AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #341 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 16.07): Barnet var i en lekeSituasjon Anonymkode: f43d9...6cf Minner meg om en vernepleier som driver atferdsterapi. lekesituasjon, spisesituasjon.. Anonymkode: ef4f4...9ac 4
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #342 Skrevet 17 timer siden Maleficenta skrev (På 3.7.2026 den 9.05): Fødemor er det det samme som biologisk mor skal være? Nei, det er mer spesifikt enn som så; noen som føder vaginalt, snart skal gjøre det, eller nettopp har gjort det. "Pasienten", om du vil. Dekker forløpet fra høygravid til ut barsel. Typisk jordmor-ord. Anonymkode: 8b5f1...50d
Maleficenta Skrevet 16 timer siden #343 Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 6.7.2026 den 9.43): Synes jeg ser jordmor si til den nybakte moren: «Nå skal jeg legge babyen til nippelen din» Nei, vet du hva! 🤣 Anonymkode: 9d882...0d3 De sier vel gjerne puppen da? Nei brystet sier de så klart Endret 16 timer siden av Maleficenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå