AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Om du ikke vet hvordan du skal forføre noen, så la det ligge. Og iallefall en gift mann. Anonymkode: f38a7...50d 10 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Ta med motgift Anonymkode: c9fcc...3f8 7 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Kan du gi litt mer info? Kontekst? Hvordan kjenner du han.. hva slags relasjon har dere, hvordan er din personlighet? Hvordan er hans personlighet? Anonymkode: 1be94...f90
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Det er dårlig moral av deg. Anonymkode: 1eaac...bc8 3
bullehurk Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Enkleste sak av verden, må du virkelig spørre på et forum om det ?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Send han bilde av fitta. Anonymkode: deb68...945 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden bullehurk skrev (Akkurat nå): Enkleste sak av verden, må du virkelig spørre på et forum om det ? Det er vel det praktiske jeg trenger råd til. Ikke selve akten 🤪 Det er mye som må klaffe. Kona kan jo ikke være der. Jeg må få han på tomannshånd. Det er lettere sagt enn gjort Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 2/10 Anonymkode: c07b7...21c Haha Anonymkode: 1fee0...03e 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 2/10 Anonymkode: c07b7...21c Ratingen kommer seg. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🧌🧌🧌 Anonymkode: b1130...ae3 Er det en huleboer? Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om du ikke vet hvordan du skal forføre noen, så la det ligge. Og iallefall en gift mann. Anonymkode: f38a7...50d Jeg er god på selve forføringen altså. Det er logistikken som er problematisk Anonymkode: 1fee0...03e
mommyaka Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Hvorfor må du forføre en som er gift... muligens ødlegge er forhold? Klarer du ikke forføre single menn 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Er du gammel nok? Anonymkode: 155cb...89b 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Hvorfor gå for en som er gift? Anonymkode: 90101...c31 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du gammel nok? Anonymkode: 155cb...89b 25år Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor gå for en som er gift? Anonymkode: 90101...c31 Fordi det er han jeg vil ha. Å han er tilfeldigvis gift Anonymkode: 1fee0...03e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå