Margo Skrevet 4. mai #141 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva som anses som et pent utseende er det ganske global enighet om. Man ser også statistikk fra dating apper at damer går etter de samme mennene, så de må jo være enig om hva som er et pent ytre. Så klart syntes du partneren din er dritfin om du er forelsket i han. Anonymkode: a0262...a9b Så du har aldri noensinne sett en mann som ikke scorer 10/10 på utseendeskalaen - globalt sett, i et forhold? Da er det på tide å ta seg en tur ut.. De færreste scorer 10/10 på utseendet..allikevel ender de opp i forhold. Kan det ha noe med personlighet? Kan det ha noe med at man har ulike preferanser? Om du skal måle deg etter topp 10 på Tinder, kommer du til å slite..og bli såret. Slett appen og kom deg ut heller. 2 1
askjiir Skrevet 4. mai #142 Skrevet 4. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Han ble langt mer populær blant damene etter at han fikset utseende. Svarene i denne tråden er ikke troverdige. Endret 4. mai av askjiir
AnonymBruker Skrevet 4. mai #143 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva som anses som et pent utseende er det ganske global enighet om. Man ser også statistikk fra dating apper at damer går etter de samme mennene, så de må jo være enig om hva som er et pent ytre. Så klart syntes du partneren din er dritfin om du er forelsket i han. Anonymkode: a0262...a9b Damer på datingapps går etter de samme mennene, fordi datingapps tiltrekker seg en ganske homogen gruppe mennesker (av begge kjønn). Ute i virkeligheten er det langt større variasjon. askjiir skrev (4 minutter siden): Han ble langt mer populær blant damene etter at han fikset utseende. Svarene i denne tråden er ikke troverdige. Han ble "populær" blant damene etter at han ble "kjendis". De ser på han som redskap de kan bruke for å komme seg opp og frem. Trist som faen, egentlig. Anonymkode: cbf5d...345 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #144 Skrevet 4. mai askjiir skrev (8 minutter siden): Han ble langt mer populær blant damene etter at han fikset utseende. Svarene i denne tråden er ikke troverdige. Men kom deg ut døra da? Alle typer menn har kjæreste. Tjukke, skallede, fattige, lave. Anonymkode: 399ad...5f0 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #145 Skrevet 4. mai Aldri i livet. Mannfolk (og kvinnfolk) som driver med dette må være mindre intelligente, etter min mening. Anonymkode: 2f70e...ca6 2
askjiir Skrevet 4. mai #146 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han ble "populær" blant damene etter at han ble "kjendis". De ser på han som redskap de kan bruke for å komme seg opp og frem. Trist som faen, egentlig. Anonymkode: cbf5d...345 Han ble populær blant dem før det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #147 Skrevet 4. mai Før var det kvinner i størst grad som opplevde sterkt press på utsende, og det har ikke bare blitt verre for jenter og kvinner etter SoMe, men det er nå like ekstremt for gutter og menn også. Tragisk utvikling, jeg ser det også tydelig blant unge menn jeg møter, de er mer opptatt av utseende, og hva andre tenker om de enn det vi var på min alder Anonymkode: 87b8b...318 2
askjiir Skrevet 4. mai #148 Skrevet 4. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Før var det kvinner i størst grad som opplevde sterkt press på utsende, og det har ikke bare blitt verre for jenter og kvinner etter SoMe, men det er nå like ekstremt for gutter og menn også. Tragisk utvikling, jeg ser det også tydelig blant unge menn jeg møter, de er mer opptatt av utseende, og hva andre tenker om de enn det vi var på min alder Anonymkode: 87b8b...318 De må jo det hvis de skal få noe matcher på Tinder. Endret 4. mai av askjiir
AnonymBruker Skrevet 4. mai #149 Skrevet 4. mai askjiir skrev (3 timer siden): Han ble langt mer populær blant damene etter at han fikset utseende. Svarene i denne tråden er ikke troverdige. Du ville aldri sett noen av mine venninner, inkludert meg, date en som ligner på clavicular. Synd at dere ikke forstår hva som er forskjellen på en hovedtendens og andre tendenser, hva som er forskjellen på USA og Norge, og hva som er forskjellen på tjueåringer og folk som har vokst opp og fått mer mellom ørene. Han ser ut som en bimbo. Sorry at jeg sier det. Jeg synes bimboer kan være både hyggelige og morsomme, men det er ingen jeg kjenner (vi er 30) som er interessert eller har vært det siden, tja, videregående. Det er fordelen med at mennesker sprer seg etter endt skolegang. Verden blir bredere. Og folk som er populære ser helt annerledes ut. Det er vanskelig å skjønne når man er veldig ung og gjerne stuck i én type miljø. Anonymkode: fbfb7...28f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #150 Skrevet 4. mai looksmaxing kommer fra incels, de er fremdeles incels. de har fremdeles forferdelig kvinnesyn. Anonymkode: 73c56...e78 2 2
askjiir Skrevet 4. mai #151 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): looksmaxing kommer fra incels, de er fremdeles incels. de har fremdeles forferdelig kvinnesyn. Anonymkode: 73c56...e78 Hvordan kan de være incels hvis de har sex? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #152 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 15.57): Kvinner sier nei, men foretrekker mannen som er trent, med ett symmetrisk ansikt, som tar vare på huden sin, og ikke har mistet håret, velstelt osv Var usynlig for kvinner selv før jeg tok disse grepene og forandringen i hvordan man blir behandlet er enormt. Det gir jo mening, kvinner ser fantastiske ut, og bruker mye penger på eget utseendet så ikke rart at de ikke vil ha en sliten type Anonymkode: 99214...ed4 Hvordan fikk du tilbake håret, og fikset deg et symmetrisk ansikt? Anonymkode: 65e3c...e9e
AnonymBruker Skrevet 6. mai #153 Skrevet 6. mai askjiir skrev (På 4.5.2026 den 21.32): Hvordan kan de være incels hvis de har sex? De har jo ikke det. Anonymkode: cbf5d...345 1
askjiir Skrevet 6. mai #154 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): De har jo ikke det. Anonymkode: cbf5d...345 Jo, etter transformasjonen deres har de ligget med langt flere.
AnonymBruker Skrevet 6. mai #155 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 13.36): Clav er tenåring og har allerede pult hundrevis av attraktive kvinner, så ja kvinner liker looksmaxere. Hvorfor høre på ord når man kan se på handlinger? Anonymkode: 9577c...937 Hvordan vet du hvor mange han har ligget med? Anonymkode: d6a61...77c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #156 Skrevet 6. mai askjiir skrev (På 4.5.2026 den 16.41): Han ble langt mer populær blant damene etter at han fikset utseende. Svarene i denne tråden er ikke troverdige. Sjekk den Youtube-videoen jeg la ut tildigere i tråden, så ser du at han slett ikke alltid har draget på damene. Ikke fordi han ikke er pen nok, men fordi han er full av seg selv, fremstår som blærete og er helt elendig til å flørte. Kanskje på tide å dra seg ut av Tinderbobla og se seg om i verden? De aller fleste damer, som damene her, er helt normale damer som lever helt normale liv og gjerne vil ha en helt normal fyr. Looksmaxxing er helt tullete, på lik linje med silikondukkene med andelepper. Det er ekstremt og handler kun om peacocking (sprade rundt og vise seg frem). Det er egoboost deluxe, og selv om det alltids finnes de som elsker dette og gjerne vil både pule og være sammen med dem, så er det en nisjegreie for spesielt interesserte. Hvis du tror verdien av en mann ligger i kjevebein slått med hammer, bolemuskler og tomt blikk, så er du fullstendig desillusjonert. Det nytter ikke med perfekt fasade hvis det er mørkt og tomt inne. Og hva er det egentlig som får deg til å tro at damer lyver når de skriver anonymt på et diskusjonsforum? Interessant at du ser ut til å tro blindt på at en vilt fremmed fyr har ligget med så mange han påstår, men nekter å tro på at damer på et diskusjonsforum svarer ærlig. Anonymkode: d6a61...77c 1 4
askjiir Skrevet 6. mai #157 Skrevet 6. mai (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og hva er det egentlig som får deg til å tro at damer lyver når de skriver anonymt på et diskusjonsforum? Interessant at du ser ut til å tro blindt på at en vilt fremmed fyr har ligget med så mange han påstår, men nekter å tro på at damer på et diskusjonsforum svarer ærlig. Anonymkode: d6a61...77c Ok, det har mer å gjøre med hvem som ikke svarer. Fyren får oppmerksomhet fra damer i hytt og pine når han er ute blant folk. Endret 6. mai av askjiir
AnonymBruker Skrevet 6. mai #158 Skrevet 6. mai Nei, men så er jeg 50 år. Det er selvsagt ikke noe slikt jeg hadde gått etter om mannen min døde/vi ble skilt... Men jeg har tre døtre i 20 årene, og det ville overraske meg veldig mye om de hadde valgt en sånn kar. Greit at de ser på utseendet, og at det teller en del, men samtidig vil de jo ha en som er riktig i hodet. Det der er jo sykelig.. Anonymkode: 58aa3...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #159 Skrevet 6. mai Nei liker menn som har selvtillit, ikke guttvotter som har mangel på det. Anonymkode: 2f981...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #160 Skrevet 6. mai askjiir skrev (3 minutter siden): Ok, det har mer å gjøre med hvem som ikke svarer. Fyren får oppmerksomhet fra damer i hytt og pine når han er ute blant folk. Har du noe å vise til, eller tar du han på ordet? Han fremstår ikke akkurat som noen sjarmør her (har hoppet rett til de delene der han flørter med damene): Anonymkode: d6a61...77c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå