AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:09 #61 Skrevet tirsdag kl. 19:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): husmorferie bobler noe godt i glasset å spille hverandre gode framsnakking fremoverlent det gledes poden (om sønn) Anonymkode: 17a83...15b Alt dette!!! Anonymkode: 0f1a8...c70 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:11 #62 Skrevet tirsdag kl. 19:11 Baby! Ikke ordet i seg selv, men når det blir brukt som egennavn: Baby smilte for første gang i dag. Baby sov ikke godt i natt. Baby trenger kos. Er det så vanskelig å si babyen? Høres mindre begavet ut. Anonymkode: c6f7b...335 6 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:12 #63 Skrevet tirsdag kl. 19:12 BeepBoop skrev (4 minutter siden): Haha, Ser for meg dette som sangene på verdens verste LP Takk… Nå fikk jeg meg en kraftig latter! 🤣 ❤️ Anonymkode: 9d882...0d3 3
piggrokken Skrevet tirsdag kl. 19:27 #64 Skrevet tirsdag kl. 19:27 Misliker sterkt ordet "kriger" da man gjør dagligdagse oppgaver, eller en eksepsjonell jobb (feks Han er en kriger da det kommer til matematikk, det var krig på butikken idag). Som en veteran med 4 år i Kosovo og Afghanistan liker jeg ikke at menneskets verste oppfinnelse gjennom tidene blir gjort til noe positivt. De som bruker ordet har ikke vært i en og deres egen erfaring begrenser seg til dataspill og Hollywood med en vinner og en taper. Sannheten er at ingen vinner i en krig, uansett om du kommer hjem eller ikke. Jeg så de grusomste ting der nede, ting som jeg selv idag 20 år etter ikke kan sette ord på - resultater av at folk hater, lemlester og dreper hverandre på en måte ingen film aldri har vært i nærheten av å skildre. Så selv om jeg støtter alles rett til å ytre seg fritt, har jeg noen ganger lyst til å si til folk jeg hører på gaten som sier at "Jeg kriger meg gjennom eksamen" gå bort til de og spørre hvordan de tror krig er. For det er ikke som på playstation... 7 5 3
os Maxilla Skrevet tirsdag kl. 21:08 #65 Skrevet tirsdag kl. 21:08 "Leskedrikk" er et av de teieste ordene jeg vet. Ordet "nyte" eller "nyt" i kommersiell sammenheng får jeg helt avsmak av. Om noen sier nyt sola eller nyt fridagen gjør det meg ingenting, men når det står "nytes best kald" eller noe på en flaske klarer jeg bare ikke. Er akkurat som det er noe litt seksuelt over det ordet, og så har jeg sett altfor mange dumme reklamer med folk som stapper noe (spiselig) i kjeften, lukker øya og sukker AAHHHHH. 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:32 #66 Skrevet tirsdag kl. 22:32 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ordet "Stressa" blir brukt i hytt og pine. Kalle ØL for "ØLLLLL" "Lissom" "Du er videre" "Avløser" "Volkswagen " Anonymkode: fb69c...b7d Hytt og pine! Det heter hytt og vær! Død og pine er et annet uttrykk. Anonymkode: 8b857...a7b 4
loveless Skrevet tirsdag kl. 22:43 #67 Skrevet tirsdag kl. 22:43 blåbærpai skrev (8 timer siden): Når folk kaller barna for prins og prinsesse☠️ Er jo verre at noen faktisk heter det. 💀💀💀💀 Prins. Jeg spyr. 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:46 #68 Skrevet tirsdag kl. 22:46 AnonymBruker skrev (6 timer siden): samme* rådyrunger* jævla autocorrect Anonymkode: e672c...f83 Rådyrunger faktisk, er du 3? 😂 Anonymkode: 0b514...0c3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:47 #69 Skrevet tirsdag kl. 22:47 Hjerneteppe...🙄 Jeg mener, hvor vanskelig kan det være??? Anonymkode: 0b514...0c3 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:56 #70 Skrevet tirsdag kl. 22:56 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjerneteppe...🙄 Jeg mener, hvor vanskelig kan det være??? Anonymkode: 0b514...0c3 Eventuelt jernteppe? Anonymkode: 0f865...dc9 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:07 #71 Skrevet tirsdag kl. 23:07 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ellevill Typisk tabloidavis: "Se de elleville bildene fra festen her" Anonymkode: 1a01c...e40 «Sjokk/ sjokkert» i alle tabloide overskrifter irriterer meg. Og når venner av meg, vi er tett på 50, kaller barna sine for kidsa. Anonymkode: ce25f...3d0 2
Orillsen7 Skrevet tirsdag kl. 23:13 #72 Skrevet tirsdag kl. 23:13 Synes ordet «sinnssykt» blir brukt altfor mye. 4
Anonym11223344 Skrevet i går, 00:07 #73 Skrevet i går, 00:07 Familien A/S. Sier du det blir du skilt. 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:13 #75 Skrevet i går, 02:13 «Mammahjertet», «ta vare», banneord. Vet det er flere også, men kommer ikke på dem akkurat nå. Og det er jo ikke et ord, men jeg hater når folk bruker feil språk; «de» istedenfor «dem», «hun» istedenfor «henne», «et hamster» istedenfor «en hamster» osv. Og når folk er «obsessed» med noe nytt de har kjøpt. Anonymkode: 22f20...af4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:14 #76 Skrevet i går, 02:14 «Pus», når det blir sagt mellom kjærestepar Anonymkode: ea979...48a 4
AnonymBruker Skrevet i går, 02:16 #77 Skrevet i går, 02:16 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anyways. Flittig brukt av influensere. Anonymkode: a1c53...f06 Ikke glem Literally Anonymkode: ea979...48a 5
AnonymBruker Skrevet i går, 02:50 #78 Skrevet i går, 02:50 TinaChristina skrev (13 timer siden): Får vondt i mammahjertet. Mini har blitt 3 år Vi tar det i plenium (feil uttale, men ALLE sier det jo nå...) Hen Truseinnlegg Alle utenom midterste er ord.. Anonymkode: 67d73...aba
AnonymBruker Skrevet i går, 02:51 #79 Skrevet i går, 02:51 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hjerneteppe...🙄 Jeg mener, hvor vanskelig kan det være??? Anonymkode: 0b514...0c3 Det heter det av en grunn.. Anonymkode: 67d73...aba
AnonymBruker Skrevet i går, 03:47 #80 Skrevet i går, 03:47 Når folk uttaler «initiativ» som «insjinativ» Anonymkode: f3cd7...215 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå