AnonymBruker Skrevet 29. april #21 Skrevet 29. april Man gjør jo disse tingene for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. Men om det fungerer mot sin hensikt er det jo ingen vits i å gjøre det. Anonymkode: a0262...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #22 Skrevet 29. april Tror vi bør huske på at de er i ett helt annet miljø enn hva vi vanlige folk er. Influenserne er jo mye mer opptatt av utseende enn mange andre fordi flere av de lever av det. Derfor blir det mer ekstremt. Jeg synes ikke på noen måter at det er attraktivt, jeg vil ha en jordnær mann som jeg synes er kjekk. Anonymkode: e4d0e...30e 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #23 Skrevet 29. april Nå er ikke jeg damer i flertall men jeg personlig finner de ikke attraktive overhode. De gir meg uncanny vally vibes. Jeg har aldri funnet komboen ekstremt lav fettprosent med muskler bygd for kun utseendets del pent heller og ser ikke attraksjonen med de der vinkla ansiktene som vistnok skal være så ønska. Sterke naturlige ansiktstrekk er penere. Neser med karakter. Skjeve smil, en tann som står litt «feil», øyebryn som ikke er strigla, hud som har sett vær og årene til eieren. Kropp som tåler både tunge løft og en hard vinter. Litt myk, litt hard. Men viktigst av alt er innholdet og innholdet til en som bruker hammer og meisel på egen kropp kan aldri være helt i vater. Anonymkode: c2315...6a5 7 4
AnonymBruker Skrevet 29. april #24 Skrevet 29. april Nei, hadde ikke orka å være sammen med noen som er så usikker på seg selv. Men nå finnes det også menn som liker å ta vare på utseendet sitt uten at det går over til det ekstreme, eller handler om dårlig selvbilde, og det er en helt annen sak. Anonymkode: 7d263...22b 3 2
NoaideBiehtar Skrevet 29. april #25 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b Hvorfor tror du de gjør det for å få damer, egentlig? De gjør det for å få anerkjennelse av den subkulturen de har greid å vase seg inn i. De vil ha anerkjennelse av andre menn. De er ikke nødvendigvis homofile, men de vil ha status i sin gruppe. Akkurat som at bodybuildere heller ikke holder på med det for å få oppmerksomhet av kvinner. 9 4
HMK Skrevet 29. april #26 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Jeg tror ingen damer liker det. Jeg tror heller ikke så mange av gutta som gjør dette liker damer. De liker nok ofte menn. Generelt tror jeg damer som regel ikke liker jålete menn så veldig godt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #27 Skrevet 29. april NoaideBiehtar skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du de gjør det for å få damer, egentlig? De gjør det for å få anerkjennelse av den subkulturen de har greid å vase seg inn i. De vil ha anerkjennelse av andre menn. De er ikke nødvendigvis homofile, men de vil ha status i sin gruppe. Akkurat som at bodybuildere heller ikke holder på med det for å få oppmerksomhet av kvinner. Greit nok det. De ønsker nok status i sin egen gruppe også. Men det meste vi gjør her i livet er for å bli mer attraktive for det motsatte kjønn (eller samme kjønn) enten om en vil innrømme det eller ikke. Anonymkode: a0262...a9b 2
000VF000 Skrevet 29. april #28 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Han virker ikke særlig lykkelig. Han smiler tydeligvis aldri. Og han ruset seg så mye nylig at han sovnet på stream. Mannen er en fjott. Stakkar unge usikre menn som følger slike tapere som han fyren der. Det er ikke rart dagens unge ikke får pult. 1 3
NoaideBiehtar Skrevet 29. april #29 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Greit nok det. De ønsker nok status i sin egen gruppe også. Men det meste vi gjør her i livet er for å bli mer attraktive for det motsatte kjønn (eller samme kjønn) enten om en vil innrømme det eller ikke. Anonymkode: a0262...a9b Nei jeg tror vi er mange som ikke kjenner oss igjen i det. Mulig det er du som er slik og lurer deg til å tro at det er like viktig for alle? 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #31 Skrevet 29. april Ikke damer generelt (eller meg), men kanskje damer som også er veldig opptatt av utseende og tar operasjoner og sånt selv? I såfall er det jo fint om disse kan finne hverandre. Anonymkode: 862ca...580 1 1
Rotemor Skrevet 29. april #32 Skrevet 29. april (endret) Nei, er man så selvopptattt så går det på bekostning av andre, langt viktigere verdier. Hadde ikke orket en som var mer opptatt av eget speilbilde enn av å føre en samtale. Jeg tenker mental helse-utfordringer, manglende substans m.m. Endret 29. april av Rotemor 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. april #33 Skrevet 29. april Nei, det perfekte blir veldig kjedelig i lengden. Liker naturlig look men at de tar vare på kroppen. Dvs. at de tenker litt på hva de spiser og holder seg i form, men går ikke på dietter og er avhengig av trening hver dag. Våpenet de når best fram hos meg med er humor. Får du meg til å le på ekte er mye gjort. Anonymkode: b90c6...be8 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #34 Skrevet 29. april NoaideBiehtar skrev (46 minutter siden): Nei jeg tror vi er mange som ikke kjenner oss igjen i det. Mulig det er du som er slik og lurer deg til å tro at det er like viktig for alle? Det er ikke jeg som prøver lure noen her. Men det finnes jo folk som ikke liker andre/er aseksuelle osv. Anonymkode: a0262...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #35 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b For å "vinne" utseendemessig over andre menn. Anonymkode: aab61...eed 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #36 Skrevet 29. april Kvinner sier nei, men foretrekker mannen som er trent, med ett symmetrisk ansikt, som tar vare på huden sin, og ikke har mistet håret, velstelt osv Var usynlig for kvinner selv før jeg tok disse grepene og forandringen i hvordan man blir behandlet er enormt. Det gir jo mening, kvinner ser fantastiske ut, og bruker mye penger på eget utseendet så ikke rart at de ikke vil ha en sliten type Anonymkode: 99214...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #37 Skrevet 29. april Damer elsker resultatet, men hater prosessen Anonymkode: 99214...ed4 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #38 Skrevet 29. april En som tar vare på seg selv? Ja, men om han bruker mer tid og penger enn hva jeg gjør, hadde det vært rart. Anonymkode: 399ad...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #39 Skrevet 29. april Slike holdninger vitner om elendig selvtillit og et forskrudd forhold til utseende. Begge deler er super turn-off. Anonymkode: 5ec90...08c 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå