Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ireka skrev (12 minutter siden):

Hun spiste ikke middag med Tom, men med kamera og følgere... Trist 🙄

Dette. Jeg syns oppriktig synd på IH som aldri kan nyte noe, eller være tilfreds. Alt skal filmes og kritiseres. Aldri noe som er godt nok, alltid noe å pirke på. Det må være slitsomt å ha det sånn. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ananais skrev (23 timer siden):

Og Tom var tom for ord. Så overrasket og glad ble han.. Jaja, det er i alle fall bra at de ikke trenger de store opplevelsene for å bli målløs og glad, da. 
Hun legger det frem som om hun har oppfunnet kruttet og virkelig gått over alle grenser med bookingen av hotell i Åre. 

Etter alt det pratet om å redde forholdet og presse seg gjennom vonde ting og tang og bla bla bla så trodde jeg kanskje hun hadde booket en terapi time eller noe? For alle de svingningene sine som kanskje en terapeut kunne hjulpet til å tolke og forklare for Tom sånn at han kan få verktøy til å bedre forstå henne… eller å forklare følelse og atferd for hverandre. Men glemte vel et øyeblikk på hvilken kanal jeg var på 🤦🏼 mrn kanskje tom trodde det samme og det var derfor det var tårer i øynene når han skjønte at det var nok en tur med klovnen som driter han og seg ut for verden.. med slafsing og hyling og skriking.  Lurer på hva forbipasserende tenker når hun filmer sånn? Ser ut som en forvokst fjortis som tror hun er viktig., og med mora fortsatt såpass klein så ville jeg vel heller tenkt på en dagstur dit eller noe for å hjelpe til,, eller at tom kan få hvile litt etter å ha jobbet full uke, og han har jo også hatt mye styr med mor til H og den hjelpen hun måtte ha., tenker han skal føle seg så fri igjen den dagen han selv bestemmer over livet sitt.. håper for hans del at den dagen snart kommer.,

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå begynner hun å vise mer og mer sitt sanne jeg, like før trollet kommer ut i sola og sprekker. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
friskbris skrev (38 minutter siden):

Nå begynner hun å vise mer og mer sitt sanne jeg, like før trollet kommer ut i sola og sprekker. 

Jeg tenkte akkurat det samme!!! Uspiselig drage….

• Liker 8
Skrevet

Hjelpe meg...  Er dette påfunnet et desperat forsøk på gul stjerne? 🙈🙈

Stakkars kjærest...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Håper dette ble så pleiende for forholdet som hun håpet, da. 

• Liker 4
Skrevet

Tipper det viktigste med denne turen og Østersundturene er Systembolaget.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Elvirra skrev (17 minutter siden):

Egentlig burde dem vel skille lag,for det er ikke bra psykisk å leve i et så konfliktfylt forhold for noen av partene. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Prisen av denne helgen koster vel det samme som en 5-6 terapitimer. Og forholdet er fortsatt like slitent og rustent. Det oser ikke akkurat romantikk eller kjærleik mellom dette paret. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (8 minutter siden):

Egentlig burde dem vel skille lag,for det er ikke bra psykisk å leve i et så konfliktfylt forhold for noen av partene. 

Forhold? De treffes kun i helgene og ferier. Hvis de hadde levd i et « normalt « forhold, så hadde Tom tatt til fornuften for lenge siden.  Da han var permittert, så var hos henne et par uker. Da var han ofte ute å syklet på grunn av at de kranglet. Hun som fortalte på snap at det «gikk opp og ned».  Det sier vel alt…Kjekk å ha?

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor må hun filme i klesbutikker?? Hadde jeg ikke vært blokkert på snap, hadde jeg stilt henne et spørsmål angående det. Hvorfor i huleste kan hun tro at det er interessant for folk. Det er det samme opp igjen og opp igjen, klesbutikker, matbutikker blablabla…hun er så tragisk! 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
SkravleMaya skrev (20 minutter siden):

Hvorfor må hun filme i klesbutikker?? Hadde jeg ikke vært blokkert på snap, hadde jeg stilt henne et spørsmål angående det. Hvorfor i huleste kan hun tro at det er interessant for folk. Det er det samme opp igjen og opp igjen, klesbutikker, matbutikker blablabla…hun er så tragisk! 

Samme butikker og gater hver gang hun er i Åre, Østersund eller Hune. Vet ikke hvor mange ganger vi har sett det😂.  Nå blir det flere måneder til neste gang, så det skal bli mye « syting» fremover. Ikke minst når jul nærmer seg. Da er det jo henne som har barn, barnebarn og mor det er synd på. Ikke de som ikke har noen familie. Utrolig 

Endret av Anita321
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (2 timer siden):

Kommer nok ett flott Instagram-innlegg med smilende bilder og store ord. For det er jo det som er viktigst, at det ser bra ut på Instagram. Fryktelig stusselig å leve slik. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Kommer nok ett flott Instagram-innlegg hæmed smilende bilder og store ord. For det er jo det som er viktigst, at det ser bra ut på Instagram. Fryktelig stusselig å leve slik. 

Trist...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Over 60 år og så oppføre seg på den måten. Sitter på en restaurant med kjæresten sin og filmer hva hun spiser og snakker til følgerne sine. Hun burde legge bort telefonen og heller snakke med kjæresten sin. Hun oppfører seg som en fjortis. Jeg lurer også på hva menneskene rundt tenker om dette sirkuset, de tror kanskje at hun er noe stort😂. Siden hun går rundt og filmer overalt og oppfører seg som en primadonna! Og under filmingen av forretten prøvde tom å si noe….men ble fort avfeid. Hva f…!!! for en kommanderende og manipulativ dame skal man lete lenge etter. 

Endret av SkravleMaya
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
SkravleMaya skrev (11 minutter siden):

Endret av SkravleMaya
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Litt av en tur for å « pleie forholdet «…  Dama er mest opptatt av snap og telefon. Ikke snakke med sin partner , men  filme og snakke til sine følgere på telefonen. Var det ikke å «pleie forholdet « som var formålet med turen? Hun tar ikke et eneste signal. Det var jo også tydelig i senga  i formiddag. Alle kunne jo se at Tom ikke ønsket denne tvangsfilmingen på snap. Han så heller ikke særlig fornøyd ut. Håper han kommer seg bort snart, men han har vel en plan…. 

Endret av Anita321
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja hun har virkelig overgått seg selv denne helgen, men ikke på en god måte. Desverre. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (15 timer siden):

Dette. Jeg syns oppriktig synd på IH som aldri kan nyte noe, eller være tilfreds. Alt skal filmes og kritiseres. Aldri noe som er godt nok, alltid noe å pirke på. Det må være slitsomt å ha det sånn. 

Tenker at hun er avhengig av å ha minst EN negativ avreagering pr dag . Hvis hun har god stemning med familie eller partner , finner hun en servitør , følger  eller fergemannskap å avreagere på . For ut MÅ gifta  . Det er bare litt forskjellig hvem som får det . Hadde ikke tatt imot noen booking fra henne i min servicebedrift  . Gjester som henne er et mareritt . 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...