AnonymBruker Skrevet 6. mai #161 Skrevet 6. mai askjiir skrev (På 4.5.2026 den 17.12): De må jo det hvis de skal få noe matcher på Tinder. Nei man må ikke la seg påvirke av ekstremt kropp og utseendepress for å få matcher. Jeg har ikke hatt noe problem med match, og jeg er en helt vanlig mann, som ikke lar påvirke av alt dette ekstreme utseendepresset Anonymkode: 87b8b...318 4
askjiir Skrevet 6. mai #162 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du noe å vise til, eller tar du han på ordet? Han fremstår ikke akkurat som noen sjarmør her (har hoppet rett til de delene der han flørter med damene): Anonymkode: d6a61...77c Han er ingen storsjamør, men det trenger han ikke å være når han ser så bra ut. Se hvordan han så ut før sammenlignet med nå.
AnonymBruker Skrevet 6. mai #163 Skrevet 6. mai askjiir skrev (1 minutt siden): Han er ingen storsjamør, men det trenger han ikke å være når han ser så bra ut. Se hvordan han så ut før sammenlignet med nå. Det kan da virkelig ikke være en særlig bra følelse å få bekreftet at man har en rævva personlighet, og kun blir valgt på grunn av utseendet... Bro er 20 år og ferdig, de som ville ha en bit av kaka har fått det, og snart er det ingen som vil ha noe mer med han å gjøre. Han kommer jo aldri til å få oppleve at noen elsker han som person, og hvis målet kun var sex kunne han likeså godt bare kjøpt seg noen horer. Anonymkode: cbf5d...345 2 2
askjiir Skrevet 6. mai #164 Skrevet 6. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan da virkelig ikke være en særlig bra følelse å få bekreftet at man har en rævva personlighet, og kun blir valgt på grunn av utseendet... Bro er 20 år og ferdig, de som ville ha en bit av kaka har fått det, og snart er det ingen som vil ha noe mer med han å gjøre. Han kommer jo aldri til å få oppleve at noen elsker han som person, og hvis målet kun var sex kunne han likeså godt bare kjøpt seg noen horer. Anonymkode: cbf5d...345 Det handler også om å være populær og begjært, prostituerte vil ikke dekke det behovet. Kan man utvikle en god personlighet i tillegg er jo det pluss pluss. Endret 6. mai av askjiir
I Grosny Skrevet 6. mai #165 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.39): Om kvinner like ekstremt selvopptatte menn? Det enkle svaret er jo rett og slett: Nei. Anonymkode: 4a350...958 Hvorfor ikke? Fordi de er opptatt? (av seg selv).
askjiir Skrevet 6. mai #166 Skrevet 6. mai (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei man må ikke la seg påvirke av ekstremt kropp og utseendepress for å få matcher. Jeg har ikke hatt noe problem med match, og jeg er en helt vanlig mann, som ikke lar påvirke av alt dette ekstreme utseendepresset Anonymkode: 87b8b...318 Tror du undervurderer deg selv. Endret 6. mai av askjiir
knooters Skrevet 6. mai #167 Skrevet 6. mai Det komiske er at 99% av det disse mener de oppnår, er et resultat av en tur til frisøren, selvtillit og en grei nok klesstil. Og det er jo ikke looksmaxxing sånn sett. Den gjør nada for dem.
BeeKind Skrevet 6. mai #168 Skrevet 6. mai (endret) Nei, det virker slitsomt å være sammen med noen som er så opptatt av utseende. Jeg vil heller være sammen med en som jobber med å være en regulert, empatisk og ansvarlig person ❤️ Jeg har flere ganger snakket med andre kvinner om at vi ofte på datingapper unngår å matche med menn som er for kjekke ut, eller ser ut som om de bryr seg veldig om utseendet. Det de fleste ser etter er om han ser snill og sjarmerende ut. Endret 6. mai av BeeKind 4
askjiir Skrevet 6. mai #169 Skrevet 6. mai (endret) knooters skrev (27 minutter siden): Det komiske er at 99% av det disse mener de oppnår, er et resultat av en tur til frisøren, selvtillit og en grei nok klesstil. Og det er jo ikke looksmaxxing sånn sett. Den gjør nada for dem. Du glemte kjevebein operasjon, nese operasjon, hake operasjon. steroider, sminke og et utall andre inngrep. Endret 6. mai av askjiir 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #170 Skrevet 6. mai askjiir skrev (2 timer siden): Tror du undervurderer deg selv. Tja. Begynner få måne og er overvektig. Høyden har jeg på min side. Er uansett langt unna en mann kvinner snur seg etter. Men jeg vet hvordan jeg snakker med kvinner Men kroppspress som slike influencere driver med, det er kun skadelig. Følger en oppskriften til slike folk, så sitter en der med steroider og spiseforstyrrelser. Nei takk Anonymkode: 87b8b...318 3 1
askjiir Skrevet 6. mai #171 Skrevet 6. mai (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja. Begynner få måne og er overvektig. Høyden har jeg på min side. Er uansett langt unna en mann kvinner snur seg etter. Men jeg vet hvordan jeg snakker med kvinner Anonymkode: 87b8b...318 Må jo ha bra bilder for å komme i prat med dem, du sier du får matcher på Tinder uten problem. Endret 6. mai av askjiir
AnonymBruker Skrevet 7. mai #172 Skrevet 7. mai askjiir skrev (10 timer siden): Må jo ha bra bilder for å komme i prat med dem, du sier du får matcher på Tinder uten problem. Hvis man bruker Tinder som arena gjør man det jo unødvendig vanskelig for seg selv. Jeg ville nok ikke matchet med noen av mine tidligere partnere på Tinder, men jeg møtte de i virkeligheten og ble sjarmert av væremåte. Anonymkode: cbf5d...345 1 1
Strigiformes Skrevet 7. mai #173 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Et menneske som velger radikale løsninger med tanke på utseendet, er ikke helt forenlig med slik jeg tenker... Jeg elsker det som er naturlig 🙌 2
ajarRun Skrevet 9. mai #174 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2026 den 14.54): Det kan da virkelig ikke være en særlig bra følelse å få bekreftet at man har en rævva personlighet, og kun blir valgt på grunn av utseendet... Bro er 20 år og ferdig, de som ville ha en bit av kaka har fått det, og snart er det ingen som vil ha noe mer med han å gjøre. Han kommer jo aldri til å få oppleve at noen elsker han som person, og hvis målet kun var sex kunne han likeså godt bare kjøpt seg noen horer. Anonymkode: cbf5d...345 Hvorfor skulle det være en dårlig følelse? Jeg ville valgt noen som er tiltrukket kroppen min framfor noen som er tiltrukket personligheten eller pengene mine. Sex der noen er veldig tiltrukket av deg er bedre enn med prositituerte. De fleste kvinner elsker deg hvis du har sex med dem regelmessig. knooters skrev (På 6.5.2026 den 20.11): Det komiske er at 99% av det disse mener de oppnår, er et resultat av en tur til frisøren, selvtillit og en grei nok klesstil. Og det er jo ikke looksmaxxing sånn sett. Den gjør nada for dem. 80-20. 80% av resultatet kommer fra 20% av innsatsen. BeeKind skrev (På 6.5.2026 den 20.18): Nei, det virker slitsomt å være sammen med noen som er så opptatt av utseende. Jeg vil heller være sammen med en som jobber med å være en regulert, empatisk og ansvarlig person ❤️ Jeg har flere ganger snakket med andre kvinner om at vi ofte på datingapper unngår å matche med menn som er for kjekke ut, eller ser ut som om de bryr seg veldig om utseendet. Det de fleste ser etter er om han ser snill og sjarmerende ut. Hvordan viser jeg at jeg jobber med å være regulert, empatisk og ansvarlig på Tinder?
AnonymBruker Skrevet 11. mai #175 Skrevet 11. mai ajarRun skrev (På 9.5.2026 den 23.23): Hvorfor skulle det være en dårlig følelse? Jeg ville valgt noen som er tiltrukket kroppen min framfor noen som er tiltrukket personligheten Patetisk. ajarRun skrev (På 9.5.2026 den 23.23): eller pengene mine. Stråmann. Den er ingen i Norge som er så fattige at de må velge partner basert på økonomi. Sånt slutta vi med på 50-tallet, Anonymkode: cbf5d...345 3 2
ajarRun Skrevet 11. mai #176 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Patetisk. Anonymkode: cbf5d...345 Hvorfor? Ta min første samboer, hun var ganske tydelig på at hun likte de fysiske aspektene med meg, men hun syntes personligheten min er ufyselig. Jeg vil heller jobbe med personligheten min enn at parteren min jobber med å like mitt legeme og mitt vesen. Er ikke det åpenbart? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stråmann. Den er ingen i Norge som er så fattige at de må velge partner basert på økonomi. Sånt slutta vi med på 50-tallet, Anonymkode: cbf5d...345 Ironisk at du først beskylder meg for å bruke stråmann, før du gjør det selv. Økonomien til en mann er en viktig faktor når kvinner velger partner. Årsaken er ikke fattigdom, og det er selvsagt ikke noe de må. Min opplevelse er at de fleste kvinner vurderer økonomien til potensielle partnere. Som en liten digresjon, dersom hun tjener under 550 000 i året vil hun oppfylle definisjonen for "relativ fattigdom" sammenlignet med meg. Alle single kvinner i mitt alderspenn stiller spørsmål om min økonomiske situasjon. De mer taktfulle spør om jobben, og bedriften. Andre velger å spørre om bolig, sparing og inntekt direkte. Sko, klokke, solbriller og så videre blir også vurdert. Jeg foretrakk det når jeg ikke tjente penger, da visste jeg at de likte meg for meg.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #177 Skrevet 11. mai ajarRun skrev (2 timer siden): Hvorfor? Ta min første samboer, hun var ganske tydelig på at hun likte de fysiske aspektene med meg, men hun syntes personligheten min er ufyselig. Jeg vil heller jobbe med personligheten min enn at parteren min jobber med å like mitt legeme og mitt vesen. Er ikke det åpenbart? Ironisk at du først beskylder meg for å bruke stråmann, før du gjør det selv. Økonomien til en mann er en viktig faktor når kvinner velger partner. Årsaken er ikke fattigdom, og det er selvsagt ikke noe de må. Min opplevelse er at de fleste kvinner vurderer økonomien til potensielle partnere. Som en liten digresjon, dersom hun tjener under 550 000 i året vil hun oppfylle definisjonen for "relativ fattigdom" sammenlignet med meg. Alle single kvinner i mitt alderspenn stiller spørsmål om min økonomiske situasjon. De mer taktfulle spør om jobben, og bedriften. Andre velger å spørre om bolig, sparing og inntekt direkte. Sko, klokke, solbriller og så videre blir også vurdert. Jeg foretrakk det når jeg ikke tjente penger, da visste jeg at de likte meg for meg. Det er feil, altså. Jeg er sammen med en kar som tjener ca 60 % av det jeg tjener, og dattera mi har nettopp slått om med en jevnaldrende kar med millionlønn mens hun er student selv. Vi er ikke skjærer som trekkes mot glitter, men ganske kloke damer som velger med hjertet og hjernen. Veldig lurt av damer å tjene godt selv da. Anonymkode: 32c6b...d51 2
BeeKind Skrevet 11. mai #178 Skrevet 11. mai ajarRun skrev (På 9.5.2026 den 23.23): Hvorfor skulle det være en dårlig følelse? Jeg ville valgt noen som er tiltrukket kroppen min framfor noen som er tiltrukket personligheten eller pengene mine. Sex der noen er veldig tiltrukket av deg er bedre enn med prositituerte. De fleste kvinner elsker deg hvis du har sex med dem regelmessig. 80-20. 80% av resultatet kommer fra 20% av innsatsen. Hvordan viser jeg at jeg jobber med å være regulert, empatisk og ansvarlig på Tinder? Vanskelig å vise det på Tinder, må nesten bli kjent. Men vi får jo gjerne et inntrykk basert på hvilke bilder og opplysninger som blir valgt, og hvordan vedkommende presenterer seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #179 Skrevet 16. mai Så nettopp et intervju med clavicular der han sa noe sånt som "I'd rather my dick never work again than lose my hair", så da kan man jo lure på hva motivasjonen hans egentlig er for det tullet han driver med. Anonymkode: cbf5d...345 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå