Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (På 2.10.2026 den 20.43):

Så i går da hun snudde seg og kysset Tom så forsvant filteret fra kinnet og avslørte 1000 rynker.

Merkelig at hun ikke oppdager de øyenvippene på speilet selv. Og hun kunne godt vasket det speilet litt.

Utrolig pinlige snap i dag. Filter fail, urban degan og ingen vixen nominasjon 🤦‍♀️

Om ikke jeg hørte totalt feil ang det med vixen....så føltes det som at hun nærmest bad følgerne om å gå inn å foreslå enn til vixen. Hun hadde vel kanskje feilkategordert  aldersmessig alt dettedom hun forsøkte å si. Med det var jo "godt voksne"som var hennes følgere. Jaja mulig det, men vi som er den del yngre titter innom for å se hva i huleste hun holder på med i dag og sånn. Ikke fordi vi er fan, men bare gøy å gjøre på hva hun finner som det kan klages å surves på.... å klages enda litt mer på.

En anna ting.... Jeg synes at H  skulle vært mye lengre hos sin mor tenker henne. Men hun må tilbake å hente pakker, ha haulog gudene vet hva annet som er viktigere enn en veldig syk nor.....H kunne sovet/ ligget det noen netter/dager til. H VISER SEG FRA SIN ALLER MEST EGOISTISKE SIDE DET. Men DET ER OGSÅ mulig mor synes det er godt å få fred i hodet av H også..hva vet jeg. Og treningen  hun gjør. Jeg yrener mye mer effektiv på trenigen enn det lille det hun holder på meg. Hun sier hun ikke blir svett en gang. For det hater hun. Er det et sted det i allefall er lov å svette såndet hagler rundt en, og INGEN KOMMENTERER ELLER LEGGER MERKE TIL AT DU SVETTER OG SÅ ER MAN JO FAKTISK PÅ ET TRENINGSSENTER. MEN ER JO EKSTREMT VIKTIG Å SMIKE SEG FØR EN ØKT PÅ 15 MIN. VI ANDRE TRENER f.eks 40- 80 MIN FOR Å HA LITT UTBYTTE!!!!! JEG BLIR BARE SÅ FLAU......HUFF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...