Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er spesielt med han Clavicular i HI?  Ser da ut som en hvem som helst naturlig skolegutt som kommer ut fra dusjen etter en gymtime på VGS. 

Har mer sansen for James Dean eller ung Brad Pitt.  Gubben er en blanding av disse to,men ser ut som han er i 20 og ikke 50 årene. Mer ujåletete person er det langt i mellom.51143931_702.jpg.3cdc43a19a439c155267d00a7e82b11d.jpga9f8a20c3eee2cf257ddc8f9e864b8df.thumb.jpg.e9183c4adaeb14dcf8737310953b105e.jpg

Anonymkode: 63864...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.55):

Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile?

Anonymkode: a0262...a9b

De gjør det vel først og fremst for egen del, og/eller for å imponere andre menn. Litt som grunnen til at damer pynter seg (føle seg vel/imponere andre kvinner - ikke skaffe seg flest mulig menn slik menn tror).

Jeg synes ikke menn som er så opptatte av utseendet er attraktive. Framstår som veldig overfladisk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (23 minutter siden):

De gjør det vel først og fremst for egen del, og/eller for å imponere andre menn. Litt som grunnen til at damer pynter seg (føle seg vel/imponere andre kvinner - ikke skaffe seg flest mulig menn slik menn tror).

Jeg synes ikke menn som er så opptatte av utseendet er attraktive. Framstår som veldig overfladisk.

Kanskje det var feil ordvalg. Men man pynter jo på utseende først å fremst for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. At noen velger å ta botox, fillers, silikon er fordi dem tror menn liker det. Å noen gjør sikkert det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje det var feil ordvalg. Men man pynter jo på utseende først å fremst for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. At noen velger å ta botox, fillers, silikon er fordi dem tror menn liker det. Å noen gjør sikkert det.

Dette tror ikke jeg. Jeg tror mennesker gjør sånn fordi de er misfornøyde og vil se bedre ut. Jeg tror det først og fremst er ens egen dom (som selvfølgelig er påvirket av trender, miljø, samfunnet for øvrig og erfaringer) som er utløsende. Jeg tror ikke at folk føler: jeg er bra nok, men hvis jeg gjør dette, så vil jeg bli likt.

Anonymkode: fbfb7...28f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor tror du at kvinner fremhever ting som gjør dem attraktive for menn?

Store pupper. stor rumpe, Rød leppestift, større lepper. Dette er jo ting de aller fleste menn finner attraktivt , bare ikke når det ser unaturlig ut.  Er det for å få status blant damene? 

Looksmaxing for menn går ut på det samme. Bare at de tar det mer ekstremt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor tror du at kvinner fremhever ting som gjør dem attraktive for menn?

Store pupper. stor rumpe, Rød leppestift, større lepper. Dette er jo ting de aller fleste menn finner attraktivt , bare ikke når det ser unaturlig ut.  Er det for å få status blant damene? 

Looksmaxing for menn går ut på det samme. Bare at de tar det mer ekstremt.

Hvorfor tror du at de fleste kvinner fremhever pupper, bruker rød lebestift og lager seg større lepper? De fleste gjør ikke det. De aller fleste mennesker ser som regel helt normale ut, både menn og kvinner. De går son regel ikke og strutter rundt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor tror du at de fleste kvinner fremhever pupper, bruker rød lebestift og lager seg større lepper? De fleste gjør ikke det. De aller fleste mennesker ser som regel helt normale ut, både menn og kvinner. De går son regel ikke og strutter rundt.

Haha sa ikke at de fleste kvinner gjør dette... men de som driver på med det gjør det for tiltrekke seg best mulig menn/menn med høy status.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde unngått å date en med ekstremt oppheng generelt - spesielt om han var opphengt i utseende. Må finnes en balanse mellom å ta vare på seg selv og det å drite i hvordan en ser ut. 

Anonymkode: 1bd44...021

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 20.33):

Jeg datet en narc. Han var dritkjekk, men klarte aldri få seg kjæreste fordi han var kjip. Du hadde garantert ikke trodd at han hadde problemer med det hvis du så ham, men det hadde han. Narissister finner seg som regel damer med traumer som dermed dessverre er på den føyelige siden fordi de ikke tror de fortjener bedre eller er for vant med lignende oppførsel. Narcs må kontrollere. De fleste mennesker roker selvfølgelig ikke det.

👏👏 Noen som har gjort hjemmeleksa, og lest en bok.

Anonymkode: 9664d...61b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er spesielt med han Clavicular i HI?  Ser da ut som en hvem som helst naturlig skolegutt som kommer ut fra dusjen etter en gymtime på VGS. 

Har mer sansen for James Dean eller ung Brad Pitt.  Gubben er en blanding av disse to,men ser ut som han er i 20 og ikke 50 årene. Mer ujåletete person er det langt i mellom.51143931_702.jpg.3cdc43a19a439c155267d00a7e82b11d.jpga9f8a20c3eee2cf257ddc8f9e864b8df.thumb.jpg.e9183c4adaeb14dcf8737310953b105e.jpg

Klassisk eksempel på at kvinner tror at menn i 90-persentilen er vanlige.

Anonymkode: cf5d3...a15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt ordet looksmaxer, og det ser definitivt ikke ut som noe for meg. Finnes det brainsmaxere? 🧠

Anonymkode: c3476...4d9

• Liker 2
Skrevet

På ingen måte

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Haha sa ikke at de fleste kvinner gjør dette... men de som driver på med det gjør det for tiltrekke seg best mulig menn/menn med høy status.

Hvorfor higer ikke jeg etter mannfolk som går etter damer som fremhever puppene og rumpene sine hele tiden hvis det er biologi? Og hvorfor er veldig mange damer som meg? Tror du de fleste damer og menn er som de på Ex on the beach eller? Det er typ nisje i Norge kg blir av de fleste sett på som harry.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette er hovedsaklig unge menn i tyveårene som vil ha andre unge kvinner på samme alder.

De bryr seg ikke om hva ei "oppegående" på 40 mener. De vil ha ung mus, thats it.

Anonymkode: 99214...ed4

Da burde de se mer fornøyd ut, hvis de er så "flinke" til å forstå hva de vil ha. Jævlig tønt å sitte ulykkelig og aggressiv i et hav av fitte og snakke om suksess. Se på Andrew Tate. Eller de andre gutta. Depresjon. Paranoia. Konspi. Hjelper ikke om du har på deg fittehatten da.

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke dette bare herreutgaven av duckface (og andre implantater)?`Og vi vet jo alle at det ikke hjelper på utseendet for noen - for andre enn de som av en eller annen grunn tenner på akkurat sånt. Men kanskje akkurat den matchen er "looksmaxxer vs duckface"`?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er fordi Clavicular ikke var kjekk, men en kvisete og "pløsete" ungdom for kun få år siden. Det du ser i dag er konstruert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21):

Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med.

De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner.

De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular.

Looks Aren't Everything? Clavicular Begs to Differ. - The New York Times

Nei takk for min del, jeg liker de mest naturlig😊 Liker vel egentlig i grunn ikke alt som er fake både utseende og personlighet (prøver være noe man ikke er). Hver sin smak tenker jeg🌸

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...