AnonymBruker Skrevet 30. april #81 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lars Monsen kommer inn i baren med hundedritt under negla. -Hello ladies 😎 Anonymkode: ccaab...9dc Er du mann eller kvinne? Jeg er kvinne, og jeg synes ikke Lars Monsen er det minste tiltrekkende. Han virker hyggelig nok, men ikke en som jeg kunne tenkt meg som kjæreste. Kunne heller ikke tenkt meg en jålete fyr med ekstrem interesse for eget utseende. Ønsker meg altså ikke en "huleboer" som dusjer en gang i måneden, men heller ikke en som er overdrevent opptatt av seg selv. Anonymkode: c46e8...711 1
Eskimoa Skrevet 30. april #82 Skrevet 30. april Hva er clavikular? Og hvor har du fått de andre vrangforestillingene dine fra? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #83 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vil jeg ha en pen og kjekk mann? Høy? Med muskler? Helt klart! Men ikke en som gjør slike ting. Å trene bør man, ta vare på utseende på en normal måte men slike som han er nesten forstyrrende. Anonymkode: ff306...065 Du vil ha en pen, kjekk, trent, høy og muskuløs mann? Godt utdannet, morsom, snill og rik også, antar jeg? Og du ser kanskje ikke at du er overfladisk, nesten like ille som de som hamrer seg i fjeset? Anonymkode: 08014...544
AnonymBruker Skrevet 30. april #84 Skrevet 30. april Spør deg selv, hvilke damer snur menn seg etter på byen? Er det mennene som ivaretar eget utseende/helse, eller de slitne? Kvinner liker menn som ser bra ut, kanskje de blir "turna" off når de blir sammen med deg og forstår at du ikke bare våkner opp og ser sånn ut, men at det faktisk krever litt innsats. Husk at verden blir mer digital, og førsteintrykket teller mer og mer. Kvinner ser menn og tenker umiddelbart "ja eller nei". I fremtiden blir det flere av disse. Du skal ikke se bort ifra at det blir mer vanlig for menn å gå med hårsystemer, sminke, peptider osv. Anonymkode: 99214...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #85 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du vil ha en pen, kjekk, trent, høy og muskuløs mann? Godt utdannet, morsom, snill og rik også, antar jeg? Og du ser kanskje ikke at du er overfladisk, nesten like ille som de som hamrer seg i fjeset? Anonymkode: 08014...544 Nei, pen, kjekk og høy mann. Rik og bra jobb er ikke viktig. At han har en jobb ja , men det kan være snekker eller ansatt i butikk og hva som helst. Og at han er hyggelig og en bra fyr. Jeg er ikke ei dame som har brukt botox/ filler/ Restylane ol og kommer ikke til det. Naturlig og ikke fan av fake ting, men det kan også være pent. Og å finne pene, høye og muskuløse menn er ikke som å finne en unicorn altså hehe. Høres ut som om det er nesten umulig å være høy og gidde å trene. Pen eller ikke er gener forsåvidt, men altså heller ikke så uvanlig. Merkelig hvordan menn må legget til ekstra ting her, jeg snakket om utseende ( det postsn snakket om) og ja utseende er veldig viktig for mitt tenningsmønster. Og ja, person du nevner i posten er en pen mann absolutt, han ser ut som noe jeg som ung hadde gått for sett kun utifra utseende. Ikke væremåte og holdninger. Men tiltrekkende utseende, ja det har han. Easy on the eyes . Anonymkode: ff306...065
Maleficenta Skrevet 30. april #86 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Det høres ikke helt friskt ut
AnonymBruker Skrevet 30. april #87 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, pen, kjekk og høy mann. Rik og bra jobb er ikke viktig. At han har en jobb ja , men det kan være snekker eller ansatt i butikk og hva som helst. Og at han er hyggelig og en bra fyr. Jeg er ikke ei dame som har brukt botox/ filler/ Restylane ol og kommer ikke til det. Naturlig og ikke fan av fake ting, men det kan også være pent. Og å finne pene, høye og muskuløse menn er ikke som å finne en unicorn altså hehe. Høres ut som om det er nesten umulig å være høy og gidde å trene. Pen eller ikke er gener forsåvidt, men altså heller ikke så uvanlig. Merkelig hvordan menn må legget til ekstra ting her, jeg snakket om utseende ( det postsn snakket om) og ja utseende er veldig viktig for mitt tenningsmønster. Og ja, person du nevner i posten er en pen mann absolutt, han ser ut som noe jeg som ung hadde gått for sett kun utifra utseende. Ikke væremåte og holdninger. Men tiltrekkende utseende, ja det har han. Easy on the eyes . Anonymkode: ff306...065 Jeg er helt enig med deg i at utseendet betyr veldig mye, men jeg synes selv jeg er ganske overfladisk i så måte. Anonymkode: 08014...544
AnonymBruker Skrevet 30. april #88 Skrevet 30. april Vi lever i en tid der det visuelle førsteinntrykket har blitt vår viktigste valuta. I en digital verden, hvor datingapper tvinger oss til å ta beslutninger på et brøkdel av et sekund, har Ja eller Nei kulturen blitt nådeløs. For menn har dette ført til fremveksten av looksmaxing. en systematisk og ofte vitenskapelig tilnærming til å maksimere eget utseende. Men her oppstår et merkelig fenomen: Mange kvinner uttrykker en direkte motvilje mot menn som driver med dette. De sier de vil ha en mann som er naturlig og som ikke bruker mer tid foran speilet enn en rask dusj og litt fuktighetskrem. Men stemmer det? Illusjonen av den naturlige mannen Sannheten er at de samme kvinnene ofte velger mannen som er i fenomenal fysisk form, som har perfekt stylet skjegg, en plettfri hudrutine og et tykt, velpleid hår. Det er en slags usynlig kontrakt i moderne dating: Du skal ha en veltrent kropp, men det skal se ut som du bare er aktiv, ikke som om du veier hvert eneste gram med kylling og brokkoli. Du skal ha perfekt hud, men det skal se ut som du har gode gener, ikke som om du har et 7-trinns hudpleieregime med retinol og syrer. Du skal ha tykt hår, uavhengig av om du egentlig er genetisk disponert for hårtap. Vi går mot en fremtid der det mannlige utseendet blir mer kunstig og profesjonalisert. Akkurat som kvinner har brukt sminke, vippe extensions og hudbehandlinger i tiår for å oppnå et naturlig vakkert utseende, følger menn nå etter. Vi vil se mer av hårsystemer : Som er så avanserte at de er umulige å skille fra ekte hår. peptider og biokjemi. For å opprettholde en fysikk som naturen egentlig ikke tillater over tid. Kosmetiske grep. Fra concealer for mørke ringer til små justeringer som fjerner tegn på stress og aldring. I det digitale markedet er utseendet inngangsbilletten. Uten det visuelle ja-et, får du aldri muligheten til å vise din personlighet, din humor eller din intelligens. Looksmaxing handler derfor ikke bare om forfengelighet, men om å overleve i et ekstremt overfladisk konkurransepreget marked. Den mest suksessfulle mannen i 2026 er han som gjør jobben i det skjulte. Han som optimaliserer alt fra kjevelinje til hårfeste, men som har den sosiale intelligensen til å la det se ut som han bare våknet sånn. Anonymkode: 99214...ed4
Plexi Skrevet 30. april #89 Skrevet 30. april (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi lever i en tid der det visuelle førsteinntrykket har blitt vår viktigste valuta. I en digital verden, hvor datingapper tvinger oss til å ta beslutninger på et brøkdel av et sekund, har Ja eller Nei kulturen blitt nådeløs. For menn har dette ført til fremveksten av looksmaxing. en systematisk og ofte vitenskapelig tilnærming til å maksimere eget utseende. Men her oppstår et merkelig fenomen: Mange kvinner uttrykker en direkte motvilje mot menn som driver med dette. De sier de vil ha en mann som er naturlig og som ikke bruker mer tid foran speilet enn en rask dusj og litt fuktighetskrem. Men stemmer det? Illusjonen av den naturlige mannen Sannheten er at de samme kvinnene ofte velger mannen som er i fenomenal fysisk form, som har perfekt stylet skjegg, en plettfri hudrutine og et tykt, velpleid hår. Det er en slags usynlig kontrakt i moderne dating: Du skal ha en veltrent kropp, men det skal se ut som du bare er aktiv, ikke som om du veier hvert eneste gram med kylling og brokkoli. Du skal ha perfekt hud, men det skal se ut som du har gode gener, ikke som om du har et 7-trinns hudpleieregime med retinol og syrer. Du skal ha tykt hår, uavhengig av om du egentlig er genetisk disponert for hårtap. Vi går mot en fremtid der det mannlige utseendet blir mer kunstig og profesjonalisert. Akkurat som kvinner har brukt sminke, vippe extensions og hudbehandlinger i tiår for å oppnå et naturlig vakkert utseende, følger menn nå etter. Vi vil se mer av hårsystemer : Som er så avanserte at de er umulige å skille fra ekte hår. peptider og biokjemi. For å opprettholde en fysikk som naturen egentlig ikke tillater over tid. Kosmetiske grep. Fra concealer for mørke ringer til små justeringer som fjerner tegn på stress og aldring. I det digitale markedet er utseendet inngangsbilletten. Uten det visuelle ja-et, får du aldri muligheten til å vise din personlighet, din humor eller din intelligens. Looksmaxing handler derfor ikke bare om forfengelighet, men om å overleve i et ekstremt overfladisk konkurransepreget marked. Den mest suksessfulle mannen i 2026 er han som gjør jobben i det skjulte. Han som optimaliserer alt fra kjevelinje til hårfeste, men som har den sosiale intelligensen til å la det se ut som han bare våknet sånn. Anonymkode: 99214...ed4 For noe forbanna sludder, du må seriøst slutte å lese i looksmaxx og incelfora. Endret 30. april av Plexi 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #90 Skrevet 30. april Menn som tror de vet hva kvinner vil ha. Latterlig. Den typen dame som beskrives er den "bimboen" (tenker på diverse influensere og andre tanketomme og overfladiske damer), den type dame ser etter slike overfladiske ting. For de oppegående damene legger vekt på en helhet der utseendet bare er en liten del av den store sammenhengen. Det er bare smågutter som ikke forstår dette. Anonymkode: c46e8...711 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #91 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som tror de vet hva kvinner vil ha. Latterlig. Den typen dame som beskrives er den "bimboen" (tenker på diverse influensere og andre tanketomme og overfladiske damer), den type dame ser etter slike overfladiske ting. For de oppegående damene legger vekt på en helhet der utseendet bare er en liten del av den store sammenhengen. Det er bare smågutter som ikke forstår dette. Anonymkode: c46e8...711 Dette er hovedsaklig unge menn i tyveårene som vil ha andre unge kvinner på samme alder. De bryr seg ikke om hva ei "oppegående" på 40 mener. De vil ha ung mus, thats it. Anonymkode: 99214...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #92 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er hovedsaklig unge menn i tyveårene som vil ha andre unge kvinner på samme alder. De bryr seg ikke om hva ei "oppegående" på 40 mener. De vil ha ung mus, thats it. Anonymkode: 99214...ed4 De vil ha "bimboene", de damene som er like dumme som dem selv. Det er masse damer i tjueårene som er meget oppegående og som aldri ville snudd seg etter en av disse jålete "mennene". Det skjønner selvsagt ikke du, men vi kvinner vet dette. Anonymkode: c46e8...711 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #93 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er masse damer i tjueårene som er meget oppegående og som aldri ville snudd seg etter en av disse jålete "mennene". Det skjønner selvsagt ikke du, men vi kvinner vet dette. Hvis du tror unge damer i 20 årene ikke snur seg etter attraktive menn så har du aldri dratt ut av kjellerleiligheten din. Ja de blir "turna off" hvis disse menne snakker om alle rutinene deres konstant og de ser den faktiske livsstilen, men dette skjer først etter at de allerede har blitt med de hjem og har hatt sex med de. Anonymkode: 99214...ed4 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #94 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du tror unge damer i 20 årene ikke snur seg etter attraktive menn så har du aldri dratt ut av kjellerleiligheten din. Ja de blir "turna off" hvis disse menne snakker om alle rutinene deres konstant og de ser den faktiske livsstilen, men dette skjer først etter at de allerede har blitt med de hjem og har hatt sex med de. Anonymkode: 99214...ed4 Som mann (eller skal vi si gutt?) har ikke du peiling på hva damer egentlig ser etter. Du er uerfaren og helt blank. Jeg kjenner deg igjen, har lest masse av disse merkelige påstandene dine tidligere. Du tror du vet alt dette fordi du har så komplekser for utseendet ditt, og at du blir avvist handler om at damer kun går etter den stereotype mannen du forsøker å prakke på oss. Det hjelper svært lite å diskutere med deg, du er helt fastlåst, og det er grunnen til at du også faller gjennom hos damer. At noen damer kan bli med disse damete mennene hjem er sikkert riktig, men når de virkelig får opp øynene for hva disse jålete "mennene" driver med, så faller interessen til bunns veldig raskt. Her tror du at mennene likevel har fått ligget med en dame, og da er alt i orden, men de fleste menn ønsker seg også et forholdt, akkurat som damer, og da vil ikke denne strategien være vellykket. Anonymkode: c46e8...711 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #95 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som mann (eller skal vi si gutt?) har ikke du peiling på hva damer egentlig ser etter. Du er uerfaren og helt blank. Jeg kjenner deg igjen, har lest masse av disse merkelige påstandene dine tidligere. Du tror du vet alt dette fordi du har så komplekser for utseendet ditt, og at du blir avvist handler om at damer kun går etter den stereotype mannen du forsøker å prakke på oss. Det hjelper svært lite å diskutere med deg, du er helt fastlåst, og det er grunnen til at du også faller gjennom hos damer. At noen damer kan bli med disse damete mennene hjem er sikkert riktig, men når de virkelig får opp øynene for hva disse jålete "mennene" driver med, så faller interessen til bunns veldig raskt. Her tror du at mennene likevel har fått ligget med en dame, og da er alt i orden, men de fleste menn ønsker seg også et forholdt, akkurat som damer, og da vil ikke denne strategien være vellykket. Anonymkode: c46e8...711 Mye antagelser om mitt privatliv, er du synsk? Tror du rett og slett sliter med leseforståelse. Hvis du faktisk leste det jeg skrev så ville du sett at vi faktisk ikke er så uenige Jeg har ikke skrevet at dette vil lede til suksess langvarige forhold. Men bedre respons på digitale platformer, flere dates, flere matcher, flere smil etc. Slutt å argumenter bare for å være "uenig" og faktisk les, det leder til sunnere diskusjoner Anonymkode: 99214...ed4
AnonymBruker Skrevet 30. april #96 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mye antagelser om mitt privatliv, er du synsk? Tror du rett og slett sliter med leseforståelse. Hvis du faktisk leste det jeg skrev så ville du sett at vi faktisk ikke er så uenige Jeg har ikke skrevet at dette vil lede til suksess langvarige forhold. Men bedre respons på digitale platformer, flere dates, flere matcher, flere smil etc. Slutt å argumenter bare for å være "uenig" og faktisk les, det leder til sunnere diskusjoner Anonymkode: 99214...ed4 "Flere smil" hjelper ingen i det lange løp. Og heller ikke at de får noen overfladiske damer til sengs, hvorpå de forsvinner ut av livet deres. Jeg blir bare veldig oppgitt over at enkelte menn tror de vet hva damer vil ha. Dere vet kanskje hva de "enkle" sjelene, som hun Sophie Elise og hennes fjollete venner vil ha, men ikke hva de smarte damene ønsker. De som fint klarer å se forbi falskhet og jåleri, selv om de bare er i tjueårene. Anonymkode: c46e8...711 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #97 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med tanke på hva disse kosmetiske behandlingene og operasjonene gjør med en kropp over tid, eller generelt hvordan 50 åringer ser ut i motebildet 2056? Anonymkode: 6c3fb...2eb Med tanke på at jeg synes de ser eldre ut med alle disse prosedyrene. Vil de for evig se ut som de er "et sted mellom 30 og 40" enten de er 25 eller 50, eller vil de angre om noen år og få alt fjernet. Vil de da se "normale" ut igjen, eller slitne og dratt? Jeg ser jo enkelte som har fjernet alt (Lene Alexandra Øien f.eks.), men de har vel penger til å få gjort det ordentlig, ikke alle har det. Tenker mest på de som tar ekstremvarianter av f.eks. silikon og fillers, ikke de som bare tar litt. Å gå fra en AA til en liten B, eller litt filler i leppene for å balansere der man har en veldig tynn overleppe er jo greit nok, jeg er ikke anti prosedyrer per se. Anonymkode: e0a45...e1e
AnonymBruker Skrevet 30. april #98 Skrevet 30. april Uff... glemte at jeg var på KG Personangrep, total avsporing av tråden og incel-kommentarer følger selvfølgelig med! Haha! Anonymkode: a0262...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #99 Skrevet 30. april Nei, han der er sjuk i huet. Jeg tenker også at folk som går til ekstreme lengder har en eller annen psykisk greie som ikke fu ker helt. I tillegg burde den duden vært i fengsel: han kjørte over en person og brydde seg ikke, så han er en psykopat i tillegg. Dette er personen som sa menn er penere enn damer fordi "damer våk er ikke og ser bra ut - de nå ha sminke, som er unaturlig. For det HAN driver med (injeksjoner av alle slag m.m.) er fulstendig "naturlig"? Generelt synes jeg det er rart når folk overfokuserer på småting ved seg selv - det er ikke sunt. Nei, jeg blir ikke tiltrukket av en psykopatisk, narkotikabruker med selvtillitsproblemer og en eller annen form for OCD bare fordi han ser bra ut. Anonymkode: ad7bb...693 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #100 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ikke jeg som prøver lure noen her. Men det finnes jo folk som ikke liker andre/er aseksuelle osv. Anonymkode: a0262...a9b Aseksuell betyr ikke at man ikke er interessert i andre. Aseksuelle blir tiltrukket av andre og forelsker seg. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Damer elsker resultatet, men hater prosessen Anonymkode: 99214...ed4 Nei, det kommer an på damen og hva dette resultatet er. Alle damer går faktisk ikke etter nøyaktig samme type utseende. Og ja, selvsagt hater vi prosessen når det innebærer å ha utseendet sitt som både hobby og jobb, og bruke en formue på operasjoner på en frisk kropp. Å slå seg med hammer i ansiktet er så psykiatrisk pasient at det burde absolutt gjøre at mange kvinner holder seg langt unna. Man ser jo at mange menn her blir trigget av at kvinner skriver de ikke ønsker en sånn mann, så jeg lurer på hva det er som trigger dem så fælt. Er det ikke bra at kvinner flest foretrekker mer jordnære og naturlige menn som bruker tiden på mer fornuftige ting? AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinner liker å si nei, men se på antall attraktive unge damer han drar hver eneste dag. Resultatene snakker for seg selv (blant unge folk). Anonymkode: cf5d3...a15 Kanskje fordi det finnes mange kvinner i verden, og selv om flesteparten (inkludert damer her inne) takker nei til denne typen menn, så finnes det fremdeles flere tusen som sikkert gjerne takker ja. At han drar damer betyr ikke dermed at alle de damene som sier neitakk lyver. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lars Monsen kommer inn i baren med hundedritt under negla. -Hello ladies 😎 Anonymkode: ccaab...9dc Lars Monsen har vel ikke hundedritt under neglene, han har vel vett til å ikke grafse i bæsjen med fingrene. Selv friluftsfolk bruker vel poser om de først skal ta i bæsjen. Lars Monsen drar nok sikkert mange damer han også, på lik linje som denne mimikkløse Ken-dukka i HI. De har bare hver sine målgrupper. Og så finnes det damer som ikke er interessert i noen av disse to, men som vil ha helt andre typer menn eller bare noe sånn midt i mellom. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Uff... glemte at jeg var på KG Personangrep, total avsporing av tråden og incel-kommentarer følger selvfølgelig med! Haha! Anonymkode: a0262...a9b Nei, det glemte du ikke. Du startet tråden med et håp om at det skulle bli full bonanza. Anonymkode: d6a61...77c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå