AnonymBruker Skrevet 27. april #262 Skrevet 27. april Plexi skrev (På 26.4.2026 den 21.35): Mange irriterende ord, men jeg kjenner jeg lar meg irritere mest av de som ikke engang gidder å skrive hele ordet, som å skrive d istedet for det. Da tenker jeg automatisk at personen er dum og lat. Kanskje ikke rasjonelt, men slik er det. Haha, er det virkelig noen som skriver det enda? Husker vi skrev j (jeg) og d (det) på 90/2000-tallet da jeg var ungdom, hadde kontantkort og sms var dyrt. Trodde ingen skrev det nå mer. Initiere så jeg nettopp i en tråd. Jeg vet det er lov å bruke, men det høres helt rart ut. Ta initiativ heter det! Anonymkode: 2e54b...532 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #263 Skrevet 27. april På butikken. Drifte. Hen Anonymkode: cc41c...a1f
AnonymBruker Skrevet 27. april #264 Skrevet 27. april Sheeple, saueflokken og andre hersketeknikker. Anonymkode: c6f7b...335 5
Djentlemannen Skrevet 27. april #265 Skrevet 27. april "Godt tilbud på butikken, det skal jeg utnytte meg av" 2
os Maxilla Skrevet 27. april #266 Skrevet 27. april Sånne ord som nesten aldri brukes til noe som helst, men i faste situasjoner bare måå de frem, de blir jeg så lei av. Hvis en film vinner mer enn to priser, da MÅ de automatisk kalle det "storeslem". Hver gang det er valg blir det snakk om "thriller", og gjerne "valgskred" også. For ikke å snakke om det er valg i USA når man må høre om disse #@$s vippestatene døgnet rundt. Og ingen har vel glemt "kohort", er det ordet i det hele tatt i bruk lenger? 2 1
Uanonym bruker Skrevet 28. april #267 Skrevet 28. april Jeg synes "kudos" er et grusomt ord. "Kudos til N.N. som har vært så flink til X og Y". Blæh. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #269 Skrevet 1. mai Å kalle en sjimpanse for «chimp» 🤮 Anonymkode: 9d882...0d3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #271 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤯😳🙄🙇♀️🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: cc41c...a1f Ja, det har hun rett i... 😬 Anonymkode: 9e2f9...80d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #272 Skrevet 6. mai Mezzosoprena skrev (På 26.4.2026 den 12.33): Chill (men det er engelsk) 😉 Så da er det ikke et grusomt ord? 🤦♀️🙄 Anonymkode: cc41c...a1f
Mezzosoprena Skrevet 6. mai #274 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så da er det ikke et grusomt ord? 🤦♀️🙄 Anonymkode: cc41c...a1f Her må man ha lest resten av tråden for å få sammenhengen riktig 😉
AnonymBruker Skrevet 7. mai #275 Skrevet 7. mai "Moden", særlig i kontekst med kropp og sykdommer, som "moden kvise", "moden grå stær". Modne epler går greit. Flere navn på planter er ekle, for eksempel vortemelk, ormegress, femtunge, lammeøre. Anonymkode: 4248a...acd
AnonymBruker Skrevet 7. mai #276 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Moden", særlig i kontekst med kropp og sykdommer, som "moden kvise", "moden grå stær". Modne epler går greit. Flere navn på planter er ekle, for eksempel vortemelk, ormegress, femtunge, lammeøre. Anonymkode: 4248a...acd For ikke å snakke om svigermors tunge! 🙈 Anonymkode: 9d882...0d3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #277 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 19.10): Guttastemning.. Anonymkode: 0f865...dc9 AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 18.52): «Nydelig godt» og «nydelig mat». Haaaater det. Det blir ofte skrevet om mat som ikke ser så nydelig ut, men som folk skal få til å framstå godt. feks smalahove. «nydelig godt du med smalahove». «Innvoller av sau ja, det er nydelig mat». Skal være bedre enn andre fordi de spiser ting som fremstår som noe ekkelt. Anonymkode: 145a9...442 Kjenner jeg klikker i vinkler 🤣🤣 Anonymkode: a92ef...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #278 Skrevet 7. mai KIDEN Å KIDSA 😂 I min omgangskrets sier de det og jeg blir påvirka til å si det sjøl enda jeg ikke liker ordet🤯 Anonymkode: a92ef...1f0
AnonymBruker Skrevet 7. mai #279 Skrevet 7. mai "Lyttet på". Hørt i podcast: "takk til deg som lyttet på". Det heter vel enten "lyttet til", bare "lyttet" eller "hørte på"?? Anonymkode: eb8f0...6d8 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #280 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 18.01): Kvalp høres hakket bedre ut, men hadde jeg bestemt hadde det hett hundunge😊 Anonymkode: 98caa...1d9 Bikkje kvalp Anonymkode: 7f881...875
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå