AnonymBruker Skrevet 27. mai #241 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 20.50): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Kan sette deg i kontakt med ekskona. Hun har vært elskerinnen til en gift mann i 6 år nå Anonymkode: 4c99a...14e
Strigiformes Skrevet 28. mai #243 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 24.4.2026 den 7.57): Det er enkelt. En dame kan fint fiske en mann ut av et godt fungerende de forhold. Men da må man jobbe litt og trykke på de rette knappene. Jeg beklager å si det men norske kvinner har nok glemt forførelses kunsten for en generasjon tilbake. Har opplevd å bli lagt an på av syd europeiske kvinnelige kolleger og det er faktisk veldig effektivt det de holder på med. Alle menn har en stolthet og et ego. Det en kvinne bør gjøre er å mannen til å føle seg som en konge, den utvalgte , at han er valgt. Oppsummert: HVIS HAN AT DU FORETREKKER HAN FREMFOR ALLE ANDRE MENN. Booste egoet hans gir en følelse han vil ha mer av og han kommer tilbake etter mer. Det kan godt være subtilt eller åpent. Et eksempel jeg opplevde i et åpent kontorlandskap i Asia. Jobbet sammen med menn fra 5 land. Vi var 3 kvinner og 8 menn i et åpent kontorlandskap. Den ene dama som hadde et godt øye til meg. Gikk bort til kaffemaskinen for å hente seg kaffe. Når hun gikk tilbake passerte hun 6 kolleger og satte ned en ekstra kopp på min pult, sa ingenting og gikk videre. Den meldingen var sterk og klar i alles påsyn. Eller som amerikanske kollega visket til What was that?!?! Om hun jeg ikke hadde lagt merke til henne før gjorde jeg det i hvert fall nå!! Se på filmen Witness med Harrison Ford. Under scenen hvor de bygger låven og har lunsj. Alle mennene sitter rundt et bord og kvinnene serverer. Da går Kelly Mcgiles (Amish) forbli alle mennene og serverer Harrison Ford først. That how you do it. Er dere sammen i en gjeng, gi han ekstra oppmerksomhet, skal du i baren , spør han (og kun han) om han vil ha noen osv... Småting han legger merke til og du blir interessant. Anonymkode: 03164...afd Om du booster egoet hans, så er det det du får... Spørsmålet er om du virkelig vil ha det?...
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #244 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 20.50): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Jeg vet det er en stund siden nå, så du har vel allerede fått "has" på han?😆 Det handler for det meste om tillit, og at du og han holder kjeft til andre. Som forøvrig er, slik det burde være med all seksuell omgang. Sladder og dårlig på å skjule spor, er det som avslører sexen. Fordelen med å være flasketett, tillitsfull og holde det man lover.. har iallefall gitt meg mere kvinner, for da vil de ha mere🥰 Jeg har fått et annet syn på utroskap, for det er ikke alltid den utroes feil. Da tenker jeg på kvinner som er fanget i eget eksteskap, null sex fra menn. Som også nekter kvinnen egen nytelse, og noen nekter å skille seg. Noen kvinner kaller dette for et "helvette på jord".. Det eneste løsningen er å "finne den riktig mannen" for å holde ut😉 Til info: Jeg har aldri vært utro, og kommer ikke til å bli det heller.. Jeg har blitt bedratt bare 1 gang i forhold, og bedratt av noen "fittetyver" i vennskap. Jeg har hatt sex med flere gifte kvinner og kvinner i forhold.. ingen av de ble avslørt, så navn blir med meg ned i graven😉 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #245 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Jeg vet det er en stund siden nå, så du har vel allerede fått "has" på han?😆 Det handler for det meste om tillit, og at du og han holder kjeft til andre. Som forøvrig er, slik det burde være med all seksuell omgang. Sladder og dårlig på å skjule spor, er det som avslører sexen. Fordelen med å være flasketett, tillitsfull og holde det man lover.. har iallefall gitt meg mere kvinner, for da vil de ha mere🥰 Jeg har fått et annet syn på utroskap, for det er ikke alltid den utroes feil. Da tenker jeg på kvinner som er fanget i eget eksteskap, null sex fra menn. Som også nekter kvinnen egen nytelse, og noen nekter å skille seg. Noen kvinner kaller dette for et "helvette på jord".. Det eneste løsningen er å "finne den riktig mannen" for å holde ut😉 Til info: Jeg har aldri vært utro, og kommer ikke til å bli det heller.. Jeg har blitt bedratt bare 1 gang i forhold, og bedratt av noen "fittetyver" i vennskap. Jeg har hatt sex med flere gifte kvinner og kvinner i forhold.. ingen av de ble avslørt, så navn blir med meg ned i graven😉 De kan slå opp! Anonymkode: a1232...422
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #246 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De kan slå opp! Anonymkode: a1232...422 Slå opp? Hvorfor det? For din skyld?🤔
Strigiformes Skrevet 7. juli #247 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (14 minutter siden): Jeg vet det er en stund siden nå, så du har vel allerede fått "has" på han?😆 Det handler for det meste om tillit, og at du og han holder kjeft til andre. Som forøvrig er, slik det burde være med all seksuell omgang. Sladder og dårlig på å skjule spor, er det som avslører sexen. Fordelen med å være flasketett, tillitsfull og holde det man lover.. har iallefall gitt meg mere kvinner, for da vil de ha mere🥰 Jeg har fått et annet syn på utroskap, for det er ikke alltid den utroes feil. Da tenker jeg på kvinner som er fanget i eget eksteskap, null sex fra menn. Som også nekter kvinnen egen nytelse, og noen nekter å skille seg. Noen kvinner kaller dette for et "helvette på jord".. Det eneste løsningen er å "finne den riktig mannen" for å holde ut😉 Til info: Jeg har aldri vært utro, og kommer ikke til å bli det heller.. Jeg har blitt bedratt bare 1 gang i forhold, og bedratt av noen "fittetyver" i vennskap. Jeg har hatt sex med flere gifte kvinner og kvinner i forhold.. ingen av de ble avslørt, så navn blir med meg ned i graven😉 Om man er med og bidrar til at kvinnene kan være utro, så tenker jeg at man gjør dem en såkalt 'Bjørnetjeneste'. Det beste for kvinnene i det lange løp er vel skilsmisse?.. Jeg skriver ikke dette for å dømme. Er bare mine tanker om det...
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #248 Skrevet 7. juli Strigiformes skrev (13 minutter siden): Om man er med og bidrar til at kvinnene kan være utro, så tenker jeg at man gjør dem en såkalt 'Bjørnetjeneste'. Det beste for kvinnene i det lange løp er vel skilsmisse?.. Jeg skriver ikke dette for å dømme. Er bare mine tanker om det... Bjørnetjenesten er vel at det finnes blåøyde mennesker, som ikke står for sine egne valg? Kan man da klandre andre mennesker for råd på nettet? I mine tilfeller ble de nektet skillsmisse av narsisistiske menn, og delvis vold.. Andre tilfeller var, at mennene ikke var interessert i sex i det heletatt. Og at kvinnen hadde et godt forhold, og ville ikke skille seg pga. null sex. Løsningen på dette hadde jo vært et "Åpent forhold".. men det finnes de som ikke får det innfridd det ønske, eller at det ble tatt ille opp og ødela forholdet. Jeg føler meg ikke som en jævel akkurat, mannen fikk ei strålende glad kone i retur😁 Du har aldri dømt meg for noe føler jeg.. noen ganger trenger jeg litt korreks.. Så takk for at du holder meg lit "nede"😅
Strigiformes Skrevet 7. juli #249 Skrevet 7. juli (endret) Bamseklemmer skrev (29 minutter siden): Bjørnetjenesten er vel at det finnes blåøyde mennesker, som ikke står for sine egne valg? Kan man da klandre andre mennesker for råd på nettet? I mine tilfeller ble de nektet skillsmisse av narsisistiske menn, og delvis vold.. Andre tilfeller var, at mennene ikke var interessert i sex i det heletatt. Og at kvinnen hadde et godt forhold, og ville ikke skille seg pga. null sex. Løsningen på dette hadde jo vært et "Åpent forhold".. men det finnes de som ikke får det innfridd det ønske, eller at det ble tatt ille opp og ødela forholdet. Jeg føler meg ikke som en jævel akkurat, mannen fikk ei strålende glad kone i retur😁 Du har aldri dømt meg for noe føler jeg.. noen ganger trenger jeg litt korreks.. Så takk for at du holder meg lit "nede"😅 Det handler ikke om å klandre. Er bare at da har ikke kvinnene noen grunn til å bryte ut av et forhold som potensielt kan være destruktivt eller ikke bra for dem, og da 'hjelper' man dem indirekte i å bli værende i noe som ikke er bra for dem. Er ingen mennesker som vet alt om hva som foregår innenfor husets fire vegger. Det har jeg veldig respekt for. Såvidt meg bekjent så kan ingen mennesker nekte andre skilsmisse. Ikke i Norge ihvertfall... Jeg har ikke skrevet at du er det... Er bare at jeg har et annerledes syn på det, og det av ganske gode grunner synes jeg selv. For de damene der det var vold involvert så kan det være direkte farlig med tanke på utroskap. Jeg er sikkerhetssjef nr 1 🫡 Endret 7. juli av Strigiformes 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #250 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (1 time siden): Slå opp? Hvorfor det? For din skyld?🤔 Ja la oss tenke dypt på denne vanskelige gåten… hvorfor gjøre det slutt? Man kan på en side ha noen i livet som bare er der for egen vinning også må de vente og bruke av sitt eneste liv på planeten bare fordi.. eller man kan jeg vet ikke, bry seg og unne andre et bra liv? Vanskelig. Nei det er sikkert for meg ja, ikke fordi folk sine liv er viktige for dem. Anonymkode: a1232...422
Vibelator Skrevet 7. juli #251 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.07): Send han bilde av fitta. Anonymkode: deb68...945 Da får han avsmak da di aller fleste fitter er vemmelig Det samme er ts
AnonymBruker Skrevet 7. juli #252 Skrevet 7. juli Strigiformes skrev (22 minutter siden): Det handler ikke om å klandre. Er bare at da har ikke kvinnene noen grunn til å bryte ut av et forhold som potensielt kan være destruktivt eller ikke bra for dem, og da 'hjelper' man dem indirekte i å bli værende i noe som ikke er bra for dem. Er ingen mennesker som vet alt om hva som foregår innenfor husets fire vegger. Det har jeg veldig respekt for. Såvidt meg bekjent så kan ingen mennesker nekte andre skilsmisse. Ikke i Norge ihvertfall... Jeg har ikke skrevet at du er det... Er bare at jeg har et annerledes syn på det, og det av ganske gode grunner synes jeg selv. For de damene der det var vold involvert så kan det være direkte farlig med tanke på utroskap. Jeg er sikkerhetssjef nr 1 🫡 Jeg vet at dette forumet har regler som går forbi sosial fornuft, men du har lov å stå på din mening uten å føle du må føye deg. Nå har jeg faktisk fått konsekvenser på å reagere hardt selv på ting som bryter norsk lov, politiet burde ha visst. Så om forumet er viktig er det bra du trår forsiktig. Bare vil ikke se at du kanskje ja, bøyer deg litt hvor du ikke bør. Anonymkode: a1232...422
Strigiformes Skrevet 7. juli #253 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet at dette forumet har regler som går forbi sosial fornuft, men du har lov å stå på din mening uten å føle du må føye deg. Nå har jeg faktisk fått konsekvenser på å reagere hardt selv på ting som bryter norsk lov, politiet burde ha visst. Så om forumet er viktig er det bra du trår forsiktig. Bare vil ikke se at du kanskje ja, bøyer deg litt hvor du ikke bør. Anonymkode: a1232...422 Opplever ikke at jeg føyer eller bøyer meg på noen som helst måte. Ikke nå lenger. Tidligere gjorde jeg det dessverre. Spesielt i mitt tidligere ekteskap. Prøvde å gjøre alt for å bevare 'husfreden'. Hjalp ingenting. Det ble bare verre. Så jeg er klok av skade sånn sett...
AnonymBruker Skrevet 7. juli #254 Skrevet 7. juli Mannen min hadde ledd og gått sin vei om noen prøvde å forføre han. Ikke drit drit deg ut Anonymkode: bdd72...f15 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #255 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mannen min hadde ledd og gått sin vei om noen prøvde å forføre han. Ikke drit drit deg ut Anonymkode: bdd72...f15 Sikker på det? Anonymkode: 083b7...174
AnonymBruker Skrevet 7. juli #256 Skrevet 7. juli Det må vel være det letteste i verden. Mange kvinner som ignorerer og overser mannen, blir «mor» istedenfor kone. Med null sex. Nei, å forføre en gift mann er verdens letteste ting. Anonymkode: 05eaf...c93 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #257 Skrevet 7. juli Å forføre en gift mann er helt unødvendig. Du trenger bare å si at du er villig. Absolutt ikke noe å skryte av, alle kvinner klarer det, om de vil. Har du bestemt deg for å gjøre noe, ville jeg prøvd noe som var litt mer utfordrende enn akkurat det. Anonymkode: bb33c...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #258 Skrevet 7. juli Dere som driver med slikt, driter dere i om det kan bli total-ødeleggende for barn i en trygg familiesituasjon? Seriøst? Anonymkode: 65d86...78c
Bamseklemmer Skrevet 8. juli #259 Skrevet 8. juli Strigiformes skrev (På 7.7.2026 den 7.34): Det handler ikke om å klandre. Er bare at da har ikke kvinnene noen grunn til å bryte ut av et forhold som potensielt kan være destruktivt eller ikke bra for dem, og da 'hjelper' man dem indirekte i å bli værende i noe som ikke er bra for dem. Er ingen mennesker som vet alt om hva som foregår innenfor husets fire vegger. Det har jeg veldig respekt for. Såvidt meg bekjent så kan ingen mennesker nekte andre skilsmisse. Ikke i Norge ihvertfall... Jeg har ikke skrevet at du er det... Er bare at jeg har et annerledes syn på det, og det av ganske gode grunner synes jeg selv. For de damene der det var vold involvert så kan det være direkte farlig med tanke på utroskap. Jeg er sikkerhetssjef nr 1 🫡 Det gikk bra.. de kom seg ut av ekteskapet etterhvert. Jeg har litt kontakt med dem ennå, men bare på pratenivå. Problemet er jo at de narsisistene fant seg nye damer.. Takk du.. du er bare helt hærlig å diskutere med😘👏 1
Strigiformes Skrevet 8. juli #260 Skrevet 8. juli Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Det gikk bra.. de kom seg ut av ekteskapet etterhvert. Jeg har litt kontakt med dem ennå, men bare på pratenivå. Problemet er jo at de narsisistene fant seg nye damer.. Takk du.. du er bare helt hærlig å diskutere med😘👏 Eller damer. Må ikke glemme dem. De finnes de og. Der ingenting er godt nok. Det må være tappende for en stakkars sjel som gjør så godt en kan! Takk for hyggelig tilbakemelding ☀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå