Gå til innhold

Hvordan forføre en gift mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 20.50):

Hei, 

Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? 

Anonymkode: 1fee0...03e

Hvorfor skal du i det hele tatt forføre en gift mann? Sier det ikke seg selv at du bør ligge unna?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Peace & Love 2026 skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal du i det hele tatt forføre en gift mann? Sier det ikke seg selv at du bør ligge unna?

Hun er jo sikkert forelska i mannen. Det kan man bli, også i gifte menn. Er vel neppe at hun våknet en dag og tenke; jeg vil finne en gift mann å forføre» 🫣 eller, hvem vet. 

Uansett så er dette fenomenet veldig vanlig. Usikre kvinner føler en slags selvtillits boost av å stjele en annens kvinnes mann. «Se, han velger meg fremfor henne».. Dessverre gir det ingen langvarig god følelse, så alt må gjentas rimelig raskt med en ny mann. Selvsikre kvinner med høy selvrespekt ville aldri latt en gift mann klå på seg. Så fra det ene ytterpunktet til det andre..

Anonymkode: cdb17...f31

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er jo sikkert forelska i mannen. Det kan man bli, også i gifte menn. Er vel neppe at hun våknet en dag og tenke; jeg vil finne en gift mann å forføre» 🫣 eller, hvem vet. 

Man kan bli forelsket i hvem som helst. Men hvis en mann eller kvinne er allerede gift med en annen, så bør en ligge unna. Noe annet ville ha vært respektløst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Ts,  du bør ta en dobbel dose av dine daglige medisiner mot psyken din så kanskje du er heldig å få litt mer selvrespekt 🤭 

Anonymkode: 4a60c...723

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gifte menn er de enkleste. Send mld, og si du har lyst på han. Han er på døra di, noen min senere😉

Anonymkode: 9a5aa...420

Er det så enkelt altså? Det hadde jo passet meg bra!

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei ts. Hvilken kontakt har dere nå da? Treffes dere noe? Jobber sammen eller felles hobby? 

Anonymkode: 06a3e...98f

Har ikke noen kontakt utenom samboer. 
Vi har felles hobbyer, men på hver vår kant.  

Du møter ham når han er singel, gifter seg med ham og lever lykkelig. 

Anonymkode: f4628...0bd

Hva om de lever i et ulykkelig forhold.. at han ikke får sex og intimitet,  men holder ut til barna er flyttet ut. Det er noe som sier meg at de ikke har et forrykende sexliv 🤔

Herregud, du er jo drømmedama med trang mus, fint ansikt, trent kropp. Vedder du har de sugeleppene i det fine fjeset også. -Det er meget rart at du får gå i fred🫣😉

Ps: jeg syns du svarer ganske morsomt😆 Men finn deg no en singel bamsemums å grøvel med🐻‍❄️🐹

Anonymkode: 80596...5f0

Takk! Snakk om sola. Det også er noe jeg savner.. å suge pikk. Samboer sier nei takk når jeg tilbyr han 🤔 kanskje han er homofil. Fortsatt i skapet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Det er enkelt.

Du lar være!!!!

Ingen er vel så drittsekker at de ødelegger folks ekteskap og familier på denne måten? Fordi hvis dette er en fungerende familie, kanskje med barn, så vil din "forføring" kunne ødelegge familien, ekteskapet og barna for alltid. Har du bittelitt integritet og sunn fornuft, ligger du derfor laaaangt unna gifte menn. Det samme gjelder selvsagt alle menn som er i faste forhold, og ikke bare de som er gift....

Anonymkode: 7da00...5cf

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

På akkurat samme måte som single menn?

Det er jo såre enkelt.

Dersom du ikke har draget på menn så tror jeg ikke noen sjekketips fra KG hjelper.

Anonymkode: 84a6d...84c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.20):

Fordi det er han jeg vil ha. Å han er tilfeldigvis gift 

Hvem f gidder å løpe etter søpla som går på to ben i disse dager. Du er jammen meg naiv

Anonymkode: 455c3...1e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om de lever i et ulykkelig forhold.. at han ikke får sex og intimitet,  men holder ut til barna er flyttet ut. Det er noe som sier meg at de ikke har et forrykende sexliv 🤔

Takk! Snakk om sola. Det også er noe jeg savner.. å suge pikk. Samboer sier nei takk når jeg tilbyr han 🤔 kanskje han er homofil. Fortsatt i skapet. 

Oii, ok det er kjipt da. Trodde at du var singel😌

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte på den siste kommentaren. Noen liker bare ikke å bli sugd. Kanskje du sug i å suge😆- store tenner som gnager? Da frister det ikke. Men for all del, mulig han er homofil. Da er det litt lettere å være utro? - Hvorfor velger du ikke å bli singel? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.07):

Send han bilde av fitta.

Anonymkode: deb68...945

og en sixpakk

Anonymkode: 88da3...37e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.08):

Det er vel det praktiske jeg trenger råd til. 
Ikke selve akten 🤪

Det er mye som må klaffe. Kona kan jo ikke være der. Jeg må få han på tomannshånd. Det er lettere sagt enn gjort 

neida er han typen kommer han om du vifter med glufsa og en pils

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.24):

😳😧😲🤢 dette er så trolling ,men ble  kvalm likevel

Anonymkode: a06d4...3d2

neida noen kvinns er faktisk så enkle og vil mannen fortjener han ikke være gift.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, er det den gifte kompisen til din samboer du vil forføre?

Det blir jo bare ei trasig suppe med flere kaotiske sårende konsekvenser om du går inn for å forføre han. Skjønner at du ikke har det på topp sammen med din samboer. Lek med fantasien i første omgang. Skjønner også om du er seksuelt frustrert. Gjør det slutt så kan du ta for deg av de single mennene der ute😉du har mye herlig sex i vente. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo bare ei trasig suppe med flere kaotiske sårende konsekvenser om du går inn for å forføre han. Skjønner at du ikke har det på topp sammen med din samboer. Lek med fantasien i første omgang. Skjønner også om du er seksuelt frustrert. Gjør det slutt så kan du ta for deg av de single mennene der ute😉du har mye herlig sex i vente. 

Jada jeg skjønner alt dette her. Det er bare uinteressant. Andre menn. Dessuten har jeg siklet etter han siden første gang vi møttes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har daddy issues faktisk. Det er det det koker ned til. 

Skrevet

Håper det er mannen min ❤️ da får du deg en hard avvisning!

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Leppeblomst skrev (6 minutter siden):

Håper det er mannen min ❤️ da får du deg en hard avvisning!

Sikker på det ?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sikker på det ?

100%

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jada jeg skjønner alt dette her. Det er bare uinteressant. Andre menn. Dessuten har jeg siklet etter han siden første gang vi møttes. 

Okei, da er det kun 《han》du har i tankene. Et hekt. En hemmelig forelskelse. Det er reelt det. Men, uansett om fakta er uinteressant så må du tenke deg godt om. Om det er verdt alt i etterkant. Bla bla bla!!! You know!  Er han mye eldre enn deg? Siden du skriver at du muligens har 'daddy issues'. Du vil bare bli elsket. (Som gjelder meg også). 

Jeg hadde tårer i går kveld. Jeg er singel. Jeg savner en sjelevenn som jeg kan være 100% meg selv sammen med. Jeg plagdes med montering av noen drit hagemøbler😂 var sikkert bare frustrert og savnet noen som stepper inn å hjelper meg. 

Men well well, du er ikke alene om å være frustrert for ett eller annet. 

Du får ha lykke til med det du foretar deg, enten ditt eller datt. Take care!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...