AnonymBruker Skrevet 1. mai #121 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 11.43): Greit nok det. De ønsker nok status i sin egen gruppe også. Men det meste vi gjør her i livet er for å bli mer attraktive for det motsatte kjønn (eller samme kjønn) enten om en vil innrømme det eller ikke. Anonymkode: a0262...a9b Ja, men det er godt mulig man søker etter å bli mer attraktiv hvis man føler man får belønning for det, at det gir avkastning. Men hvis man er pen og bare blir straffet for det tror jeg ikke man er så gira på å kultivere utseendet sitt. Anonymkode: 11b6c...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #122 Skrevet 2. mai Synes dette oppsummerer looksmaxxing rimelig godt. Man sitter ikke akkurat igjen med noen dyp respekt eller beundring for de unge guttene/mennene som driver med dette. Det nytter ikke å pynte på fasaden når det er tomt på innsiden. Og da tenker jeg ikke på at de er dumme, men at de virker tomme innvendig. Spesielt Clavicular fremstår som en usikker og deprimert liten gutt som gjemmer seg bak det han har oppfattet er et "perfekt" ytre. Det er egentlig bare trist. Anonymkode: d6a61...77c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #123 Skrevet 2. mai Looksmaxxere er bare et symptom på den råtne datingkulturen i dag. Det var uunngåelig at looksmaxxing ble mainstream blant gen z og alpha Anonymkode: 026ed...153 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #124 Skrevet 2. mai men er det ikke litt sånn at de som liker looxxxmaxxere gjerne sammen med en looksmaxer-dame? type fitness folk med enten veldig mørkt farget hår eller blondt hår. mye brunfarge ... osv. de har god trenings-disiplin da... må være deilig å være opptatt av kosthold og trening, kunne ønske jeg var det. hvis jeg ikke hadde trent en dag hadde jeg gått i kjelleren og grått fordi omg jeg føler jeg så utrent og dvask .. Anonymkode: 11b6c...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. mai #125 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Nei. Anonymkode: 31bec...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #126 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Looksmaxxere er bare et symptom på den råtne datingkulturen i dag. Det var uunngåelig at looksmaxxing ble mainstream blant gen z og alpha Anonymkode: 026ed...153 Symptom på udiagnoserte og ubehandlede psykiske lidelser, godt forsterket av foreldrene deres. Anonymkode: 31bec...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #127 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Symptom på udiagnoserte og ubehandlede psykiske lidelser, godt forsterket av foreldrene deres. Anonymkode: 31bec...8bd Forsterket av det motsatte kjønn, som behandler dem helt ulikt avhengig av utseendet deres. Anonymkode: cf5d3...a15 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #128 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forsterket av det motsatte kjønn, som behandler dem helt ulikt avhengig av utseendet deres. Anonymkode: cf5d3...a15 Hadde man ikke hatt foreldre som var så ekstremt opptatte av utseende og heiet frem "alt kan fikses med penger" så hadde dette aldri blitt et problem. Gjelder begge båsene. Utfordragelige folk. Anonymkode: 31bec...8bd 1
Crazydoglady Skrevet 3. mai #129 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Nei. 1
Bimbo Skrevet 3. mai #130 Skrevet 3. mai Disse «pynter seg» vel først og fremst for en spesiell type kvinner fra samme gruppe, disse damene som er 20 år men allerede fulle av fillere, silikon og løsvipper. Til tross for hva enkelte later til å tro så gjelder dette fortsatt et fåtall av unge norske kvinner, det blir litt meningsløst å spørre oss gjennomsnittskvinner da om hvorvidt vi finner trenden tiltalende. Svaret er åpenbart nei, akkurat som at menn flest ikke vil ha en dame hvis verden kretser rundt sitt eget utseende og seksualiseringen av dette. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #131 Skrevet 3. mai Gratis skrev (På 1.5.2026 den 9.30): Det er fordi Clavicular ikke var kjekk, men en kvisete og "pløsete" ungdom for kun få år siden. Det du ser i dag er konstruert. Har sett bilder før og etter. Hvem har ikke slitt med kviser og akne som ungdom? Det er noe mange ungdommer har komplekser for, som en del tar medisiner for, som ofte gir midlertidig dårlig selvfølelse, og noe man vokser av seg. Han hadde ikke hatt noe problemer på det såkalte markedet på grunn av sitt ekte utseende i dag og han så ikke pløsete ut i ansiktet. Tvertimot er han en jeg ville ha karakterisert som kjekk, i motsetning til slik han ser ut nå. Jeg ser han er pen, men han er glætt. Men selvfølgelig. Glætts gonna glætt, hvis det er damer han ligner på han er ute etter. Anonymkode: fbfb7...28f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #132 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sett bilder før og etter. Hvem har ikke slitt med kviser og akne som ungdom? Det er noe mange ungdommer har komplekser for, som en del tar medisiner for, som ofte gir midlertidig dårlig selvfølelse, og noe man vokser av seg. Han hadde ikke hatt noe problemer på det såkalte markedet på grunn av sitt ekte utseende i dag og han så ikke pløsete ut i ansiktet. Tvertimot er han en jeg ville ha karakterisert som kjekk, i motsetning til slik han ser ut nå. Jeg ser han er pen, men han er glætt. Men selvfølgelig. Glætts gonna glætt, hvis det er damer han ligner på han er ute etter. Anonymkode: fbfb7...28f Han er jo helt ødelagt i hodet. Han går kun etter utseendet selv, og tror tydeligvis det er noe som gjelder begge veier. Han ble bedt om å vise litt mer personlighet i en intervju, og svarte da "I don't really have one". Hvem i alle dager er det som vil være sammen med et tomt skall liksom? Ikke jeg i hvert fall. Det jeg først og fremst ser etter i en mann er noen det er trivelig å være sammen med, utseendet kommer langt ned på lista. Og overfladiske mennesker er fullstendig uinteressante. Anonymkode: cbf5d...345 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #133 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Forsterket av det motsatte kjønn, som behandler dem helt ulikt avhengig av utseendet deres. Anonymkode: cf5d3...a15 Ja, det er posisjon alle står i. Selv ser jeg ut som en helt vanlig dame og er vant til at et par av venninnene mine trekker det meste av oppmerksomheten ute. Jeg ble også mobbet på barneskolen og deler av ungdomsskolen, av gutter som gikk på utseende mitt. Nå er jeg voksen og vet godt at det finnes menn som foretrekker meg fremfor andre damer som er karakterisert som penere enn meg. Dette er en erfaring de aller fleste gjør seg. Mennesker vokser opp, både en selv og andre, og man kan aktivt jobbe med å ikke definere sin verdi utifra andre menneskers blikk på ens utseende. De aller fleste mennesker blir mindre overflatiske med alderen. Selv "smaken" man har i menn og kvinner er underordnet hva som er populært når man er ung. I tillegg gjør mange oss den erfaringen at hva som karakteriseres som å være attraktiv er ulikt i ulike typer miljøer. Clavicular vil nok score poeng blant damer i det miljøet han har hentet utseendeidealet sitt fra og ellers ikke. Men det betyr også at han ikke vil få erfaring med bli likt og foretrukket slik han faktisk ser ut, noe som ville ha vært fullstendig mulig. Det er selvfølgelig hans eget valg, men det er likevel et faktum. Anonymkode: fbfb7...28f 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #134 Skrevet 3. mai Clav er tenåring og har allerede pult hundrevis av attraktive kvinner, så ja kvinner liker looksmaxere. Hvorfor høre på ord når man kan se på handlinger? Anonymkode: 9577c...937
AnonymBruker Skrevet 3. mai #135 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Clav er tenåring og har allerede pult hundrevis av attraktive kvinner, så ja kvinner liker looksmaxere. Hvorfor høre på ord når man kan se på handlinger? Anonymkode: 9577c...937 Spørsmålet er: - Kunne du ha vært sammen med en looksmaxer? - Liker dere damer dette? Damene på kg har sagt sitt. Det er svar i tråd med spørsmålene. Denne fyren er åpenbart ikke hva damene her tenker på som top notch. Er problemet at alle ikke synes han er digg eller hva er greia? Det må da være grenser for oppmerksomhetsbehovet. Anonymkode: fbfb7...28f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #136 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Clav er tenåring og har allerede pult hundrevis av attraktive kvinner, så ja kvinner liker looksmaxere. Hvorfor høre på ord når man kan se på handlinger? Anonymkode: 9577c...937 De kvinnene han har pult liker looksmaxere. Men de er jo sikkert like blåst i hodet selv, og representerer selvsagt ikke flertallet av verdens kvinner. Anonymkode: cbf5d...345 3 2
Imsdalen Skrevet 3. mai #137 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Clav er tenåring og har allerede pult hundrevis av attraktive kvinner, så ja kvinner liker looksmaxere. Hvorfor høre på ord når man kan se på handlinger? Anonymkode: 9577c...937 Han holder til ons i fylla for løse tøser som vil ha sex med en "kjendis", men det er jo ingen i verden som vil være i et langvarig forhold med han. 2
knooters Skrevet 3. mai #138 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): De kvinnene han har pult liker looksmaxere. Men de er jo sikkert like blåst i hodet selv, og representerer selvsagt ikke flertallet av verdens kvinner. Anonymkode: cbf5d...345 Det er heller ikke sånn at "handlinger" og "påståtte handlinger" er samme ting. Vet vi nå egentlig noe om hvor mange denne fyren har pult - eller må vi stole på hans ord for det? Som andre har sagt: handling foran ord. Men ord er ikke bevis på handling. Det blir bare et sirkelargument. 1 2
Gjest Margo Skrevet 4. mai #139 Skrevet 4. mai Sykkelkopp skrev (På 29.4.2026 den 20.26): Ikke hvis de vet han er selverklært looksmaxer før de blir kjent. Men selvfølgelig går damer for menn som ser bra ut. Narsisisme er ellers i følge studier veldig attraktivt trekk hos menn. Samtidig hater damer at de liker menn som ser bra ut men er idioter, så de sier det ikke høyt. Du glemmer en viktig ting - hva som anses som pent utseende er jo individuelt. Om du kikker deg rundt, ser du at mennesker i alle mulige utgaver har partner. Jeg syns min partner er dritfin - det er ikke sikkert du syns det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #140 Skrevet 4. mai Vera skrev (5 timer siden): Du glemmer en viktig ting - hva som anses som pent utseende er jo individuelt. Om du kikker deg rundt, ser du at mennesker i alle mulige utgaver har partner. Jeg syns min partner er dritfin - det er ikke sikkert du syns det. Hva som anses som et pent utseende er det ganske global enighet om. Man ser også statistikk fra dating apper at damer går etter de samme mennene, så de må jo være enig om hva som er et pent ytre. Så klart syntes du partneren din er dritfin om du er forelsket i han. Anonymkode: a0262...a9b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå