AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b
Rosa Dartle Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Helt sykt og tragisk etter min mening. 3 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden nei, de forventer sikkert at man skal validere dem veldig mye, ser jeg for meg. og jeg bare: jammen, det er meningen at du skal være fornøyd med deg selv, og ha overskudd, sånn at jeg kan få shinne litt ❤️ Anonymkode: 11b6c...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Nei. Overfladisk og kjedelig. Jeg vil ikke ha en mann som bruker all sin tid på eget utseende og svir av penger på plastiske operasjoner. Gidder heller ikke så streng diett at man knapt kan spise gode måltider sammen. Og hammer i ansiktet? Er det en skrivefeil? Anonymkode: d6a61...77c 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Nei, på absolutt ingen måte! Menn som er overdrevent opptatt av utseende framstår som veldig feminine for meg, og jeg liker maskuline menn. Anonymkode: 08014...544 5
BeepBoop Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Bli sammen med en "mann" som bruker mer tid og penger enn meg på utseendet sitt er uaktuellt. Jeg bruker ikke sminke selv en gang. Disse guttene er jo fulle av komplekser og mangler selvtilliten som kommer fra å være trygg i seg selv. De vil heller aldri få den siden de aldri kommer til å bli fornøyd. Så fort de har fikset på noe vil de finne noe annet de må fikse på, og dit kommer også tiden og pengene til å gå. 6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Om kvinner like ekstremt selvopptatte menn? Det enkle svaret er jo rett og slett: Nei. Anonymkode: 4a350...958 2 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Etter min mening er ikke kvinner like opptatt av utseendet til det motsatte kjønn slik som menn er - og da blir dette lett et mislykket forsøk på å tiltrekke seg damer på. Andre ting er mye viktigere! Slik som personlighet, humor, trygghet etc. Men man skal selvsagt ta vare på seg selv innenfor rimelighetens grenser. Anonymkode: bf0ea...ee0 5 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Æsj, nei! Det er ikke maskulint samme hvor hardt de prøver. Anonymkode: c65f5...64e 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Nei, jeg syns menn som er så opptatt av utseende er feminine. Jeg liker ekte mannfolk. Anonymkode: 2fef5...60b 2
-Missi- Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Nei absolutt ikke jeg foretrekker friluftsmenn som kan å slå i en spiker og sløye fisk ☺️💪❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Bare et spørsmål. Når du gjør noe for å se bedre ut, er det da for å få menn? Når vi ser på sånne ekstreme eksempler, så tenker ihvertfall jeg at det har med veldig dårlig selvbilde å gjøre, på lik linje som når feks Sophie Elise opererer seg. Nå har ikke jeg prøvd hverken plastisk kirurgi, fillers, botox, falske vipper eller falske negler. Men jeg gjør også ting for å se bedre ut, som å lakke negler, farge håret, hudpleie for å få finere og sunnere hud. Sminker meg en gang iblant. Men ikke noe av det gjør jeg for å få menn, eller at menn skal se på meg. Jeg gjør det for min egen del. Til og med i mine yngre dager, da jeg trodde at oppmerksomheten fra menn gjenspeilet verdien min, gjorde jeg dette for min egen del. Synes bare det var skikkelig rart å gå ut ifra at dette handler om å få damer. Å slå seg med hammer i ansiktet for å få større kinnbein, da går heller tankene mine til psykiatri. Anonymkode: f9462...6c0 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b
-Missi- Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Enig jeg tenker og på sophie Elise og lignende influenser folk. Husker ikke hva han heter men han asiatiske med ekstremt mye sminke osv Jeg syns generelt sånne ting, plastisk kirurgi osv er et sykdomstegn i samfunnet. Mye handler nok om indre usikkerhet det tror jeg også men og at i miljøet de omgir seg med et de i en slags boble hvor dette er normalt.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b Det du gjør for utseendet ditt er for å få menn? Dette er jo en form for selvskading. Anonymkode: f9462...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b Tipper 99 % av dem er det. Og bare for å understreke: ikke alle homofile menn er skruller som er psykelig opptatt av utseende. De fleste homofile menn jeg kjenner er helt normale og oppegående mennesker med ekte verdier. ♥️ Anonymkode: 08014...544 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Jeg tror det blir ganske feilslått å gjøre det for å gjøre seg mer attraktiv for damer. Det er egentlig bare deres egen usikkerhet som gjør at de føler at dette er noe de må gjøre for å være attraktive. Det er noe forferdelig kjedelig over mennesker som er så voldsomt opptatt av eget utseende og at de må se perfekte ut. Jeg liker det uperfekte og at menn har litt annerledes trekk. Jeg hadde ikke passet sammen med noen som var så ekstremt opptatt av utseendet og all den tiden de bruker på det. Anonymkode: f38f8...9cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Nei, selvopptatte mennesker er utrolig kjedelig. Man blir jo veldig monoman og dum av å konsentrere seg så mye om seg selv, lite å bidra med ellers. Og atferden er ganske narsissistisk, og gjenspeiler en narsissistisk kultur jeg tar avstand fra. Anonymkode: 4611d...f6d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå