911 Skrevet 25. april #161 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nydelig. Da er det nok mindre sannsynlighet for at du lar deg friste. Anonymkode: 1fee0...03e Det var nettopp poenget mitt. Det skal svært mye til før jeg risikerer forholdet mitt og selv du ville fått problemer 😁 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #162 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anonymkode: 1fee0...03e Sånn er det å være gal og besatt🐇🐇 Anonymkode: 80596...5f0
AnonymBruker Skrevet 25. april #163 Skrevet 25. april Til deg TS. Du fremstår både ung og usikker, det skinner gjennom når du fremstår så desperat som du gjør. Hadde du hatt litt livserfaring så hadde du visst at det slettes ikke er alle menn som ville ha risikert hele livet man har valgt å bygge opp sammen. Jeg er 11 år yngre enn mannen min og han har sakt at han aldri hadde forelsket seg i meg om jeg var yngre enn det. Han liker og tenner også på former og en kvinnelig kropp. Vi har barn, økonomi, hus, hytte og mange felles verdier og minner som vi har bygd opp sammen gjennom mange år. Vi har også felles drømmer om fremtiden, og det hadde han aldri villet risikere for et kjapt ligg med en usikker jente med ufyselige verdier. Nice try. Håper ikke det blir for flaut for deg når du finner ut at mannen er sammen med kona si av en grunn. Kjærlighet trumfer det meste Anonymkode: 3269b...136 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #164 Skrevet 25. april Ts. Hvis du vil ha råd, må du jo fortelle oss litt mer om forholdet deres? Har dere hverandre på snap? Anonymkode: 06a3e...98f
AnonymBruker Skrevet 25. april #165 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts. Hvis du vil ha råd, må du jo fortelle oss litt mer om forholdet deres? Har dere hverandre på snap? Anonymkode: 06a3e...98f Nei. Har ikke han på snap. Kunne forsøkt å legge til , men er det for dristig sånn i startfasen av prosjektet?🤔 Vi har ikke et forhold. Slik det er nå tror jeg han på ingen måte oppfatter meg som interessert iallfall, heller det motsatte 🤣 jeg blir bare så satt ut av hvor deilig han er. Sosiale antenner ut av vinduet. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 25. april #166 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei. Har ikke han på snap. Kunne forsøkt å legge til , men er det for dristig sånn i startfasen av prosjektet?🤔 Vi har ikke et forhold. Slik det er nå tror jeg han på ingen måte oppfatter meg som interessert iallfall, heller det motsatte 🤣 jeg blir bare så satt ut av hvor deilig han er. Sosiale antenner ut av vinduet. Anonymkode: 1fee0...03e Ok. Og dere kjenner hverandre fordi han er venn med din samboer? neste gang du ser han får du prøve å holde litt øyekontakt og prat med han. Da merker du fort om han legger merke til deg. Smil mye og bruk navnet hans når du prater med han. Anonymkode: 06a3e...98f
AnonymBruker Skrevet 25. april #167 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok. Og dere kjenner hverandre fordi han er venn med din samboer? neste gang du ser han får du prøve å holde litt øyekontakt og prat med han. Da merker du fort om han legger merke til deg. Smil mye og bruk navnet hans når du prater med han. Anonymkode: 06a3e...98f Mhm. Ja får forsøke det. Hadde selvsagt vært enklere om jeg hadde han på tomannshånd 🙊 Husker ei dame jeg møtte via jobb (hun var utenlandsk og mer løssluppen enn oss norske) sa at jeg var så pen å se på å at hun likte meg. Hun la meg til på snap, etter en liten stund sendte hun meg plutselig et nakenbilde for deretter å si at hun sendte feil. Jeg syntes det var hysterisk morsomt, fordi det var så åpenbart at det ikke var en feilsending. Det var ikke så dumt det faktisk. Hun fikk jo sjekket interessen på det viset. Om jeg hadde gjort det samme kunne jeg sett om han hadde fortalt det videre til dama eller holdt stille… 🤣 men så teit da. Det blir jo det uansett når situasjonen er som den er Anonymkode: 1fee0...03e
mommyaka Skrevet 25. april #168 Skrevet 25. april Ts dette er deg limerence Limerence is an involuntary state of intense romantic infatuation and obsession with another person (the "limerent object" or LO), characterized by an, often, unreciprocated longing, intrusive thoughts, and emotional dependency. It goes beyond a simple crush, acting more like an addiction, where the individual experiences high-intensity "highs" and lows, often idealizing the partner and disregarding red flags. Living with Limeren Key Aspects of Limerence: Core Characteristics: The experience is defined by involuntary, constant thoughts about the LO, a deep craving for emotional reciprocation, and an acute fear of rejection. Uncertainty as Fuel: Unlike love, which thrives on security, limerence is sustained by uncertainty regarding whether the feelings are returned. Idealization: The limerent person often puts the LO on a pedestal, exaggerating their positive traits and ignoring potential issues. Duration: While it can last from a few weeks to a lifetime, the average duration is often one to three years. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #169 Skrevet 25. april mommyaka skrev (2 minutter siden): Ts dette er deg limerence Limerence is an involuntary state of intense romantic infatuation and obsession with another person (the "limerent object" or LO), characterized by an, often, unreciprocated longing, intrusive thoughts, and emotional dependency. It goes beyond a simple crush, acting more like an addiction, where the individual experiences high-intensity "highs" and lows, often idealizing the partner and disregarding red flags. Living with Limeren Key Aspects of Limerence: Core Characteristics: The experience is defined by involuntary, constant thoughts about the LO, a deep craving for emotional reciprocation, and an acute fear of rejection. Uncertainty as Fuel: Unlike love, which thrives on security, limerence is sustained by uncertainty regarding whether the feelings are returned. Idealization: The limerent person often puts the LO on a pedestal, exaggerating their positive traits and ignoring potential issues. Duration: While it can last from a few weeks to a lifetime, the average duration is often one to three years. Haha jøsses! Når vi først er inne på karakteristikka. Her er deg: Pedant: er en person som er overdrevent opptatt av små detaljer, formelle regler, punktlighet og nøyaktighet. Det beskriver ofte noen som pirker på bagateller eller er «flisespikkere». Begrepet stammer fra italiensk pedante («skolemester»), og brukes gjerne negativt om en stiv, formell person. Moralsk rigid: de har et svært stivt, strengt og ufravikelig sett med moralske regler eller prinsipper. En slik person skiller ofte skarpt mellom rett og galt, og har lite rom for situasjonsbestemte nyanser eller unntak. Her er hovedtrekkene ved moralsk rigiditet: Absolutisme: Moralsk rigide personer følger ofte en form for deontologi (pliktetikk), der handlinger anses som iboende rette eller gale, uavhengig av konsekvensene. Intoleranse og stahet: Personer med denne holdningen kan fremstå som intolerante, gammeldagse, stive og sta. "Oughtism": Et begrep som beskriver vanen med å gjøre ting utelukkende fordi man føler man bør (plikt), og forventer at andre gjør det samme. Anonymkode: 1fee0...03e 1
mommyaka Skrevet 25. april #170 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha jøsses! Når vi først er inne på karakteristikka. Her er deg: Pedant: er en person som er overdrevent opptatt av små detaljer, formelle regler, punktlighet og nøyaktighet. Det beskriver ofte noen som pirker på bagateller eller er «flisespikkere». Begrepet stammer fra italiensk pedante («skolemester»), og brukes gjerne negativt om en stiv, formell person. Moralsk rigid: de har et svært stivt, strengt og ufravikelig sett med moralske regler eller prinsipper. En slik person skiller ofte skarpt mellom rett og galt, og har lite rom for situasjonsbestemte nyanser eller unntak. Her er hovedtrekkene ved moralsk rigiditet: Absolutisme: Moralsk rigide personer følger ofte en form for deontologi (pliktetikk), der handlinger anses som iboende rette eller gale, uavhengig av konsekvensene. Intoleranse og stahet: Personer med denne holdningen kan fremstå som intolerante, gammeldagse, stive og sta. "Oughtism": Et begrep som beskriver vanen med å gjøre ting utelukkende fordi man føler man bør (plikt), og forventer at andre gjør det samme. Anonymkode: 1fee0...03e Vel både å ..ja jeg e pliktig da jeg er mor..men jeg er rebeller å ..tro meg .. utsiden passer ikke innsiden;) Men jeg har iallefall moral og gift i 22 år og går ikke etter gifte menn pga daddy issues and dårlig selvtillit 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #171 Skrevet 25. april Gadd desverre ikke å lese hele tråden, men TS- hva med å ringe konen for å høre hva han liker ? 😇 Anonymkode: 544c0...f58 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #172 Skrevet 25. april mommyaka skrev (Akkurat nå): Vel både å ..ja jeg e pliktig da jeg er mor..men jeg er rebeller å ..tro meg .. utsiden passer ikke innsiden;) Men jeg har iallefall moral og gift i 22 år og går ikke etter gifte menn pga daddy issues and dårlig selvtillit Så bra! Vi er forskjellige altså… Anonymkode: 1fee0...03e 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #173 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gadd desverre ikke å lese hele tråden, men TS- hva med å ringe konen for å høre hva han liker ? 😇 Anonymkode: 544c0...f58 Ok Einstein. Will do Anonymkode: 1fee0...03e
mommyaka Skrevet 25. april #174 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra! Vi er forskjellige altså… Anonymkode: 1fee0...03e Derfor jeg er så irritert på deg... er at hadd noen prøvd å forføre min mann ..pga egoistisk tanker og følelser..en som vil ha pikk( ja) og bare pga deg .. kunne du ødelagt et 22 år lang forhold...en far som nå se sine barn i øyne at han hadde sex med en annen...en mann som hadde blitt singel pga deg .flyttet ut og sett sine barn enhver uke...og en kone som sitter igjen med lav selvtillit og kanskje ikke stoler på menn eller kvinne mer. Alt for en pikl 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #175 Skrevet 25. april mommyaka skrev (Akkurat nå): Derfor jeg er så irritert på deg... er at hadd noen prøvd å forføre min mann ..pga egoistisk tanker og følelser..en som vil ha pikk( ja) og bare pga deg .. kunne du ødelagt et 22 år lang forhold...en far som nå se sine barn i øyne at han hadde sex med en annen...en mann som hadde blitt singel pga deg .flyttet ut og sett sine barn enhver uke...og en kone som sitter igjen med lav selvtillit og kanskje ikke stoler på menn eller kvinne mer. Alt for en pikl Ta det med ro Miss marple! Jeg skal ikke ta din mann. Sannsynligheten for det er svært liten. Forsvinnende liten. Ro nervene dine helt ned å slapp av, det er lørdag. Dessuten hadde du ikke visst om det å du ville levd lykkelig uvitende. Anonymkode: 1fee0...03e 1
mommyaka Skrevet 25. april #176 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta det med ro Miss marple! Jeg skal ikke ta din mann. Sannsynligheten for det er svært liten. Forsvinnende liten. Ro nervene dine helt ned å slapp av, det er lørdag. Dessuten hadde du ikke visst om det å du ville levd lykkelig uvitende. Anonymkode: 1fee0...03e Jeg sitter i sofaen og er helt chill...og jo jeg ville vist;) etter vært gift i 22 år så kjenner jeg mannen min inn og ut . Begynner du å føle deg truffet?;) 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #177 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok Einstein. Will do Anonymkode: 1fee0...03e Du kan desverre ikke sammenlignes med Einstein, for da hadde du ikke lagt inn melding på KG for å høre hvordan du "forfører" en gift mann. 🤣 Anonymkode: 544c0...f58 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #178 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan desverre ikke sammenlignes med Einstein, for da hadde du ikke lagt inn melding på KG for å høre hvordan du "forfører" en gift mann. 🤣 Anonymkode: 544c0...f58 Vær ikke så sikker på det! Einstein var en gluping han, men sosialt anlagt var han ikke😁 Anonymkode: 1fee0...03e
Nordlending1 Skrevet 25. april #179 Skrevet 25. april Hva er vitsen? Forstod ikke helt? Får du mer selvtillit om mannen er gift? Finnes så mange bedre måter å få selvtillit på, som du kan bygge videre på også når du er eldre og ikke får selvtillit av sex og mannfolk lenger. og så gjør det noe med deg for framtiden, hvis du er på den siden nå, og blir gift senere og er på den andre siden, så vil du slite med tillit og bli en slitsom partner for mannen din. Det biter deg i ræva på et punkt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #180 Skrevet 25. april Nordlending1 skrev (6 minutter siden): Hva er vitsen? Forstod ikke helt? Får du mer selvtillit om mannen er gift? Finnes så mange bedre måter å få selvtillit på, som du kan bygge videre på også når du er eldre og ikke får selvtillit av sex og mannfolk lenger. og så gjør det noe med deg for framtiden, hvis du er på den siden nå, og blir gift senere og er på den andre siden, så vil du slite med tillit og bli en slitsom partner for mannen din. Det biter deg i ræva på et punkt. Ja hva er vitsen med at noen er intime sammen? Nei, det handler ikke om en selvtillits boost. Er helt enig med deg, selvfølgelig finnes det bedre måter å hente det på. Jeg får nok av det andre steder.. Det handler om at jeg finner han tiltrekkende. Jeg liker han. Personligheten hans. Utseendet. Måten han er seg selv på. Han er så søt, bamsete og trygg. Pen. En ekte mann. Har mye kunnskap. Anonymkode: 1fee0...03e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå