Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 05:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Isild skrev (1 time siden):

Det er sånn jeg ser dette iallefall, etter å ha vært i den situsjonen selv. De gikk ut med beskjed om alvorlighetsgrad i går etter at han antageligvis ble tatt av alt av behandling, og desverre er palliativ. Terminalfasen kan vare ganske lenge, men de er nok der at de ikke får kontakt.  Da kan ikke annet enn å bytte på å sitte der. Tenker på dem. 

Så akkurat på nyhetene nå at de sier rett ut at "man forstår jo nå at det går mot slutten". 

Endrer da denne ble skrevet akkurat da nyheten ble kjent for meg, så da gjelder det ikke

Endret av -Pusheen-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ga virkelig alt for Norge ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Hvil i fred kjære Kong Harald 🕯️ 

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Huff, det var triste nyheter 🙁

• Hjerte 3
Skrevet

Hvil i fred, Kong Harald! ❤️ 

• Hjerte 3
Skrevet

Hvil i fred, du vil bli husket av alle som har opplevd deg og dine store ord.  Og du vil altid bli husket også for ditt store smil og lune glimt i øyet.

Utrolig trist dag. Kondolerer til familien, og håper dere snart møter lysere tider.

Ta godt vare på hverandre ❤️❤️❤️

🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻

https://www.tv2.no/aktualitet/kong-harald-v-er-dod/19154829/

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Kondolerer, Norge💔

• Hjerte 4
Skrevet (endret)

Fineste, varmeste kongen vår hvil i fred🙏🌹❤️

Endret av Jobbermedbarn
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Det er altså en knyttneve i magen, uansett hvor ventet det kom :trist:Et lys og en symbolsk bestefar.

For mange unge vil kanskje dette føles som et ekstra tap 💔

Tenker på vår vakre, varme Sonja 💔❤️💔 

Endret av Tradegy
  • Hjerte 15
Skrevet

Kongen vår ❤️ Måtte han hvile i fred.

• Hjerte 5
Skrevet

Hvil i fred❤️

• Hjerte 3
Skrevet

Håper Sonja blir godt i varetatt. Det blir hun nok, men sender henne hvert fall mange gode tanker.

• Hjerte 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Så trist dronning Sonja ikke rakk frem før han døde. Men kongen hadde i det minste sin sønn på dødsleie. 

• Hjerte 7
Skrevet

Hvil i fred, kong Harald. Varme tanker til spesielt Dronning Sonja, og til resten av familien. 

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

De sier "Kronprinsesse IA" på nyhetene, men fortsatt sier de "Kronprins Haakon". Sikkert uvant, usikkert hva som er riktig, men bet meg merke i det.

(Tar høyde for at jeg også kan ha hørt feil)

Endret av -Pusheen-
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvil i fred ❤️

Eg håper at Hans Majestet Kong Haakon VIII blir like flink som det Harald V var.

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Takk for alt kjære Kong Harald!  :hjerte: 

Jeg tenker også på Kongens nærmeste nå.  Min dypeste medfølelse går til dere

• Liker 2
  • Hjerte 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...