AnonymBruker Skrevet 24. april #81 Skrevet 24. april Det er det enkleste som finnes Anonymkode: 6680a...7ac
AnonymBruker Skrevet 24. april #82 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er jo sikkert relevant for gjennomsnittsmannen. Men hvis bamsegutt er så fantastisk som TS skal ha det til (og det må han jo være siden TS for første gang i sitt liv vurderer å forføre en gift mann og i tillegg er så desperat at hun tyr til fremmede for hjelp), så er han jo meget vant til at kvinner ligger langflate etter han. Da gjør ikke TS’ oppmerksomhet noe fra eller til på hans selvfølelse. Anonymkode: 2b4c1...9c4 Neida. Han er nok ikke det. Vil tro andre opplever han som helt gjennomsnittlig. Pappamage liksom. Han har noe jeg liker ved seg da. Men tviler på at kvinnene ligger langflate bortsett fra meg 🤪 Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #83 Skrevet 24. april mommyaka skrev (3 timer siden): Og når så du kan hadde stått tiss i buksa? Litt ekkelt hvor mye du vet om kona, familie, barna og han... stalker maybe Han hadde ikke stå tiss. Ergo har han en stor pikk. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #84 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor forføre en du ikke vil ha? Hva gjør du den dagen kona oppdager det og han står på døra di med kofferten i hånda? For all del, kjør på. Som en mann over her skriver, litt forføring krydret sexlivet. Anonymkode: 8f90a...3df Da må jeg dessverre si at han får finne seg et annet sted å bo 🤣 Hallo! Han klarer da vel å holde tett, hvis ikke er det tilpass for han tenker jeg Anonymkode: 1fee0...03e
Minitroll Skrevet 24. april #85 Skrevet 24. april Du kan jo forføre kona først da og lure deg ondskapsfullt inn i livet deres. Gjerne bli bestevenn med barna også. Gå på shopping med de og drikke sammen med de om alder tillater det. Så forsyner du deg av bamsemannen når de minst venter det. skal du først holde på slik må du jo gjøre Max ut av det. 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #86 Skrevet 24. april Minitroll skrev (1 minutt siden): Du kan jo forføre kona først da og lure deg ondskapsfullt inn i livet deres. Gjerne bli bestevenn med barna også. Gå på shopping med de og drikke sammen med de om alder tillater det. Så forsyner du deg av bamsemannen når de minst venter det. skal du først holde på slik må du jo gjøre Max ut av det. Bamsemannen🤣 jeg kollapser! Ja du sier noe der. Høres ut som en god plan. Har ikke noe imot om kona også er med på sengehyggen. Har ligget med damer før jeg Anonymkode: 1fee0...03e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #87 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bamsemannen🤣 jeg kollapser! Ja du sier noe der. Høres ut som en god plan. Har ikke noe imot om kona også er med på sengehyggen. Har ligget med damer før jeg Anonymkode: 1fee0...03e Da får du invitere de på en trekant da, så løser det seg. Anonymkode: f38a7...50d
AnonymBruker Skrevet 24. april #88 Skrevet 24. april De kommer på egnehånd hvis de føler på behovet. Anonymkode: 6f394...4ea
AnonymBruker Skrevet 24. april #89 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Lang tråd med fordømmelser så vet ikke hva slags ordentlige svar du har fått. Det er hans ansvar å sette grenser, ikke dine. Virker det som om han liker deg også? Anonymkode: a9cb2...1bb
AnonymBruker Skrevet 24. april #90 Skrevet 24. april Gifte menn er de enkleste av alle menn. En stor andel av gifte menn er utsultet på bekreftelse og beundring. Noe så enkelt som å huske navnet deres, bruke det aktivt slik at han føler seg spesiell, smil og hold blikket når du snakker med han, blink sakte, og la blikket falle ned mot underlivet og opp igjen, og holdet blikket hans før du ser bort. Oppsøk han for å slå av en prat, gi kompliment. Si han er sterk. Flink. Framsnakk han foran andre. Når du er innafor på ett eller annet vis kan du sende bilde av pupper, mus og munnen din. Denne type oppmerksomhet fungerer på de aller fleste gifte menn. Anonymkode: 06eb7...86e
AnonymBruker Skrevet 24. april #91 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det enkleste som finnes Anonymkode: 6680a...7ac Tydeligvis ikke for TS som ikke aner hvordan hun gjør det. Anonymkode: 2b4c1...9c4
AnonymBruker Skrevet 24. april #92 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Lang tråd med fordømmelser så vet ikke hva slags ordentlige svar du har fått. Det er hans ansvar å sette grenser, ikke dine. Virker det som om han liker deg også? Anonymkode: a9cb2...1bb jo takk. Jeg er blitt hengt etter ørene her inne. De er så strenge med meg Jeg vet egentlig ikke. Men tror jeg er en potet. Som i at de fleste kan finne meg smakende. Forholdsvis ung, slank, trent, 7/10 ansikt. Anonymkode: 1fee0...03e
AnonymBruker Skrevet 24. april #93 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han hadde ikke stå tiss. Ergo har han en stor pikk. Anonymkode: 1fee0...03e Eller bare store baller🌰🌰 Anonymkode: 80596...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #94 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller bare store baller🌰🌰 Anonymkode: 80596...5f0 Jada. Spiller ikke så stor rolle hvor stor den er egentlig. Har ei trang mus Anonymkode: 1fee0...03e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #95 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e 1. Skriv et innlegg på KG 2. Svar mest mulig dumt på alle svar, gjerne krydret med smilefjes 3. Vent til stemninga i tråden blir skikkelig amper 4. Len deg tilbake og le over at du har lurt så mange på KG 5. Få deg en hobby eller noe annet givende å fylle tiden din med Anonymkode: b3f39...4c0 5
AnonymBruker Skrevet 24. april #96 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 1. Skriv et innlegg på KG 2. Svar mest mulig dumt på alle svar, gjerne krydret med smilefjes 3. Vent til stemninga i tråden blir skikkelig amper 4. Len deg tilbake og le over at du har lurt så mange på KG 5. Få deg en hobby eller noe annet givende å fylle tiden din med Anonymkode: b3f39...4c0 Hahah, du har rett i at jeg ler men ikke fordi jeg har lurt noen🤣 Det er reelt. Har startet prosjekt «forfør X innen året er omme». Skal oppdatere dere etter hvert! Ikke vær redd. Anonymkode: 1fee0...03e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #97 Skrevet 24. april Gifte menn er de enkleste. Send mld, og si du har lyst på han. Han er på døra di, noen min senere😉 Anonymkode: 9a5aa...420 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #98 Skrevet 24. april Hei ts. Hvilken kontakt har dere nå da? Treffes dere noe? Jobber sammen eller felles hobby? Anonymkode: 06a3e...98f
AnonymBruker Skrevet 24. april #99 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jada. Spiller ikke så stor rolle hvor stor den er egentlig. Har ei trang mus Anonymkode: 1fee0...03e Herregud, du er jo drømmedama med trang mus, fint ansikt, trent kropp. Vedder du har de sugeleppene i det fine fjeset også. -Det er meget rart at du får gå i fred🫣😉 Ps: jeg syns du svarer ganske morsomt😆 Men finn deg no en singel bamsemums å grøvel med🐻❄️🐹 Anonymkode: 80596...5f0 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #100 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 20.50): Hei, Jeg har bestemt meg for å forføre en mann som er gift. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 1fee0...03e Du møter ham når han er singel, gifter seg med ham og lever lykkelig. Anonymkode: f4628...0bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå