Gå til innhold

Hvordan forføre en gift mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..Så vil jeg applaudere meg selv for å ha laget en svært god og trafikkert tråd her inne! Den slo virkelig an! 7.100 lesere. Hvem lager diplom til meg? 🥇🏅

Står fortsatt fast på at det er ikke troll! Bamsemannen skal få ligge 😁

Anonymkode: 1fee0...03e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ungene er snart utflyttet. Hadde ikke vurdert det dersom de var små, der går grensen for meg 🤪 Jeg får gi klar beskjed om at dette kun er sex og inget annet 

Hvorfor går det en grense der for deg?

Anonymkode: 454ea...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

..Så vil jeg applaudere meg selv for å ha laget en svært god og trafikkert tråd her inne! Den slo virkelig an! 7.100 lesere. Hvem lager diplom til meg? 🥇🏅

Står fortsatt fast på at det er ikke troll! Bamsemannen skal få ligge 😁

Bra egoet ditt får en velfortjent boost🏆 gratulerer. Du virker til å være intens. Bamsemannen skal få ligge🦦 -han bare vet det ikke selv. I mellomtiden har han en verpesyk hodeløs unghøne trippende rundt seg😆 Og gosh...*venter i spenning på motangrep*😲 shoot

Anonymkode: 80596...5f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bra egoet ditt får en velfortjent boost🏆 gratulerer. Du virker til å være intens. Bamsemannen skal få ligge🦦 -han bare vet det ikke selv. I mellomtiden har han en verpesyk hodeløs unghøne trippende rundt seg😆 Og gosh...*venter i spenning på motangrep*😲 shoot

Anonymkode: 80596...5f0

Som seg hør og bør!

Han bare vet det ikke selv…enda😇

AnonymBruker
Skrevet

Som seg hør og bør!

Han bare vet det ikke selv…enda😇

Bamsemann knuller nok sin ektefelle både i kveld og i morgen tidlig.

Anonymkode: f38a7...50d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bamsemann knuller nok sin ektefelle både i kveld og i morgen tidlig.

Har ikke noe imot å dele. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt! Gi han masse oppmerksomhet.

Anonymkode: b6f0e...c18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ungene er snart utflyttet. Hadde ikke vurdert det dersom de var små, der går grensen for meg 🤪 Jeg får gi klar beskjed om at dette kun er sex og inget annet 

Hva er forskjellen på sex med gift mann om han har små barn eller store?

Du sie jo at ingen vil få vite...eller har f faktisk et hjerte og får dårlig samvittighet om det has vært små barn i bildet?

Eller er det for at du ikke vil bli mor ennå..du vet...når han skiller seg for å være med sin elskerinne..og du får plutselig barn på kjøpet...oh sex blou mindre da

Anonymkode: ad042...c98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke noe imot å dele. 

Han elsker sin ektefelle og kunne ikke tenke seg noen andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enkelt! Gi han masse oppmerksomhet.

Anonymkode: b6f0e...c18

Mhm. Skal forsøke det 😁

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen på sex med gift mann om han har små barn eller store?

Du sie jo at ingen vil få vite...eller har f faktisk et hjerte og får dårlig samvittighet om det has vært små barn i bildet?

Eller er det for at du ikke vil bli mor ennå..du vet...når han skiller seg for å være med sin elskerinne..og du får plutselig barn på kjøpet...oh sex blou mindre da

Anonymkode: ad042...c98

Ja jeg ville nok fått dårlig samvittighet dersom det hadde kommet frem (om HAN røper seg) å de hadde små barn sammen. Det er jeg ikke interessert i å blande meg inn i. Du kan gjerne se på det som rart eller hva enn.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han elsker sin ektefelle og kunne ikke tenke seg noen andre. 

Bløææhh 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mhm. Skal forsøke det 😁

Ja jeg ville nok fått dårlig samvittighet dersom det hadde kommet frem (om HAN røper seg) å de hadde små barn sammen. Det er jeg ikke interessert i å blande meg inn i. Du kan gjerne se på det som rart eller hva enn.. 

Dette viser veldig godt hvor ung, uerfaren og kunnskapsløs du er. Du tror altså det vil være verre for barn enn for ungdommer. Du har mye å lære.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette viser veldig godt hvor ung, uerfaren og kunnskapsløs du er. Du tror altså det vil være verre for barn enn for ungdommer. Du har mye å lære.

Selvfølgelig! 

Jeg sier ikke at det er spesielt positivt for deres videre utvikling, men det har ikke de samme negative følgene som om de var små. Vet ikke hvem som er mest kunnskapsløs her av meg eller deg? Men okei.. 

«Samlivsbrudd er ofte verst for barn når de er i førskolealder (0–4 år) eller når foreldrene har høy konflikt, kjefter mye, eller ikke klarer å samarbeide. Små barn mangler språket til å uttrykke sorg og angst, mens langvarig konflikt skaper utrygghet uavhengig av alder. 
Folkehelseinstituttet - FHI +4
Her er nøkkelpunkter om når brudd er mest belastende:
  • Sårbar alder (0-4 år): Barn som opplever skilsmisse tidlig har høyere sannsynlighet for å bruke antidepressiva som voksne. De forstår ikke hvorfor en forelder blir borte, noe som kan føre til søvnproblemer og regresjon (f.eks. bli bleiefritt igjen).» 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Til deg TS. Du fremstår både ung og usikker, det skinner gjennom når du fremstår så desperat som du gjør. Hadde du hatt litt livserfaring så hadde du visst at det slettes ikke er alle menn som ville ha risikert hele livet man har valgt å bygge opp sammen. Jeg er 11 år yngre enn mannen min og han har sakt at han aldri hadde forelsket seg i meg om jeg var yngre enn det. Han liker og tenner også på former og en kvinnelig kropp. Vi har barn, økonomi, hus, hytte og mange felles verdier og minner som vi har bygd opp sammen gjennom mange år. Vi har også felles drømmer om fremtiden, og det hadde han aldri villet risikere for et kjapt ligg med en usikker jente med ufyselige verdier. Nice try. Håper ikke det blir for flaut for deg når du finner ut at mannen er sammen med kona si av en grunn. Kjærlighet trumfer det meste ;) 

Anonymkode: 3269b...136

Du er 11 år yngre🤔😅 Hva skjer  når du blir litt eldre...bytter deg ut🤔 Meget spesiell mann må en si. 11 år yngre måtte du være,men enda yngre asj liksom. Hva om du var 11 år eldre da, da hadde han ikke blitt forelsket i deg, garantert ikke om du var samme alder heller da🤷‍♀️. Alltid rødt flagg med menn som vil ha yngre damer, de bytter dem ofte ut i enda yngre. 🤭 

Anonymkode: 4a60c...723

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forføre en gift mann, og ikkje en singel mann ?  Handler det om å teste grenser ?

Anonymkode: bb89c...f9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Selvfølgelig! 

Jeg sier ikke at det er spesielt positivt for deres videre utvikling, men det har ikke de samme negative følgene som om de var små. Vet ikke hvem som er mest kunnskapsløs her av meg eller deg? Men okei.. 

«Samlivsbrudd er ofte verst for barn når de er i førskolealder (0–4 år) eller når foreldrene har høy konflikt, kjefter mye, eller ikke klarer å samarbeide. Små barn mangler språket til å uttrykke sorg og angst, mens langvarig konflikt skaper utrygghet uavhengig av alder. 
Folkehelseinstituttet - FHI +4
Her er nøkkelpunkter om når brudd er mest belastende:
  • Sårbar alder (0-4 år): Barn som opplever skilsmisse tidlig har høyere sannsynlighet for å bruke antidepressiva som voksne. De forstår ikke hvorfor en forelder blir borte, noe som kan føre til søvnproblemer og regresjon (f.eks. bli bleiefritt igjen).» 

Nei, det er ingen "selvfølgelig", og det er bare trist å se hvordan du bruker KI og til dette. Konflikt og konfliktfylte brudd er vonde på tvers av alder, men uttrykker seg ulikt. Ungdommer forstår mer, og kan oppleve stor sorg, skyld, ansvar, lojalitetskonflikter, identitetsvansker, depresjon, konsentrasjonsvansker, tilpasningsvansker mm. De er selv i rivende utvikling hvor de skal finne seg selv og retning i livet. Jeg håper du revurderer ditt syn og vil ta like mye hensyn til ungdommene som hvis de var yngre.

Det sagt, så bør du vel tenke litt på din egen partner også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor forføre en gift mann, og ikkje en singel mann ?  Handler det om å teste grenser ?

Anonymkode: bb89c...f9a

Skrev det i et tidligere tilsvar:

«Ja hva er vitsen med at noen er intime sammen? 

Nei, det handler ikke om en selvtillits boost. Er helt enig med deg, selvfølgelig finnes det bedre måter å hente det på. Jeg får nok av det andre steder.. 

Det handler om at jeg finner han tiltrekkende. Jeg liker han. Personligheten hans. Utseendet. Måten han er seg selv på.  Han er så søt, bamsete og trygg. Pen. En ekte mann. Har mye kunnskap»

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja hva er vitsen med at noen er intime sammen? 

Nei, det handler ikke om en selvtillits boost. Er helt enig med deg, selvfølgelig finnes det bedre måter å hente det på. Jeg får nok av det andre steder.. 

Det handler om at jeg finner han tiltrekkende. Jeg liker han. Personligheten hans. Utseendet. Måten han er seg selv på.  Han er så søt, bamsete og trygg. Pen. En ekte mann. Har mye kunnskap. 

Ja nei, okei.. Men her taper du jo uansett.. er han en ekte mann, som er nettopp det du liker med han, så vil han ikke ligge med deg , men være trofast mot sin elskede. 

Tar du feil og han ikke er en ekte mann, men en idiot av en «mann», så ligger han med deg, og så fikk du bare et ligg med enda en idiot. 

Her har du altså null å vinne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen som vil diskutere temaet med meg forresten? 

Hvordan kan DU være så sikker på at din mann ikke blir å begå utroskap noen gang? 
Hva er det du bidrar til som er så fantastisk at han ikke gjør det? Har han så sterk moral og verdier at han kan takke nei til selv den deiligste dama, til fordel for deg ? Kan dere damer utsette mannen for hva som helst å likevel forvente trofasthet? Kan dere la dere selv forfalle fordi dere er over 25år og forvente at mannen bare skal ha øyne for deg for alltid? 

Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å tro på den tanken selv. Er oppriktig nysgjerrig. 

Slik jeg ser det så handler det mye om omstendigheter. Hadde DU levd livet til en person som nå er hjemløs på gaten, så hadde trolig DU endt opp på samme måten. Omstendigheter. Miljø. Situasjoner. Levd liv. Så kan man gjerne sitte på sin høye hest å si at «det hadde aldri jeg gjort!» vel.. 

Jeg trodde tråden handlet om at du trengte informasjon om hvordan du skulle forføre en gift mann?

Anonymkode: 2b4c1...9c4

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde tråden handlet om at du trengte informasjon om hvordan du skulle forføre en gift mann?

Anonymkode: 2b4c1...9c4

Utvikling kalles det. Vi har gått bort fra det for lenge siden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...