AnonymBruker Skrevet 24. april #61 Skrevet 24. april Jeg som gift mann har ved enkelte anledninger opplevd å bli forført. For meg har dette ofte utviklet seg gradvis over tid. Det starter gjerne med ærlige, gode samtaler og en følelse av økende nærhet. Først kan det være en klem, så kanskje et kyss på kinnet. Etter hvert kan det oppstå mer fysisk kontakt, som en hånd på ryggen, og situasjonen utvikler seg videre. Dette skjer gjerne over måneder i de sammenhengene vi møtes. Man sitter stadig litt nærmere hverandre, snakker mer personlig og åpent, og det oppstår en form for småflørting. Blikkene blir mer direkte og vedvarende, og det kan oppleves som en tydelig intimitet i møtene. Man blir mer bevisst på den andres tilstedeværelse, nærheten og stemningen som oppstår mellom to mennesker som gradvis trekkes tettere innpå hverandre. Man begynner også gjerne å fokusere mer på det positive i relasjonen, mens resten av hverdagen kan føles litt fjernere i øyeblikket. Når nærheten blir sterk nok, kan det også oppstå en tydelig fysisk tiltrekning som gjør situasjonen mer intens og vanskelig å ignorere. Noen ganger har jeg blitt værende i slike situasjoner litt for lenge før jeg har fått et tydeligere perspektiv igjen. Da har jeg valgt å trekke meg unna, selv om tiltrekningen kan være sterk. Det blir en indre konflikt mellom øyeblikkets følelser og det jeg egentlig står for. Til slutt har jeg likevel valgt å stoppe opp og sette grenser, og gå ut av det før det går lenger enn jeg er komfortabel med. For meg handler det om å ta ansvar for valgene mine og å ivareta det jeg har hjemme. Jeg har heller ikke lyst å ødelegge et annet hjem. Har ingen planer om skilsmisse og/eller gjøre noe mer ut av disse situasjonene. Men har fått noen fine fantasier ut av dette og det har fått fart i sexlivet til tider.... Men mitt beste råd til TS er å ikke blande seg inn i en sånn situasjon. Det kommer høyst sannsynlig ikke noe godt ut av det. Anonymkode: 5abf5...b60 4 3 4
Fru Uperfekt Skrevet 24. april #63 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Hvorfor? 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #64 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har han barn? Alder ? Mye å si. Anonymkode: e81c1...e4d Ja store barn. Som snart flytter ut av redet:) Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #65 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og hvor gammel er så denne «bamsegutten»? Anonymkode: f38a7...50d Bamsegutten er kanskje.. 45? Noe sånt. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #66 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er god på selve forføringen altså. Det er logistikken som er problematisk Anonymkode: 1fee0...03e Hvordan tenker du at VI skal kunne hjelpe deg med det? Hahaha det er det rareste jeg har sett, eller lest da. Folk som ikke vet noe om hverken dere eller konteksten, relasjonen osv, kan neppe gi deg tips om logistikk. Bare ikke gjør det. Du vil ikke være hun som ødela et ekteskap og i verste fall en hel familie. Anonymkode: f324f...da9 4
AnonymBruker Skrevet 24. april #67 Skrevet 24. april Han har bitteliten tiss. Gå videre. Anonymkode: 3047d...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #68 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er god på selve forføringen altså. Det er logistikken som er problematisk Anonymkode: 1fee0...03e Særlig. Hadde du ment det hadde du skrevet noe om logistikkutfordringene i HI. Anonymkode: 2b4c1...9c4
AnonymBruker Skrevet 24. april #69 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har bitteliten tiss. Gå videre. Anonymkode: 3047d...c5c Det ville vært turn off. Bulen i buksa han sier noe annet da. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #71 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror ikke de har så mye sex sammen. På den måten hjelper jeg kanskje til. Anonymkode: 1fee0...03e Det er så flott når noen utenfor husholdningen vet hvordan sexlivet til andre er, og i tillegg vil hjelpe til. Jeg er nysgjerrig på hvordan du mener at det hjelper kona? Vent til han er ledig du, før du forfører ham. Så skal du se at situasjonen rundt blir mye hyggeligere. Og TS - det finnes faktisk masse flotte single mannfolk, så det er muligheter til å møte noen uten alt dramaet, men det er kanskje drama som gjør deg kåt? Anonymkode: d193e...201 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #72 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Det er enkelt. En dame kan fint fiske en mann ut av et godt fungerende de forhold. Men da må man jobbe litt og trykke på de rette knappene. Jeg beklager å si det men norske kvinner har nok glemt forførelses kunsten for en generasjon tilbake. Har opplevd å bli lagt an på av syd europeiske kvinnelige kolleger og det er faktisk veldig effektivt det de holder på med. Alle menn har en stolthet og et ego. Det en kvinne bør gjøre er å mannen til å føle seg som en konge, den utvalgte , at han er valgt. Oppsummert: HVIS HAN AT DU FORETREKKER HAN FREMFOR ALLE ANDRE MENN. Booste egoet hans gir en følelse han vil ha mer av og han kommer tilbake etter mer. Det kan godt være subtilt eller åpent. Et eksempel jeg opplevde i et åpent kontorlandskap i Asia. Jobbet sammen med menn fra 5 land. Vi var 3 kvinner og 8 menn i et åpent kontorlandskap. Den ene dama som hadde et godt øye til meg. Gikk bort til kaffemaskinen for å hente seg kaffe. Når hun gikk tilbake passerte hun 6 kolleger og satte ned en ekstra kopp på min pult, sa ingenting og gikk videre. Den meldingen var sterk og klar i alles påsyn. Eller som amerikanske kollega visket til What was that?!?! Om hun jeg ikke hadde lagt merke til henne før gjorde jeg det i hvert fall nå!! Se på filmen Witness med Harrison Ford. Under scenen hvor de bygger låven og har lunsj. Alle mennene sitter rundt et bord og kvinnene serverer. Da går Kelly Mcgiles (Amish) forbli alle mennene og serverer Harrison Ford først. That how you do it. Er dere sammen i en gjeng, gi han ekstra oppmerksomhet, skal du i baren , spør han (og kun han) om han vil ha noen osv... Småting han legger merke til og du blir interessant. Anonymkode: 03164...afd 1
Lorian Skrevet 24. april #73 Skrevet 24. april Har aldri blitt forført noen gang, men så har jeg aldri vært gift heller. Kanskje det er der feilen ligger 🤔 Kan virke som kvinner helst vil ha det andre kvinner allerede har. 2 1
Nikoletta Skrevet 24. april #74 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Jeg hadde ombestemt meg... man forfører ikke noen på bakgrunn av sivilstatus.
AnonymBruker Skrevet 24. april #75 Skrevet 24. april Lorian skrev (20 minutter siden): Har aldri blitt forført noen gang, men så har jeg aldri vært gift heller. Kanskje det er der feilen ligger 🤔 Kan virke som kvinner helst vil ha det andre kvinner allerede har. Det er poenget, de fleste menn har aldri blitt lagt an på. Det er derfor et er så effektivt når ei dame gjør det. Det er helt uvant for oss. Hvis jeg sitter i en bar i Praha og det kommer ei dame bort til, meg å slår av en prat så tenker jeg automatisk at det er enten en scam ( jobber i baren for å få menn til å kjøpe overpriset champagne) eller en prostituert. Normale damer kommer nemlig meget sjelden opp til vanlige menn og sjekker dem opp. Men de som gjør det har suksess veldig ofte. Hva sier prostituerte i walking street Pattaya når de prøver å kapre kunder?? Hello Handsome... det er en illusjon og skuespill, alle veit det. Men det fungerer fordi alle liker oppmerksomhet og kvinner gir meget sjelden oppmerksomhet til menn. . Hvis TS gir en mann oppmerksomhet og forteller han hvor kjekk og sexy han er . Så er hun sannsynligvis en av de aller første som har gjort det i hele hans liv. Selvfølgelig virker det.... Alle menn kan fiskes ut at et forhold av en fristerinne. Og elskerinna er sjelden mer attraktiv enn kona. Hun booster mannes ego og han føler seg bra i hennes selskap. Så enkelt er det noen ganger. Anonymkode: 03164...afd
AnonymBruker Skrevet 24. april #76 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er poenget, de fleste menn har aldri blitt lagt an på. Det er derfor et er så effektivt når ei dame gjør det. Det er helt uvant for oss. Hvis jeg sitter i en bar i Praha og det kommer ei dame bort til, meg å slår av en prat så tenker jeg automatisk at det er enten en scam ( jobber i baren for å få menn til å kjøpe overpriset champagne) eller en prostituert. Normale damer kommer nemlig meget sjelden opp til vanlige menn og sjekker dem opp. Men de som gjør det har suksess veldig ofte. Hva sier prostituerte i walking street Pattaya når de prøver å kapre kunder?? Hello Handsome... det er en illusjon og skuespill, alle veit det. Men det fungerer fordi alle liker oppmerksomhet og kvinner gir meget sjelden oppmerksomhet til menn. . Hvis TS gir en mann oppmerksomhet og forteller han hvor kjekk og sexy han er . Så er hun sannsynligvis en av de aller første som har gjort det i hele hans liv. Selvfølgelig virker det.... Alle menn kan fiskes ut at et forhold av en fristerinne. Og elskerinna er sjelden mer attraktiv enn kona. Hun booster mannes ego og han føler seg bra i hennes selskap. Så enkelt er det noen ganger. Anonymkode: 03164...afd Dette er jo sikkert relevant for gjennomsnittsmannen. Men hvis bamsegutt er så fantastisk som TS skal ha det til (og det må han jo være siden TS for første gang i sitt liv vurderer å forføre en gift mann og i tillegg er så desperat at hun tyr til fremmede for hjelp), så er han jo meget vant til at kvinner ligger langflate etter han. Da gjør ikke TS’ oppmerksomhet noe fra eller til på hans selvfølelse. Anonymkode: 2b4c1...9c4 3
mommyaka Skrevet 24. april #77 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ville vært turn off. Bulen i buksa han sier noe annet da. Anonymkode: 1fee0...03e Og når så du kan hadde stått tiss i buksa? Litt ekkelt hvor mye du vet om kona, familie, barna og han... stalker maybe 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #78 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg er ikke interessert i forhold med han. Hvorfor forføre en du ikke vil ha? Hva gjør du den dagen kona oppdager det og han står på døra di med kofferten i hånda? For all del, kjør på. Som en mann over her skriver, litt forføring krydret sexlivet. Anonymkode: 8f90a...3df 1 1
Vibelator Skrevet 24. april #79 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Send han bilde av fitta. Anonymkode: deb68...945 Æsj da hadde jeg spydd.Styggeste kroppsdel som finnes
AnonymBruker Skrevet 24. april #80 Skrevet 24. april Æsj din empati løse jævel Anonymkode: 8d0fd...754 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå