Ellie77 Skrevet 13 timer siden #5601 Skrevet 13 timer siden Husk at hun er veldig løsningsorientert nå da, dere! (har vel aldri observert et mindre løsningsorientert menneske 😅) 7 3
NeverSayNever Skrevet 12 timer siden #5602 Skrevet 12 timer siden Dagens»brakedown» ,itj langsint,bær itj nag,vældi løsningsorientert,hmmm.Hun bærer bestandig nag til alle som hun mener har gjort henne feil,hun kritiserer moren sin som ikke gjør det IH bestemmer. Og drar igjen frem fortiden og alle som har sviktet henne,samt Tom,hvem mangler da?? Jo,IH sjøl! Men som vanlig null ansvar for egne handlinger,null selvinnsikt og mæ,mæ,mæ! Og sånn kommer det nok bestandig være,alle andre klandres for hvor fælt hun har det mens hun ramser opp hva hun må gjøre for og få det bedre med seg sjøl,løsningsorientert som hun er.??Bare at det hjelper ikke så lenge hun bærer nag og fortsetter repetere og repetere på samme gørra. Ligger det ny ferietur i kortene tru?? 8 3
NeverSayNever Skrevet 12 timer siden #5603 Skrevet 12 timer siden erbaremeg skrev (På 2.10.2026 den 14.13): Måtte bare si hvor teit ser det ut når du bruker filter på snap og sminker deg samtidig.....jeg mener...når øyevippene vises på baksiden av speilet 😂 Ser ikke så rent ut d speilet heller m rester av div farget kremer osv. Greit og ha en viss renslighet ang div sminke??? Vaske koster? Kaste gammel makeup for aldri i verden om hun rekker bruke opp alt før d burde kastes?? Rene hender?? Renset hud? Fjernet gammel sminke istedenfor og klætte ny sminke oppå gammel sminke?? Bare sånne generelle og normale tiltak som ikke tar lang tid?? IH har jo tid til og gjøre dette,hun? 7
Zhara Skrevet 12 timer siden #5604 Skrevet 12 timer siden NeverSayNever skrev (13 minutter siden): Dagens»brakedown» ,itj langsint,bær itj nag,vældi løsningsorientert,hmmm.Hun bærer bestandig nag til alle som hun mener har gjort henne feil,hun kritiserer moren sin som ikke gjør det IH bestemmer. Og drar igjen frem fortiden og alle som har sviktet henne,samt Tom,hvem mangler da?? Jo,IH sjøl! Men som vanlig null ansvar for egne handlinger,null selvinnsikt og mæ,mæ,mæ! Og sånn kommer det nok bestandig være,alle andre klandres for hvor fælt hun har det mens hun ramser opp hva hun må gjøre for og få det bedre med seg sjøl,løsningsorientert som hun er.??Bare at det hjelper ikke så lenge hun bærer nag og fortsetter repetere og repetere på samme gørra. Ligger det ny ferietur i kortene tru?? 🎯🎯🎯Selvfølgelig blir det tur , er så lenge siden sist. Og hun fortjener det etter og ha ryddet i roteskuffa😏. Men det er veldig vanskelig å ha en breakdown når du må følge med det som skjer på jallatv'n samtidig.🤣🤡. 5 1
Zhara Skrevet 12 timer siden #5605 Skrevet 12 timer siden Anita321 skrev (1 time siden): Skal vel overraske Tom med skikkelig middag for en gangs skyld? Håper da i såfall på en Østersundtur snarest, tenker jeg. Nå går det jo litt dårlig, sa hun. Derfor han ikke tok henne i forsvar ovenfor familien hennes, og han kommenterer lite. Kanskje det et håp for han allikevel da🤞🤞😂 1 1
loffen Skrevet 11 timer siden #5606 Skrevet 11 timer siden Hvordan i alle verden kan noen si at hun er så flink til å sette ord på ting? Det er jo bare surr med ditt og datt, ju naim it, det eine og det andre, bla bla, eitt eller anna! What?! Selv tror hun at hun er inspirerende i kategorien livsstil. 4 11
Full kontroll Skrevet 11 timer siden #5607 Skrevet 11 timer siden loffen skrev (9 minutter siden): Selv tror hun at hun er inspirerende i kategorien livsstil Ja, hun fremsnakket seg selv veldig i dag Mulig selvtilliten (egoet) er på topp, selvinnsikten derimot holder ikke til nominasjon 2 9
Elvirra Skrevet 10 timer siden #5608 Skrevet 10 timer siden Tiltetorsdag 💁🏼♀️ Lurer på hva den store overraskelsen er. Valp? Nytt undertøy? Bestilt konsert eller hockey-biletter? Parterapi? Invitert sønnen? Rydda klesskapet hans så hun får bedre plass? Håper det blir bra da, og ikke mer å krangle om. 1 5
JojoMoyes Skrevet 8 timer siden #5609 Skrevet 8 timer siden Elvirra skrev (1 time siden): Tiltetorsdag 💁🏼♀️ Lurer på hva den store overraskelsen er. Valp? Nytt undertøy? Bestilt konsert eller hockey-biletter? Parterapi? Invitert sønnen? Rydda klesskapet hans så hun får bedre plass? Håper det blir bra da, og ikke mer å krangle om. Et eller annet som gagner henne! Og da vil det store røde flagget Tåååmmm bli så glad 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Flink å sette ord på ting ja. Tenk at dette tror hun faktisk på selv 😩 2 4
Anita321 Skrevet 8 timer siden #5610 Skrevet 8 timer siden (endret) Anneth skrev (5 timer siden): Hun er så glad for at hennes "tømminger" på Snap hjelper så mange som ikke klarer å sette ord på ting på samme måte som HUN gjør. Så folkens: Sliter du, så prøv å si blablabla, you neim it og whatevvver mens du vifter med hendene og feller noen tårer. Problem solved. Mange? «Sliter» flesteparten av hennes følgere? Det er slik hun fremstiller det… Klarer hun å sette ord på sin utfordringer? Da benytter man faktisk andre ord enn bla, bla, bla, dill og dall, whatever, ting og tang, you name it osv. Slik hun snakker, så setter hun ikke ord på sine utfordringer. Hun har manglende ordforråd og klarer ikke å få frem hva hun mener. Helt utrolig hva hun sier og innbiller seg etter å få 4 meldinger av 58000 følgere 😂.Max 10. Hun er visst bedre enn enhver utdannet psykolog til å hjelpe folk. Kan det skyldes at hun er positiv og løsningsorientert, som hun sier at hun er? Folk flest kan jo ikke tro det de hører…. Endret 8 timer siden av Anita321 3 4
Anita321 Skrevet 8 timer siden #5611 Skrevet 8 timer siden JojoMoyes skrev (33 minutter siden): Et eller annet som gagner henne! Og da vil det store røde flagget Tåååmmm bli så glad 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Flink å sette ord på ting ja. Tenk at dette tror hun faktisk på selv 😩 Og som sagt de sees kun i helger og ferier, men krangler jevnt og trutt. Jeg sier det igjen «ikke liv laga helgeforholdet« deres. Det må jo bli mye « make-up s…x» på han siden han fremdeles orker ødelagte ferie og helger. 1 4
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #5612 Skrevet 7 timer siden Anita321 skrev (21 minutter siden): Og som sagt de sees kun i helger og ferier, men krangler jevnt og trutt. Jeg sier det igjen «ikke liv laga helgeforholdet« deres. Det må jo bli mye « make-up s…x» på han siden han fremdeles orker ødelagte ferie og helger. Jeg hadde ikke holdt ut en halv ettermiddag i et sånt dysfunksjonelt forhold…. 1 5
Zhara Skrevet 7 timer siden #5613 Skrevet 7 timer siden Ellie77 skrev (5 timer siden): Husk at hun er veldig løsningsorientert nå da, dere! (har vel aldri observert et mindre løsningsorientert menneske 😅) Ja det er sant!... å så er hun ikke langsint. D var før d😅🫣 2 2
Saywhat Skrevet 5 timer siden #5614 Skrevet 5 timer siden Kaffeskål! skrev (7 timer siden): Hva er dette positive hun har gjort som begge blir glade for? Sydentur i jula? Det er enten helg i Østersund som hun har booked, eller ferie i Europa. Fra 10k-50k som Tåm skal betale, utrolig løsningsorientert den dama. 2
Saywhat Skrevet 5 timer siden #5615 Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (3 timer siden): Et eller annet som gagner henne! Og da vil det store røde flagget Tåååmmm bli så glad 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Flink å sette ord på ting ja. Tenk at dette tror hun faktisk på selv 😩 Når du er i isepiseland som hun var kl11 i dag så er nok virkeligheten hennes litt fjernt fra oss andre. På mandag sa hun på snap at hun ikke snappet på søndag om det hun ville klage på, for hun hadde altfor mye innabords, og da ville det kommet ut mer enn hun kanskje ønsket. 4
Pigaloppa Skrevet 2 timer siden #5616 Skrevet 2 timer siden (endret) Mulig hun har kjøpt ny sex-adventskalender, det var jo noe hun likte å dele på snap. Litt usikker på Tom der han virket tvunget med,men hva vet jeg.. Hun er veldig lik ei venninne som slet meg ut med slik oppførsel som heidi viser,prøvde i flere år å støtte og hjelpe henne, men hun brukte meg kunn til å "tømme" seg ,hun hadde få nære som ville ha noe med ho å gjøre. Akkurat som Heidi. Etterhvert var jeg nødt til å bryte med henne da det gikk ut over min egen psykiske helse ,og i etterkant har jeg vært fri. Man kan ikke hjelpe folk som er så selvsentrert og vet alt best selv,selv om det tydelig er bruk for profesjonell hjelp. Endret 1 time siden av Pigaloppa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå