å stå opp for de som er svakere, sterk gjeng- mentalitet og lynsje holdnin, feighet for å si fra om urettferdighet men veldig tøff i trynet osv osv. rett og slett drittsekk oppførsel ganske oftere enn kvinner. Bare det å ha russegutter hjemme er et mareritt og viser hvor trist jeg synes denne ytre høyrebølgen som gutta rir er. Hadde jeg fått flest døtre hadde jeg nok hatt et enklere og hyggeligere liv. I tillegg ville ikke det mannlige og destruktive dominert så totalt i tilværelsen med gaming stygge ordbruk , aggressive utfall og mangel på hensyn mot meg som mor. mine sønner og mann gjør meg sliten og trist, min datter lyser opp med omsorg, hjelper med julemiddag, er veldig snill og omtenksom- takk Gud at jeg fikk i allefall ei jente Anonymkode: 9b89f...788 Testosteron er ikke ondt. du har ikke sagt det direkte, men fremstiller det sånn. La dine gutter være gutter, de har høyt testosteron og sånn skal det være. Menn trenger testosteron for å ha motivasjon, energi og mot. Virker nesten som du vil at de skal bytte kjønn. Dette er ekstremt skadelig! Anonymkode: c444f...676
AnonymBruker Skrevet 21. mai #633 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes ikke kvinners negative syn på menn er hat. Ja jeg har et negativt syn på menn flest. Selv om jeg er gift og har 4 voksne barn og 1 barnebarn der kun et er kvinne. Men jeg hater ikke menn selv om jeg har sønner! Det handler mer om at jeg ser det negative element som følger med testosteronet og som jeg som mor og kone forsøker veldig å dempe og roe. Mine sønner har mye testosteron. Det følger opplagt med mangel på empati, omsorg for andre ( særlig svake), aggresjon mot de som er svakere fremfor å stå opp for de som er svakere, sterk gjeng- mentalitet og lynsje holdnin, feighet for å si fra om urettferdighet men veldig tøff i trynet osv osv. rett og slett drittsekk oppførsel ganske oftere enn kvinner. Bare det å ha russegutter hjemme er et mareritt og viser hvor trist jeg synes denne ytre høyrebølgen som gutta rir er. Hadde jeg fått flest døtre hadde jeg nok hatt et enklere og hyggeligere liv. I tillegg ville ikke det mannlige og destruktive dominert så totalt i tilværelsen med gaming stygge ordbruk , aggressive utfall og mangel på hensyn mot meg som mor. mine sønner og mann gjør meg sliten og trist, min datter lyser opp med omsorg, hjelper med julemiddag, er veldig snill og omtenksom- takk Gud at jeg fikk i allefall ei jente Anonymkode: 9b89f...788 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Menns og gutters utfordringer er oppførsel. Og påvirkning fra andre menn og gutter. Kvinner forsøker å rigge til sameksistens med menns oppførsel store deler av livet. Til man gir opp. Være seg man orker å skilles eller ei. Jeg har bare gitt opp å tro at en kvinne på noen som helst måte kan få en mann til å vise hensyn, omsorg, og godhet. En mann vil alltid tenke først på seg selv. Dessverre. Ser det nesten uten unntak. De klarer ikke en gang takke for noe, enda så mye skryt de får for å skifte dekk. 2 kvelder med dekkskift/år = 200 timer husarbeid Anonymkode: 9b89f...788 Det er ganske frustrerende å lese hvor mye kvinnehat det er i denne tråden. Men når jeg leser innlegg som dine her, så tenker jeg at noen av dem kanskje kan ha noen poeng også. En kvinne trenger ikke å få en mann til å vise hensyn, omsorg og godhet. Det kommer naturlig fra mannen. Jeg lurer veldig på hvordan menn du omgås, eller hva du har opplevd i løpet av livet til å kunne skrive så negativt om menn på et generelt grunnlag. At de finnes noen sjåvinistiske drittsekker der ute, ja helt klart. Men majoriteten, eller nesten alle? Det stemmer faktisk ikke. Anonymkode: cca92...80f 3
Maleficenta Skrevet 22. mai #634 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ganske frustrerende å lese hvor mye kvinnehat det er i denne tråden. Men når jeg leser innlegg som dine her, så tenker jeg at noen av dem kanskje kan ha noen poeng også. En kvinne trenger ikke å få en mann til å vise hensyn, omsorg og godhet. Det kommer naturlig fra mannen. Jeg lurer veldig på hvordan menn du omgås, eller hva du har opplevd i løpet av livet til å kunne skrive så negativt om menn på et generelt grunnlag. At de finnes noen sjåvinistiske drittsekker der ute, ja helt klart. Men majoriteten, eller nesten alle? Det stemmer faktisk ikke. Anonymkode: cca92...80f Tydeligvis er både mannen og sønnene og sønnens kompiser sjåvinistisk e drittsekker, så hvis det er det hun har i livet sitt så.... 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #635 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Testosteron er ikke ondt. du har ikke sagt det direkte, men fremstiller det sånn. La dine gutter være gutter, de har høyt testosteron og sånn skal det være. Menn trenger testosteron for å ha motivasjon, energi og mot. Virker nesten som du vil at de skal bytte kjønn. Dette er ekstremt skadelig! Anonymkode: c444f...676 Du er forskrudd som vrir og vender. Jeg konstaterer at testosteron skaper mye stress for meg med å ha blitt utskjelt og vært hoggestabbe i mange år. Som kvinne er jeg sliten og utmattet av alle diskusjoner, det høyreekstreme tankegodset de lefler med. Bekymret for både egne og andre menn/ gutter. Har ingenting med kjønnsbytte å gjøre. Du tåler bare ikke høre fra en mor at hun er sliten. Ikke har du empati med meg heller. For alt jeg har gjort for mine sønner, forsøk på å lære de omsorg etc. Er du mann? Anonymkode: 9b89f...788 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #636 Skrevet 22. mai Maleficenta skrev (1 time siden): Tydeligvis er både mannen og sønnene og sønnens kompiser sjåvinistisk e drittsekker, så hvis det er det hun har i livet sitt så.... Ja , mann er rimelig mannesjovinisk og han har «smittet» inspirert/ vært forbilde. Jeg har prøvd og prøvd. Russetiden var et helvete. Prøvde dempe det men neida. nå lider jeg av ME. Anonymkode: 9b89f...788 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #637 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ganske frustrerende å lese hvor mye kvinnehat det er i denne tråden. Men når jeg leser innlegg som dine her, så tenker jeg at noen av dem kanskje kan ha noen poeng også. En kvinne trenger ikke å få en mann til å vise hensyn, omsorg og godhet. Det kommer naturlig fra mannen. Jeg lurer veldig på hvordan menn du omgås, eller hva du har opplevd i løpet av livet til å kunne skrive så negativt om menn på et generelt grunnlag. At de finnes noen sjåvinistiske drittsekker der ute, ja helt klart. Men majoriteten, eller nesten alle? Det stemmer faktisk ikke. Anonymkode: cca92...80f Har levd et langt liv. Føler at jeg har mislykkes som mor. Ser miljøene og språkbruken på skolene. Vært gjennom mange russebuss runder over år. Flokkmentalitet er sterk. Det destruktive og konkurranse , penger og makt vinner over omsorg for medmennesker vilje til å dele, betale skatt osv. jeg betaler min skatt med viten om hvor godt og omsorgsfullt et samfunn som vårt er. Menn i økonomi sektoren forakter oss omsorgsarbeidere. Vi steller ikke raskt nok, osv. er så lei meg at mine sønner bare vil høre på sin far. Har ingenting å si lengre. Styggpraten mot kvinner, hetsen på nett og i media har gjort meg nummen. Også Trump og Israel, Putin osv. så sterk mannskultur spekket med testosteron. Hva er det å gjøre. Jeg har gitt opp. Anonymkode: 9b89f...788 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #638 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ganske frustrerende å lese hvor mye kvinnehat det er i denne tråden. Men når jeg leser innlegg som dine her, så tenker jeg at noen av dem kanskje kan ha noen poeng også. En kvinne trenger ikke å få en mann til å vise hensyn, omsorg og godhet. Det kommer naturlig fra mannen. Jeg lurer veldig på hvordan menn du omgås, eller hva du har opplevd i løpet av livet til å kunne skrive så negativt om menn på et generelt grunnlag. At de finnes noen sjåvinistiske drittsekker der ute, ja helt klart. Men majoriteten, eller nesten alle? Det stemmer faktisk ikke. Anonymkode: cca92...80f Hva har du opplevd ? Har du blitt skjelt ut, latterliggjort eller aldri fått et takk av mannen din? Det var hensyn og godhet i starten. Godheten hans forsvant omvendt proposjonalt med antall barn jeg fødte. Jo mer sliten og syk jeg var desto mer hoggestabbe ble jeg. Nå er jeg ikke i stand til noe lengre. Ikke engang å skille meg. Men sluttet å kritisere meg. Skjønner vel at jeg ikke er noe mer igjen å hogge på. Så nå har jeg valgt å nyte de siste ti eller kanskje tyve årene av livet i mest mulig fred og ro. Holder lav profil og prøver komme meg opp om morgen. Anonymkode: 9b89f...788 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #639 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Testosteron er ikke ondt. du har ikke sagt det direkte, men fremstiller det sånn. La dine gutter være gutter, de har høyt testosteron og sånn skal det være. Menn trenger testosteron for å ha motivasjon, energi og mot. Virker nesten som du vil at de skal bytte kjønn. Dette er ekstremt skadelig! Anonymkode: c444f...676 Min mann er 190 høy og 100 kilo. 12% kroppsfett. Sterk som en bjørn og veldig mandig. Han er den snilleste mannen jeg har møtt. Masse empati og omtanke for de svakere. Feminist selvsagt. Anonymkode: ea56a...ea0 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #640 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menns og gutters utfordringer er oppførsel. Og påvirkning fra andre menn og gutter. Anonymkode: 9b89f...788 Nettopp, og når vi vet at gutter og menn fortsatt, i år 2026, opplever et sterkt press om å være tøffe, sterke, selvhjulpne og ikke vise følelser, så er det faktisk et problem. Mange gutter og menn opplever sosial skam ved å innrømme at de sliter psykisk, noe som kan føre til økt ensomhet, da det å snakke om følelser fortsatt innen denne "guttekulturen" blir oppfattet som feminint. Samtidig ønsker kvinner på sin side omsorgsfulle og følsomme partnere, samtidig som tradisjonelle idealer forventer at gutter og menn er sterke og maskuline. Jeg tenker at det ikke er så lett å stå i disse tildels motstridende forventingene, og jeg tror det er en mangel på gode, mannlige rollemodeller, noe som kan føre til at gutter trekkes mot dårlige forbilder. Det er også et problem at flere gutter faller fra i skole og utdanning, og noe av dette kan skyldes at gutter blir senere skolemodne. Evalueringen av 6-årsreformen viser f.eks. at det er for lite lek, både styrt og fri, på 1. klassetrinn, og jeg tror at det er bra at det blir satt fokus på dette. Vi ser også at unge menn i økende grad styrer mot mer konservative og høyreorienterte politiske partier og ideologier, noe som man delvis kan forstå som en søken etter trygghet i en tid med mostridende og uklare forventninger til mannsrollen, slik at man vender seg mot det tradisjonelle og "kjente". Anonymkode: c9ba9...53f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå