AnonymBruker Skrevet 29. april #62 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Aldri, ikke sjans i havet. Ikke en gang om det hadde vært siste mannen igjen på planeten. Anonymkode: bd70e...245 1 1
I Grosny Skrevet 29. april #63 Skrevet 29. april (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Å maxe looken er en tvilsom ide, men det er greit å pynte seg opp litt. Trene seg i helsemessig bra form, vaske klærne, ta en tur til frisør av og til. Unngå overdrivelse. PS. Jeg er ikke dame så det var ikke meg som ble spurt, men looken min var bra nok til at ei smellvakker dame har valgt å bli med meg , nå på det andre tiåret. Endret 29. april av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #64 Skrevet 29. april Nei, men mange av disse gutta som "blir valgt bort av kvinner" kan så absolutt være mer bevisst på hvordan de fremstår og hva de utstråler, for mange av dem er egentlig veldig pene til helt normale, men med furten munn, veig hake og blikk, og lutete holdning. Det trengs ikke hammer for å fikse dem opp. Anonymkode: d4a9d...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #65 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Se på den lille gutten, uansett hvor mye han maxer sitt utseendet så kan han ikke fikse det som er ødelagt inni seg. Gutten er jo et eneste rødt flagg. Han er så utrolig usikker på seg selv, så det intervjuet med han fra 60 minutes og fikk bare vondt av han. Han burde legge vekk hammeren og gå i terapi og finne ut hva som har gjort han som han er. Får mer enn stakkars gutt følelse for slike gutter. Men nå er jeg gammel kjerring over 40 så jeg er kanskje ikke i målgruppen til slike heller men nei hadde ikke vært aktuelt om jeg var 19 heller, Stakkars gutt. Anonymkode: 5350d...92b Jeg fikk så vondt at jeg syntes journalisten fremstod fælt. Gutten fortjener helt åpenbart å ha det bedre med seg selv. Han har overlatt å ha det bedre med seg selv til å hamre seg i ansiktet og ta testo fra han var fjorten. Fuck. Får ikke inntrykk av at han hadde en gledesfylt oppvekst. Anonymkode: fbfb7...28f 1
Elliem Skrevet 29. april #66 Skrevet 29. april Nei, men ikke på grunn av utseende, men på grunn av fokus på ytre verdier. De fleste kvinner tiltrekkes av menn som av fokus på å være den beste versjonen av seg selv ift indre verdier. God på kommunikasjon, godt moralt kompass, behandler familie og andre bra. Bærer sin vekt i arbeidet hjemme. Tar vare på sin egen psykiske og fysiske helse. Osv. Du vet, kvaliteter man ønsker i en partner som ikke er en Rolex, lavt hårfeste eller antall følgere på some 😅 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #68 Skrevet 29. april Kvinner liker å si nei, men se på antall attraktive unge damer han drar hver eneste dag. Resultatene snakker for seg selv (blant unge folk). Anonymkode: cf5d3...a15 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #69 Skrevet 29. april haha, nei. Jeg er nok uansett for gammel også. Selv har jeg nesten aldri siklet på menn basert på utseendet alene, og jeg er ca null tiltrukket av vaskebrettmuskler og generelt muskuløse menn med lavt kroppsfett. Du må (veldig) gjerne være veltrent, men jeg liker mer "naturlig sterke" kropper med litt kroppsfett i tillegg til muskler. Ansikter med karakter, og menn med sjarm har også alltid være langt høyere oppe på lista mi sammenlignet med symmetriske trekk, perfekte tenner og definerte kinnbein. Anonymkode: 495cc...06c 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #70 Skrevet 29. april Lars Monsen kommer inn i baren med hundedritt under negla. -Hello ladies 😎 Anonymkode: ccaab...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #71 Skrevet 29. april Jeg er for gammal, og kunne vært mora til disse unge guttene. Hadde jeg vært forelder i dag så hadde jeg vært bekymret for at ungdomen skulle ha utviklet et usunt forhold til trening og mat. Ser flere unge gutter på ungdomsskole- og videregåendenivå som trener hardt, pusher hverandre (på en for meg ganske destruktiv måte), og som «bor» på gymmen. Trener selv en god del. Det er som å se en NRK langsom-TV-satsning. På unge gutter som vil bli som Baris Breivik og Henrik Viken. Treningsregimet virker ganske tvangspreget. Samme når de snakker om mat. Anonymkode: 704cb...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #72 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kvinner liker å si nei, men se på antall attraktive unge damer han drar hver eneste dag. Resultatene snakker for seg selv (blant unge folk). Anonymkode: cf5d3...a15 Intervjuet med ham snakker for seg selv. Ulidelig trist. Egentlig en flott gutt. Som åpenbart hele livet har slitt med dårlig selvbilde og ennå gjør det. Feil medisin. Resultatet kan åpenbart ikke leses ut av at damer knuller deg, men mindre du er frakobla. Hvis resultatet var bra ville både han og de andre gutta som driver med det her strålt og sett lykkelige ut. Istedet we de alltid usikre, og noen av dem aggressive. Anonymkode: fbfb7...28f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #73 Skrevet 29. april Ja Jeg selv tar Botox, filler, hatt øyelokk operasjon osv Men jeg ser det positive i mange forskjellige menn. Jeg kunne også likt noen som er oppslukt av trening, for jeg selv har mye fokus på kost og har en sykdom som gjør at jeg må være streng. Med en partner som forstår mye om hvordan kroppen fungerer hadde mat veien vært lettere. Må nok uansett spise mine egne middager om jeg får partner En snekker eller arbeidskar er også sexy. Oppvokst i en handy familie, og syntes mye av det er spennende Eller en regnskapsfører (nerd), da økonomi er både spennende og motiverende for meg Jeg tror det eneste jeg rynker litt på nesa av er en rocker. Men det er fordi jeg har dårlig erfaring. Men så finnes det forskjellige rockere og da En gartner hadde vært smart 😄 Eller enda mer en bonde! Stemmer absolutt ikke frp, men for en bonde hadde middagen alltid stått klar til hans ønske Jeg syntes det meste er interessant og går rundt i livet og tenker «hvorfor det?» og er nysgjerrig til det meste 😄 opplevd mye spennende. De mest spennende er ofte folk som ikke er klin lik meg, som kan gi meg noe å lære Anonymkode: 6c3fb...2eb
AnonymBruker Skrevet 29. april #74 Skrevet 29. april Det var det med å barbere seg kontra å skjære av seg hue da. Jeg kan sette pris på en mann som gjør det beste ut av seg selv, også på utsiden, men da snakker vi en kledelig frisyre, litt freshe klær, holde seg litt i form, god hygiene etc. Og uansett er jo det viktigste at de har det godt med seg selv på innsiden og dermed kan behandle andre mennesker bra. Alt med måte. jeg kan ta en dose botox i sinnarynken (jeg er 50, synes det er veldig tidlig å starte i 20-årene) uten å samtidig kjøre på med fillers, silikonpupper, falske vipper og negler, implantat i rumpa osv. osv. Jeg lurer på hvordan unge jenter som holder på med dette ser ut når de blir 50. Anonymkode: e0a45...e1e 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #75 Skrevet 29. april De er sikkert ekstremt selvopptatte og mindre intelligente når all energi går til utseendet, så nei takk. Anonymkode: 14543...804 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #77 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hvordan unge jenter som holder på med dette ser ut når de blir 50. Anonymkode: e0a45...e1e Med tanke på hva disse kosmetiske behandlingene og operasjonene gjør med en kropp over tid, eller generelt hvordan 50 åringer ser ut i motebildet 2056? Anonymkode: 6c3fb...2eb
AnonymBruker Skrevet 29. april #79 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Intervjuet med ham snakker for seg selv. Ulidelig trist. Egentlig en flott gutt. Som åpenbart hele livet har slitt med dårlig selvbilde og ennå gjør det. Feil medisin. Resultatet kan åpenbart ikke leses ut av at damer knuller deg, men mindre du er frakobla. Hvis resultatet var bra ville både han og de andre gutta som driver med det her strålt og sett lykkelige ut. Istedet we de alltid usikre, og noen av dem aggressive. Anonymkode: fbfb7...28f Spørsmålet var ikke hvorvidt "looksmaxere" er lykkelige, men om damer liker dem. Unge kvinner gjør åpenbart det, til tross for alle de andre feilene deres. Anonymkode: cf5d3...a15 2
Eskimoa Skrevet 30. april #80 Skrevet 30. april Hva er clavikular? Og hvor har du fått de andre vrangforestillingene dine fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå