Gå til innhold

Hvordan forføre en gift mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Leppeblomst skrev (23 minutter siden):

Håper det er mannen min ❤️ da får du deg en hard avvisning!

Det er det fineste. At mannen ikke godtar "frittgående høner" som evt prøver å forføre han. Jeg ønsker meg en mann som er tydelig å sier NEI til andre enn sin utvalgte. I love it❤️ du er heldig, og det er han også.

Anonymkode: 80596...5f0

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er det fineste. At mannen ikke godtar "frittgående høner" som evt prøver å forføre han. Jeg ønsker meg en mann som er tydelig å sier NEI til andre enn sin utvalgte. I love it❤️ du er heldig, og det er han også.

Uff. Dere er så naive.. Alle kan ende opp med å være utro i den rette situasjonen. 

Anonymkode: 1fee0...03e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff. Dere er så naive.. Alle kan ende opp med å være utro i den rette situasjonen. 

Kom fra rætt-ræva🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 20.50):

Hei, 

Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? 

Kjøp snacks som Trolli-burger og spør om dere skal leke med trolldeig mens du setter på "trollolo"-sangen.

Anonymkode: 0ed8e...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 21.09):

Er det en huleboer? 

Et troll som liksom ikke gjenkjenner et troll. Herregud for et trist liv du må ha som sitter inne og juger på kvinneguiden for å få dagen din til å gå.

Anonymkode: 191b2...725

AnonymBruker
Skrevet

Sykeste tråden. Den lever enda videre her i dag... TS fortsetter å svare alle, det vitner om en ensom/syk/spesiell person som sitter hjemme foran skjermen sin enn ei som er ute på mannfolk jakt🤭 

At noen damer biter på er litt teit er det ikke?🙈 Slutt å skriv ting " min mann hadde du aldri fått"  snakk om å mate et netttroll😅 

Anonymkode: 4a60c...723

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sykeste tråden. Den lever enda videre her i dag... TS fortsetter å svare alle, det vitner om en ensom/syk/spesiell person som sitter hjemme foran skjermen sin enn ei som er ute på mannfolk jakt🤭 

At noen damer biter på er litt teit er det ikke?🙈 Slutt å skriv ting " min mann hadde du aldri fått"  snakk om å mate et netttroll😅 

Eneste grunnen til at folk fortsetter med å svare, er jo fordi den dukker opp på forsiden av forumet når noen svarer. Jeg er en av dem som stort sett går inn på tråder på den måten 😆

Anonymkode: 191b2...725

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, jeg ble litt flau nå. Jeg har brukt energi på å svare TS😬🤭 kanskje jeg er litt naiv som TS beskrev oss som. Uuups!! 《Men min mann får du aldri》😌🐹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kom fra rætt-ræva🤣

🤣

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og så har vi deg da..... Som elsker å mate. Kanskje et troll, men kanskje bare forskjellig fra deg. Og brorparten av konforme KG-lesere.

Anonymkode: 56b6d...ef0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og så har vi deg da..... Som elsker å mate. Kanskje et troll, men kanskje bare forskjellig fra deg. Og brorparten av konforme KG-lesere.

Anonymkode: 56b6d...ef0

Mhm. Kanskje jeg er begge deler?

Skriver bevisst på en måte som er tergende og temaet er nok provoserende for mange.. MEN det betyr ikke at problemstillingen ikke er reell! Det er den i aller høyeste grad😇 

Skrevet
Leppeblomst skrev (2 timer siden):

Håper det er mannen min ❤️ da får du deg en hard avvisning!

Også av meg 😂. Blitt forsøkt sjekket opp av litt "løse" damer. Totalt uinteressant. Jeg er så "sær i kosten" at om noen skulle vurderes måtte de være ekstremt tiltrekkende. 

På den annen side er nok TS et nettroll, men likevel gøy å lese tråden.å

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (4 minutter siden):

Også av meg 😂. Blitt forsøkt sjekket opp av litt "løse" damer. Totalt uinteressant. Jeg er så "sær i kosten" at om noen skulle vurderes måtte de være ekstremt tiltrekkende. 

Nettopp! Der har vi det:

«Skulle det vurderes måtte de være ekstremt tiltrekkende».

Kanskje jeg er det? I den grad at jeg vet jeg har noe å gå videre med i denne situasjonen, men logistikken er utfordrende? 

Se for deg en bamsemann sammen med en 2/10 dame. Latt seg selv forfalle. De har vært gifte i 20år. Dama har ME. Ligger hjemme på sofaen hver dag å kjefter. Sex en gang i året. Håret er skittent og ikke vasket på en uke. 

Plutselig kommer megan fox å viser interesse for den stakkar mannen hennes. Hun er velutdannet. 20år yngre. Vill i senga. Ikke ligget med flere enn to stykker i sitt liv, å musa er trang. 

Hva skjer så? 🤣 

AnonymBruker
Skrevet

da sier du: hiii... 

og så skrider du frem med høyhælte sko og sier: er du en mandig MANNE MANN ???????????????????????????????????????? 

og da kommer han til å bli skikkelig mo i knærne og vipps er han din 

Anonymkode: 41e27...ca6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nettopp! Der har vi det:

«Skulle det vurderes måtte de være ekstremt tiltrekkende».

Kanskje jeg er det? I den grad at jeg vet jeg har noe å gå videre med i denne situasjonen, men logistikken er utfordrende? 

Se for deg en bamsemann sammen med en 2/10 dame. Latt seg selv forfalle. De har vært gifte i 20år. Dama har ME. Ligger hjemme på sofaen hver dag å kjefter. Sex en gang i året. Håret er skittent og ikke vasket på en uke. 

Plutselig kommer megan fox å viser interesse for den stakkar mannen hennes. Hun er velutdannet. 20år yngre. Vill i senga. Ikke ligget med flere enn to stykker i sitt liv, å musa er trang. 

Hva skjer så? 🤣 

Må bare høre med deg, TS. Har bamsemumse-mannen

(spist for mye bamsemums? Ka'chiing)

gitt deg signal på at han har lyst på deg? 

Kanskje han trenger variasjon, som f. eks sjokolade-mus? 😏🐹

Litt gøy at du har behov for å nevne flere ganger at du har ei trang mus. Hvem gjør det? Hvem er du? Ikke får du sugd pikk heller. Huff huff. Det er tøffe tak😮‍💨

AnonymBruker
Skrevet

911 skrev (27 minutter siden):

Jeg tror helt ærlig ikke han blir å klare å si nei. Det høres helt kvalmende ut, men det er sant.  
Å slik som en annen bruker sa over her, at hun var sikker på at hennes mann ble å avvise. Det er jo bare tull. Hun kan ikke være så sikker på et annet menneske og hvordan de vil handle i en gitt situasjon, uansett hvordan hun vrir og vender på det.  Det er heller ikke mulig å være så sikker på seg selv 30år frem i tid. Ting skjer, situasjoner forandrer seg, mennesker forandrer seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Må bare høre med deg, TS. Har bamsemumse-mannen

(spist for mye bamsemums? Ka'chiing)

gitt deg signal på at han har lyst på deg? 

Kanskje han trenger variasjon, som f. eks sjokolade-mus? 😏🐹

Litt gøy at du har behov for å nevne flere ganger at du har ei trang mus. Hvem gjør det? Hvem er du? Ikke får du sugd pikk heller. Huff huff. Det er tøffe tak😮‍💨

Menn generelt flørter med meg, inkl han. Diskret vel og merke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hvordan da ? "pssst psttt du er hot.. ehm ja fint vær" 

Anonymkode: 41e27...ca6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil diskutere temaet med meg forresten? 

Hvordan kan DU være så sikker på at din mann ikke blir å begå utroskap noen gang? 
Hva er det du bidrar til som er så fantastisk at han ikke gjør det? Har han så sterk moral og verdier at han kan takke nei til selv den deiligste dama, til fordel for deg ? Kan dere damer utsette mannen for hva som helst å likevel forvente trofasthet? Kan dere la dere selv forfalle fordi dere er over 25år og forvente at mannen bare skal ha øyne for deg for alltid? 

Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å tro på den tanken selv. Er oppriktig nysgjerrig. 

Slik jeg ser det så handler det mye om omstendigheter. Hadde DU levd livet til en person som nå er hjemløs på gaten, så hadde trolig DU endt opp på samme måten. Omstendigheter. Miljø. Situasjoner. Levd liv. Så kan man gjerne sitte på sin høye hest å si at «det hadde aldri jeg gjort!» vel.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg vet hvordan det er. Har det likens selv😉 bare at jeg har glemt å nevne trang mus.  -jeg er singel, men jeg opplever at mange menn flørter, holder blikket, smiler ekstra. Altså, man bare vet det. Og jeg er ikke nødvendigvis ute etter å flørte, og ikke er jeg innbilsk. Menn bare liker meg😇 det har noe med personligheten din å gjøre, humør, smil, oppførsel. Er du innbilsk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...