MariaIsabel Skrevet 11 timer siden #141 Skrevet 11 timer siden (endret) - Mannlort/mannshit - Blidfis - Gladmongo - Hen - Hade litt - Når folk blander "imellom" og "igjennom" ... Endret 11 timer siden av MariaIsabel
Elfy Skrevet 11 timer siden #142 Skrevet 11 timer siden "Ta vare" og "bror" Uttalen "bebi" av baby. 2
MariaIsabel Skrevet 11 timer siden #143 Skrevet 11 timer siden katties skrev (13 timer siden): Nurket. Jeg haaaaaater det ordet! Av en eller annen grunn har hjernen min bestemt seg for at det er barna til grisen som burde hett det. Keivhendt. Det gir ingen mening og høres ut som det burde vært "skjeivhendt" - jeg skjønner at folk blir forvirra. Jeg irriterer meg også for "hen", men bruker det da det blir litt mye "barnet" overalt hvis man ønsker å snakke om et barn uten å oppgi kjønn. Engelsk innimellom norsken, spesielt når det er mye av det; "kidsa", "skills", "too much", "bling". Føler de fleste irriterer seg over mye av det samme Jeg bruker h*n istedenfor. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #144 Skrevet 3 timer siden Folk som sier eller skriver 'sprinkle'. Jeg 'sprinkler' litt salt over. Jeg 'sprinkler' litt sitronsaft over. 🤮 Og: 'på en seng av'. Herregud, du har lagt torsken oppå potetstappen! Anonymkode: 51f32...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #145 Skrevet 3 timer siden Tilbakestående Anonymkode: 9b415...1db 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #146 Skrevet 3 timer siden Smet, smete eller smeta. Altså i stedet for å si vaffelrøre sier man vaffelsmet! Og vedkommende var norsk, ikke svensk. Det minner litt om smegma. Og det vil jeg ikke lage vafler av. Tannpasta er også et ord som jeg har lav toleranse for. Eller ingen. Samme med vedskie. Anonymkode: 9d882...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #147 Skrevet 2 timer siden 8 hours ago, MariaIsabel said: - Mannlort/mannshit - Blidfis - Gladmongo - Hen - Hade litt - Når folk blander "imellom" og "igjennom" ... Hva i all verden? Hva menes med Hade litt?? Anonymkode: 2d849...c1d 2
princeofithilien Skrevet 1 time siden #148 Skrevet 1 time siden Bio-mor og bio-far. Det heter jo mor og far. Hvis det ikke er biologisk forelder opplyser man heller om det! 1
MarianneE Skrevet 35 minutter siden #149 Skrevet 35 minutter siden Mezzosoprena skrev (11 timer siden): Etterpåskatt!!! Så tråden og tenkte det samme 😄
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #150 Skrevet 20 minutter siden Mezzosoprena skrev (11 timer siden): Etterpåskatt!!! Haha! Ja! Anonymkode: f2560...f1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå