Gjest Margo Skrevet 29. april #41 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor tror dere de gjør alt dette da? Hvis de er heterofile er det jo for å få damer. Men om damer ikke liker det er det jo ingen vits? Kanskje de egentlig er homofile? Anonymkode: a0262...a9b Det blir jo litt som med kvinnene som propper seg fulle av botox, fillere, opererer seg, bruker mange timer hver dag på sminke - jeg hører sjelden/aldri at menn foretrekker kvinner som gjør det. Så hvem gjør de det for? Alt handler om egen usikkerhet.
SPOCA Skrevet 29. april #42 Skrevet 29. april Nei, jeg gjør ikke det, men folk er forskjellige. For meg havner slike menn i samme kategori som diverse influensere. De ser jeg ikke på som spesielt interessante. De fremstår selvsentrerte og egoistiske, og det er ikke noe for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #43 Skrevet 29. april Vil jeg ha en pen og kjekk mann? Høy? Med muskler? Helt klart! Men ikke en som gjør slike ting. Å trene bør man, ta vare på utseende på en normal måte men slike som han er nesten forstyrrende. Anonymkode: ff306...065 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #44 Skrevet 29. april Blitt bekymret for hvordan det egentlig står til med den psykiske helsen, så nei takk. Anonymkode: a3ac0...8d1 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #45 Skrevet 29. april Hvis man ikke er f.eks. modell eller et koreansk pop idol som skal leve av utseendet og stå på en scene så ser jeg ikke helt poenget. Forstår det om det er en del av en jobb, men ellers ikke. Anonymkode: 460e2...309 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #46 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Skjønner ikke helt poenget med spørsmålet og tråden. Det viktigste er at han på bildet mangler nok ikke på pussy tilbud. Han bor vel i USA, så vidt jeg har fått med meg og henger med tvilsomme folk, høyreradikale og sånne Andrew Tate, Myron, Fuentes. Han driver og går på fest med de. Men uansett, tviler ikke på at fyren har nok av tilbud fra psycho konservative White Power bitches fra USA som tilbyr han pussy, så det er irrelevant hva kvinnfolk her i Norge måtte mene om han og hans utseende. Anonymkode: 32ed0...8ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #47 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Skjønner ikke helt poenget med spørsmålet og tråden. Det viktigste er at han på bildet mangler nok ikke på pussy tilbud. Han bor vel i USA, så vidt jeg har fått med meg og henger med tvilsomme folk, høyreradikale og sånne Andrew Tate, Myron, Fuentes. Han driver og går på fest med de. Men uansett, tviler ikke på at fyren har nok av tilbud fra psycho konservative White Power bitches fra USA som tilbyr han pussy, så det er irrelevant hva kvinnfolk her i Norge måtte mene om han og hans utseende. Anonymkode: 32ed0...8ff Hans politiske ståsted og hvem han henger med er jo helt irrelevant. Jeg spurte om hva damer synes om looksmaxere. Clavicular var bare ett eksempel. Jeg vet veldig lite om fyren bortsett fra et intervju jeg så av han. Det finnes looksmaxere i Norge og som driver på med det samme som clavicular. Leste i avisen om en i Norge som brukte hammer i ansiktet i dag. Liknet veldig på clavicular. Det vil nok bare bli flere og flere av disse framover. Anonymkode: a0262...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #48 Skrevet 29. april Slår seg i ansiktet med hammer faktisk. Høres ut som relativt tung psykiatri. AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt poenget med spørsmålet og tråden. Det viktigste er at han på bildet mangler nok ikke på pussy tilbud. Han bor vel i USA, så vidt jeg har fått med meg og henger med tvilsomme folk, høyreradikale og sånne Andrew Tate, Myron, Fuentes. Han driver og går på fest med de. Men uansett, tviler ikke på at fyren har nok av tilbud fra psycho konservative White Power bitches fra USA som tilbyr han pussy, så det er irrelevant hva kvinnfolk her i Norge måtte mene om han og hans utseende. Anonymkode: 32ed0...8ff Ja de ressurssvake, åndssvake og kriminelle finner gjerne hverandre og lever i sine dysfunksjonelle, små samfunn. Masse narkotika, voldtekter, menneskehandel, kvinnebanking og steroider. Skikkelig "goals" for normalt oppegående folk. Not. Anonymkode: 1292d...192 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #49 Skrevet 29. april Han er pen og garantert populær. Man vet jo ikke at han bruker hammer i ansiktet. Men han er ikke min type likevel. For sterotypisk "pen" liksom. For glætt for meg. Anonymkode: fbfb7...28f
Sykkelkopp Skrevet 29. april #50 Skrevet 29. april (endret) Ikke hvis de vet han er selverklært looksmaxer før de blir kjent. Men selvfølgelig går damer for menn som ser bra ut. Narsisisme er ellers i følge studier veldig attraktivt trekk hos menn. Samtidig hater damer at de liker menn som ser bra ut men er idioter, så de sier det ikke høyt. Endret 29. april av Sykkelkopp 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #51 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke helt poenget med spørsmålet og tråden. Det viktigste er at han på bildet mangler nok ikke på pussy tilbud. Han bor vel i USA, så vidt jeg har fått med meg og henger med tvilsomme folk, høyreradikale og sånne Andrew Tate, Myron, Fuentes. Han driver og går på fest med de. Men uansett, tviler ikke på at fyren har nok av tilbud fra psycho konservative White Power bitches fra USA som tilbyr han pussy, så det er irrelevant hva kvinnfolk her i Norge måtte mene om han og hans utseende. Anonymkode: 32ed0...8ff Er det? Hvorfor er det mest relevante at han svømmer i pussyyyyy. Er det livet så er det jo bare å ta hammeren fatt da. Anonymkode: fbfb7...28f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #52 Skrevet 29. april Sykkelkopp skrev (4 minutter siden): Ikke hvis de vet han er selverklært looksmaxer før de blir kjent. Men selvfølgelig går damer for menn som ser bra ut. Narsisisme er ellers i følge studier veldig attraktivt trekk hos menn. Samtidig hater damer at de liker menn som ser bra ut men er idioter, så de sier det ikke høyt. Jeg datet en narc. Han var dritkjekk, men klarte aldri få seg kjæreste fordi han var kjip. Du hadde garantert ikke trodd at han hadde problemer med det hvis du så ham, men det hadde han. Narissister finner seg som regel damer med traumer som dermed dessverre er på den føyelige siden fordi de ikke tror de fortjener bedre eller er for vant med lignende oppførsel. Narcs må kontrollere. De fleste mennesker roker selvfølgelig ikke det. Anonymkode: fbfb7...28f 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #53 Skrevet 29. april Menn som bruker mer tid på utseendet sitt enn vanlig barbering, gre håret, putte litt gel/voks og kle på seg er turn off Anonymkode: b860a...973 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #54 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Herregud., Nei det kunne jeg ikke. Anonymkode: 87b82...8d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #56 Skrevet 29. april Fullstendig uinteressant Anonymkode: 09037...030 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #57 Skrevet 29. april Nei, ingen liker lookmaxxere. Anonymkode: 7355c...145 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #58 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Se på den lille gutten, uansett hvor mye han maxer sitt utseendet så kan han ikke fikse det som er ødelagt inni seg. Gutten er jo et eneste rødt flagg. Han er så utrolig usikker på seg selv, så det intervjuet med han fra 60 minutes og fikk bare vondt av han. Han burde legge vekk hammeren og gå i terapi og finne ut hva som har gjort han som han er. Får mer enn stakkars gutt følelse for slike gutter. Men nå er jeg gammel kjerring over 40 så jeg er kanskje ikke i målgruppen til slike heller men nei hadde ikke vært aktuelt om jeg var 19 heller, Stakkars gutt. Anonymkode: 5350d...92b 6 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #59 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b Nope. Orker ikke en mann som bruker mer tid på egenpleie enn han bruker på meg. Anonymkode: 1907e...a54 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #60 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne du vært sammen med en looksmaxer? Altså en som gjør alt de kan for å se bedre ut, for å få damer regner jeg med. De bruker hammer i ansiktet for å få mer markerte kinnbein, bruker sminke, trener ekstremt mye, går på ekstreme dietter, noen tar plastiske operasjoner. De gjør jo alt dette for å bli mer attraktive for damer. Men så begynte jeg å lure på om dere damer faktisk liker slike menn som er ekstremt opptatt av utseendet sitt? Ett eksempel er clavicular. Anonymkode: a0262...a9b De fleste damer liker menn med en inntakt hjerne… Anonymkode: 4b9ec...db5 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå