-jk- Skrevet 8 timer siden #161 Skrevet 8 timer siden test1e skrev (13 minutter siden): Deilig å se NEI-partier gjør det bra på meningsmålingene FrP er dobbelt så stor som Høyre 😀 Rødt gjør det bra SP ikke så bra 😕 Men jeg krysser fingrene https://frifagbevegelse.no/nyheter/na-er-frp-dobbelt-sa-store-som-hoyre-6.158.1211616.aa48185a8c Man er ganske ensporet i sin politiske tankegang om man jubler for at både Rødt og FrP går frem. 1
test1e Skrevet 8 timer siden Forfatter #162 Skrevet 8 timer siden -jk- skrev (1 minutt siden): Man er ganske ensporet i sin politiske tankegang om man jubler for at både Rødt og FrP går frem. Nå er jeg SP'er, men akkurat i EU-debatten er jeg enig med både FrP og Rødt
viriam Skrevet 7 timer siden #163 Skrevet 7 timer siden (endret) Er EU motstander, akkurat nå, i lys av motivasjonen enkelte EU land kan ha bakhuet. Jeg er glad for GDPR, men en burde stille spørsmål om motivasjonen bak GDPR (narkotika, menneskehandel, planlegging av terror) - Norge er ikke EU, Norge er ett bra land egentlig. USA har ikke samme problemer som EU. Selv om enkelte Norske kommuner driver med aktiv propaganda virksomhet (Antakeligvis fordi en sitter med informasjon som er av interesse for Amerikanske myndigheter, f.eks planlegging av terror og grov narkotika virksomhet ) mot USA,hvor en "må løsrive seg fra Amerikans teknologi" fordi "USA er styrt av en gal mann", så er det faktisk ren propaganda laget av USA hatere.. Realiteten er at teknologi selskapene ikke er presidenten, og loven er faktisk slik at en kan motsette seg dette gjennom domstol (en kan ikke utlevere før avgjort av domstol). Videre vet en at de fleste Amerikanske selskaper motsetter seg dette, i de mest grove tilfeller (f.eks i saker med grov menneske handel og narkotika virksomhet) Norge er ikke EU, Norge er bedre og har ikke de samme problemene som EU har. Endret 7 timer siden av viriam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå