AnonymBruker Skrevet 26. mai #661 Skrevet 26. mai Maleficenta skrev (På 25.5.2026 den 19.11): Nå er det etnisk norske som voldtar og... Golden Retrievere dreper de også, men det er en grunn til at folk er mer redd Pitbuller, eller? Anonymkode: e8325...b65
Sannhetsøkende Skrevet 27. mai #662 Skrevet 27. mai (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk for forståelsen og omtanken ❤️ gått til psykolog før, mange som sier jeg burde gå, men nå er jeg for syk og årene gikk fra meg. Har gått i kvinnefella, og vært tidligere veldig opptatt av å være perfekt kone! Og mor! Det var takken. Å bli beskyldt for å være mannefientlig er helt absurd. Men sier litt om hva og hvordan en mann her på forumet tenker, når man forteller om f.eks. sønnenes holdninger. Elsker mine sønner over alt på jord. Til og med om de blir kriminelle. Men ingen som blir det tror jeg, og har et ørlite håp om at de endrer sine holdninger, men jeg har ingen påvirkning. Men tristheten er når de bli påvirket av sånne toxiske som Andrew Teta etc. Jeg er levende eksempel på hvor viktig det er med egen inntekt for å ha råd til å skilles. Ikke gå i kvinnefella. Og fjerne barna fra negative elementer så tidlig som mulig. Anonymkode: 9b89f...788 Bare hyggelig ❤️ Det er trist det ble sånn. Dette fortjener du ikke. Og nei, du er ikke mannefientlig for å fortelle hvordan du har det. Kjenner en mann som faktisk ser kvinner og vet hvordan enkelte menn behandler og ser ned på kvinner. Han kunne nevne sin far som lo av moren hans når hun snakket, fordi han mente kvinner var dumme og burde være stille. Mora hans er ingen mannehater hun, men hun har fortalt om dette for å forklare sin situasjon. I dag er hun sammen med en flott mann som respekterer henne. Det er lov for både menn og kvinner, og kunne nevne at de har en partner som behandler dem dårlig, uten å få høre at det er dem det er noe galt med. Jeg er helt enig med deg at kvinner bør være selvstendige og ha egen inntekt. Hadde jeg hatt en datter skulle hun tidlig fått lære hvor viktig det er at jenter/kvinner må etablere seg og bli selvstendige da de ikke kan regne med noen. Til syvende og sist så er det seg selv man har. Endret 27. mai av Sannhetsøkende 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå