Gå til innhold

Hvordan forføre en gift mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Utvikling kalles det. Vi har gått bort fra det for lenge siden 

Anonymkode: 1fee0...03e

Akkurat. Og jeg som fikk følelsen av at du ikke var helt ærlig med oss fra starten. Men du trenger vel litt list hvis du skal lykkes med å være utro når du ikke en gang skjønner hvordan du forfører en gift mann.

Anonymkode: 2b4c1...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

..Så vil jeg applaudere meg selv for å ha laget en svært god og trafikkert tråd her inne! Den slo virkelig an! 7.100 lesere. Hvem lager diplom til meg? 🥇🏅

Står fortsatt fast på at det er ikke troll! Bamsemannen skal få ligge 😁

«Bamsemannen skal få ligge»

Du sier det som om du gjør ham en tjeneste. Hvorfor tror du at han har lyst til det? Mest sannsynlig blir du bare avvist. Mannen er gift med en kvinne han elsker. 

82,6% av menn har ikke vært utro i det forholdet de er i nå. https://www.dagsavisen.no/nyheter/fem-hovedgrunner-til-at-nordmenn-er-utro/6850200

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (23 minutter siden):

Du sier det som om du gjør ham en tjeneste. Hvorfor tror du at han har lyst til det? Mest sannsynlig blir du bare avvist. Mannen er gift med en kvinne han elsker. 

82,6% av menn har ikke vært utro i det forholdet de er i nå. https://www.dagsavisen.no/nyheter/fem-hovedgrunner-til-at-nordmenn-er-utro/6850200

Vi får se.. 

AnonymBruker
Skrevet
Nordlending1 skrev (2 timer siden):

Ja nei, okei.. Men her taper du jo uansett.. er han en ekte mann, som er nettopp det du liker med han, så vil han ikke ligge med deg , men være trofast mot sin elskede. 

Tar du feil og han ikke er en ekte mann, men en idiot av en «mann», så ligger han med deg, og så fikk du bare et ligg med enda en idiot. 

Her har du altså null å vinne.

Jeg ser ikke på han som en «idiot» for å ha ligget med meg, men takk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke på han som en «idiot» for å ha ligget med meg, men takk. 

Jeg synes du er morsom TS, mange kjappe replikker her og lite moralisering å spore. Kun driftet av egeninteresse og kjappe dopamin belønninger 🤭

Det er sikkert mange godt voksne menn (og kvinner) som ville synes det er stas at noen fantaserer om dem, og det er langt mellom fantasi og virkelighet. Du har all lov til å fantasere. Du har jo en samboer selv så han er jo også med i potten her, ikke bare bamsemann sitt forhold som risikerer å ryke men også ditt og vennskapet dem i mellom så klart. Enn så lenge er dette uskyldig fantasi og moro. 

Anonymkode: eef10...7b4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utvikling kalles det. Vi har gått bort fra det for lenge siden 

Veldig spesielt å skifte tema på sitt eget innlegg. Jeg som hadde masse tips å gi deg…men har jo skjønt at det kanskje ikke er det du er ute etter i denne tråden uansett. 
men for å svare deg på tidligere innlegg. 
jeg tror alle kan gå på en smell å være utro..noen har mer anlegg for det enn andre, men alle kan gjøre det i rett situasjon. 

jeg synes ikke man kan la seg selv forfalle, aldri ha lyst på nærhet eller sex og forvente trofasthet 

Anonymkode: 06a3e...98f

AnonymBruker
Skrevet

Er bamsemannen egentlig Bamseklemmer som frekventerer seksualforumet her ofte?? Der har vi det!!

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du er morsom TS, mange kjappe replikker her og lite moralisering å spore. Kun driftet av egeninteresse og kjappe dopamin belønninger 🤭

Det er sikkert mange godt voksne menn (og kvinner) som ville synes det er stas at noen fantaserer om dem, og det er langt mellom fantasi og virkelighet. Du har all lov til å fantasere. Du har jo en samboer selv så han er jo også med i potten her, ikke bare bamsemann sitt forhold som risikerer å ryke men også ditt og vennskapet dem i mellom så klart. Enn så lenge er dette uskyldig fantasi og moro. 

Jeg er enig! Ts virker til å være en kvikk og morsom person. Jeg ser for meg en hoppende ivrig duracell-kanin😂 som har litt for mange fantasier om bamsemannen. Alle har lov å fantasere og drømme. Det er bare sunt. Stå på TS, du er sunn og frisk ungdom. Men hvis man tenker samme tanker om og om igjen lurer du hjernen din til å tro på de tankene. De er nødvendigvis ikke sanne!!

Anonymkode: 80596...5f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er bamsemannen egentlig Bamseklemmer som frekventerer seksualforumet her ofte?? Der har vi det!!

Hahaha, jeg har også streifet innom den tanken. 

Anonymkode: 80596...5f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva, hvem er det!! Fortell 👀👀

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt å skifte tema på sitt eget innlegg. Jeg som hadde masse tips å gi deg…men har jo skjønt at det kanskje ikke er det du er ute etter i denne tråden uansett. 
men for å svare deg på tidligere innlegg. 
jeg tror alle kan gå på en smell å være utro..noen har mer anlegg for det enn andre, men alle kan gjøre det i rett situasjon. 

jeg synes ikke man kan la seg selv forfalle, aldri ha lyst på nærhet eller sex og forvente trofasthet 

Det var jo utviklingen i tråden. Istedenfor å få tips til hvordan komme videre i prosjektet, diskuteres det rundt moral og etikk over en lav sko. Det var derfor interessant for meg å få svar på de spørsmålene som dukket opp langs med, når vi først var inne på det. Kan ikke si jeg ble så mye klokere da 🤷🏼‍♀️

Alle tips vedrørende prosjektet er fortsatt velkomment! 

Å takk. Nettopp! Vi er enige. Endelig en som tenker litt utenfor boksen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tanks!

Jeg er ganske morsom når jeg setter den siden til. Det er ikke bare pupp og mus 🤔

Skrevet

Ok...la oss gi for din fantasi...han faller dypt for deg og etc utro...han har sex med dere noen ganger før han får dårlig samvittighet...og går tilbake til kona...hva er planen da?

Finne ny gift mann?

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Det er noen tegn som forteller meg at frekvensen av samleier på hjemmebane ikke er så høy. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå har jeg ikke lest hele tråden, men om min mann kan forføres, så må vedkommende vær så god ta han 😅 Dette er mannen sitt ansvar! Man må ikke takke ja til alt og alle som byr seg. Vi kvinner får daglige komplimenter, menn som prøver seg og bjudare, men vi takker jo ikke ja til dem selv om. 

Jeg har såpass god selvtillit og godt selvbilde at dersom min mann kan forføres, så må den kvinnen hver så god å ta han. En slik mann ønsker ikke jeg å ha.

Anonymkode: 3d374...b2b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (19 minutter siden):

Ok...la oss gi for din fantasi...han faller dypt for deg og etc utro...han har sex med dere noen ganger før han får dårlig samvittighet...og går tilbake til kona...hva er planen da?

Finne ny gift mann?

Ingen bamsemann = ingen ligging 

Dette er ikke noe «ta hvem som helst så lenge han er gift!» opplegg 🤣

Jeg vil ha B.A.M.S.E.M.A.N.N.E.N. Only him 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, nå har jeg ikke lest hele tråden, men om min mann kan forføres, så må vedkommende vær så god ta han 😅 Dette er mannen sitt ansvar! Man må ikke takke ja til alt og alle som byr seg. Vi kvinner får daglige komplimenter, menn som prøver seg og bjudare, men vi takker jo ikke ja til dem selv om. 

Jeg har såpass god selvtillit og godt selvbilde at dersom min mann kan forføres, så må den kvinnen hver så god å ta han. En slik mann ønsker ikke jeg å ha.

Anonymkode: 3d374...b2b

Dette er dame det! For en innstilling!

AnonymBruker
Skrevet

«Hei, så deg utenfor butikken her om dagen, men turte ikke gå bort. Lyst til å ta en kaffe en dag? Jeg har hjemmekontor hele neste uke om du vil komme innom🥰»

Noe sånt og kaffeavtalen er ofte i boks! dette har virket hver gang for min del, men det har ikke vært totalt fremmede, og jeg har visst eller ant at de har likt meg på forhånd. 

Anonymkode: 3688b...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vert min mann du prøvde deg på, bør du være glad om du ikke treffer på meg etterpå🤬

Anonymkode: 65d86...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hadde det vert min mann du prøvde deg på, bør du være glad om du ikke treffer på meg etterpå🤬

Anonymkode: 65d86...78c

Hvorfor det? Hva skal du gjøre? 😅 Gå til fysisk angrep? Verbalt misbruke meg? Feminint.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...