Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (10 minutter siden):

Har du lest manuset? Hvordan vet du dette?

Hvis du spekulerer, er det regelbrudd.

Hvor har jeg skrevet at jeg har lest manuset?
https://www.ark.no/produkt/epsteins-norske-nettverk-9788248947608?gad_source=1&gad_campaignid=20204661080&gbraid=0AAAAAD22RQFnD0kSQVxFcDXlcUn8chaHa&gclid=Cj0KCQjwzsjVBhC3ARIsALnMv4nlZpnKrXU3YPTNr_4KHKnVL-pg5VCs0mby2XZUL7TjqNWIDXTC3Z8aAn-XEALw_wcB

https://frittord.no/nb/grants/54864

Endret av Gulline
Lagt til en lenke
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gulline skrev (26 minutter siden):

Svigerdatteren klaget over hvor kjedelig det var i et kongelig bryllup hvor hun representerte Norge. Det er mange som har lurt på hva slags opplæring man får som kommende kronprinsesse eller om det overhode har vært noen opplæring. 

Akkurat dette er jo en bagatell 

F.eks IA klager helt sikkert til venner i blant om hvor kjedelig det kan være, vi vet jo også at hun har en privat chat med de andre kongelige barna rundt om i Europa og der blir det sikkert pratet både seriøst og noen ganger er det bare "oh my gooood I was sooooo bored!! lol 😂

Og Sonja har garantert sagt lignende til sine venner i løpet av alle disse årene. Det kommer bare ikke for våre ører. 

Helt normalt 

Endret av NenehGoji
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
NenehGoji skrev (1 minutt siden):

Akkurat dette er jo en bagatell 

IA klager helt sikkert til venner i blant om hvor kjedelig det kan være, vi vet jo også at hun har en privat chat med de andre kongelige barna rundt om i Europa og der blir det sikkert pratet både seriøst og noen ganger er det bare "oh my gooood I was sooooo bored!! lol 😂

Helt normalt 

Nei, det var ikke en bagatell. 

• Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet
Gulline skrev (3 minutter siden):

Selvsagt, samt noe alle kan kjenne seg igjen i, også andre kongelige. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Gulline skrev (3 minutter siden):

Så du klager aldri til dine venner om noe var kjedelig f.eks.? Jeg tenker de fleste gjør det jeg.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Keaton skrev (8 minutter siden):

Javel.

• Liker 6
Skrevet
Keaton skrev (11 minutter siden):

Nei.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Gulline skrev (9 timer siden):

Så du klarer ikke se forskjell på en privatperson i venninnens bryllup og at norges kronprinsesse, på jobb for Norge sender mail til en av verdens verste pedofile hvor hun klager på hvor kjedelig bryllup hun var gjest i. I tillegg hadde bruden mistet sin mor, brått og uventet 2 mnd før bryllupet. Mulig det var 1 minutt stillhet for brudens mor som gjorde det hele så kjedelig for MM. 

Det uthevede: Hun gjorde jo ikke det. Det er etterpåklokskap. Hun visste ikke hvem han var og hva han var skyldig i.

https://www.nrk.no/norge/kronprinsesse-mette-marit-om-epstein_-_-jeg-ble-manipulert-og-lurt-1.17817389

"Men jeg visste ikke at han var en seksualforbryter eller en overgriper, hvis det er det du spør om."

Dessuten, som det presiseres i beskrivelsen av den nye boken du lenket til: Det var først ETTER at Epstein ble fengslet og funnet død i 2019 at hele verden ble klar over hvem han hadde vært.

"Etter at Jeffrey Epstein ble funnet død i en fengselscelle, ble han kjent som verdens mest beryktede overgriper. "

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Keaton skrev (9 timer siden):

Da er det vel bare jeg som synes store bryllup, jubileumsfester og lignende kan være langtekkelige og kjedelige. Sitte til bords i mange timer gjør jeg helst med bare venner eller nærmeste familie. 

Vi er to! :opplyser:

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (9 timer siden):

Da er det vel bare jeg som synes store bryllup, jubileumsfester og lignende kan være langtekkelige og kjedelige. Sitte til bords i mange timer gjør jeg helst med bare venner eller nærmeste familie. 

Sikkert mange som kan oppleve dette som kjedelig, men jeg synes det er fryktelig frekt å si det til noen. Vi har hatt flotte, dyre bryllup for våre barn, hvor vi også inviterte våre egne voksne venner. Dersom jeg hadde fått høre at noen av dem hadde uttrykt at det var så forferdelig kjedelig i bryllupet hadde jeg blitt veldig såret.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Pås skrev (9 minutter siden):

Sikkert mange som kan oppleve dette som kjedelig, men jeg synes det er fryktelig frekt å si det til noen. Vi har hatt flotte, dyre bryllup for våre barn, hvor vi også inviterte våre egne voksne venner. Dersom jeg hadde fått høre at noen av dem hadde uttrykt at det var så forferdelig kjedelig i bryllupet hadde jeg blitt veldig såret.

Jeg trenger ikke å høre det med rene ord for å vite at flere gjester kjedet seg i bryllupet til min mann og meg - det er bare å se på bildene, de taler sitt tydelige språk, haha!

Alle kommer med sånne sleivete uttalelser i fortrolighet til noen de stoler på. Og alle ville dødd av skam hvis det de trodde de skrev i fortrolighet i en overdreven, muntlig tone ble slått opp i avisene verden over, fordi adressaten SENERE viste seg å være en overgriper med nettverk inn i maktens korridorer verden over. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Aricia skrev (16 minutter siden):

Jeg trenger ikke å høre det med rene ord for å vite at flere gjester kjedet seg i bryllupet til min mann og meg - det er bare å se på bildene, de taler sitt tydelige språk, haha!

Alle kommer med sånne sleivete uttalelser i fortrolighet til noen de stoler på. Og alle ville dødd av skam hvis det de trodde de skrev i fortrolighet i en overdreven, muntlig tone ble slått opp i avisene verden over, fordi adressaten SENERE viste seg å være en overgriper med nettverk inn i maktens korridorer verden over. 

Det er snakk om en kronprinsesse på jobb. At hun ikke hadde større respekt og forståelse for sin rolle er skremmende med tanke på at hun nå har steget enda mer i gradene - hun er landets dronning. Det er bare så vanvittig at jeg finner ikke ord. De som vil får se opp til henne - jeg og flere med meg kommer aldri til å se på henne som dronning. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Pås skrev (2 timer siden):

Hun sa det ikke til dem. 

• Liker 3
Skrevet
Momma skrev (2 timer siden):

De fleste klarer å se den begredelige forskjellen på Mettes bitching til den allerede den gang kjente drittsekken Epstein i dette konkrete eksempelet, og på det man kan ytre i all stillhet til en god venninne, tante el. etter onkel Birgers laaange tale. 

Hun skrev til en person hun kjente om det.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (4 minutter siden):

Hun sa det ikke til dem. 

Det vet jeg, men når du sier/skriver sånne ting er det alltid en risiko for at det kommer ut, sånn som det også gjorde her.

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Pås skrev (8 minutter siden):

Det vet jeg, men når du sier/skriver sånne ting er det alltid en risiko for at det kommer ut, sånn som det også gjorde her.

Sjelden. Særlig 15 år etter. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (44 minutter siden):

Hun skrev til en person hun kjente om det.  

Ja, dessverre kjente hun denne personen, og hadde ham til og med som nær venn. Til tross for det som allerede da var kjent hva han stod for. 

Men vi blir ikke enige her; jeg synes hun er feig som bruker "manipulert og husker ikke-kortet", hun slapp alt for lett unna. Jeg kommer aldri til å respektere henne før hun eventuelt forklarer seg bedre. Så vi får bare beskjed om å være uenige.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Astrids begravelse - står på i bakgrunnen her - damen som kommenterte den på nrk sa at prins SM var der (kom i en bil med fmilien Ferner) - hun sa at han ikke stod på listen, men måtte ha tatt seg turen fra Lisboa likevel - er det en dobbeltgjenger av SM i Fernerfamilien? Ikke det at han er så veldig spesiell i utseende, da - det holder vel med ca lik kroppsbygning, frisyre og hårfarge, da. For, hun tok vel feil? I så fall, litt pinlig.

• Liker 4
Skrevet
Aricia skrev (4 timer siden):

Vi er to! :opplyser:

Tenk å sitte i et bryllup fullt av mennesker en ikke kjenner, og i MM sitt tilfelle, folk med masse spennende erfaringer gjennom lange liv, også ikke klare å unngå å kjede seg! Min farmor sa alltid at «bare kjedelige mennesker kjeder seg». Hvis man ikke klarer å holde en interessant samtale i gang i et selskap fullt av folk, så er det krise. Og særlig hvis det er del av jobben din å reise på slike selskap for å representere Norge. Da har man faktisk ikke de grunnleggende egenskapene som trengs for å utføre jobben man er satt til. 

Og skulle man mot all formodning havne i en situasjon hvor man føler på lite interesse for det som skjer, så er det noe man holder for seg selv. Ikke bare for å ikke såre de man er sammen med, men også fordi man som voksen bør innse at dette er like mye en feil ved en selv, som en feil med selskapet man er i. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...