Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 14:58 #5501 Skrevet tirsdag kl. 14:58 Leoline skrev (1 time siden): Ser veldig godt ut det hun lagde da. Mora liker nok pasta, blir fort lei fiskekaker. De har nok planlagt middagen sammen. Synes det er gøy at du alltid er positiv til IH og det hun gjør. Antar at du er en veldig positiv person. 😊 Dette er KUN godt ment! ❤️ 2
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 15:02 #5502 Skrevet tirsdag kl. 15:02 JojoMoyes skrev (40 minutter siden): Hadde ikke spist det uansett! Ekkelt at hun står der svett etter trening og pistrete hår som ser skittent ut med i maten….Ja erfaringsmessig fra helsevesenet og min egen mor over 80 er pasta ikke favoritt. De foretrekker husmannskost. Men det blir for dyrt og for mye jobb og ju neim it. Bedre med pasta med ditt og datt og for guds skyld ikke glem spisspaprika 😬 Hva om mor hadde ønsket denne middagen? Det er mye å ta IH på, men akkurat dette er ett oppkonstuert problem. 9
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 17:24 #5503 Skrevet tirsdag kl. 17:24 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Hva om mor hadde ønsket denne middagen? Det er mye å ta IH på, men akkurat dette er ett oppkonstuert problem. Ja er nok mange eldre som ønsker seg noe annet enn bare husmannskost 🙂 8
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 18:55 #5504 Skrevet tirsdag kl. 18:55 (endret) Kvæser skrev (1 time siden): Ja er nok mange eldre som ønsker seg noe annet enn bare husmannskost 🙂 Så klart viktigst at mor får i seg føde, men tror Heidi glemmer at det å koke de næringsrike rotgrønnsakene omtrentlig tar samme 20 min +- som egg/salt/melpastaens koketid Er dessverre redd Heidi lager det hun "gidder" , ikke nødvendigvis mors 1.ønske ---" e du sulten, spis du det æ lage" mor /datter rollen er byttet om 😕 Hører nesten Heidi avbryte og fortsetter å snakke, så den kols-syke moren nærmest hiver etter pusten, håper søsteren minner H på de nødvendige pusteøvelsene Tror den selvutnevnte løsningsorienterte IH fort kan bli den konfliktskapende her , skjedd før Endret tirsdag kl. 18:56 av Full kontroll 1 7
FrittFrem Skrevet tirsdag kl. 21:16 #5505 Skrevet tirsdag kl. 21:16 Jeg er ganske sikker på at H klarer å administrere tablettene til mor noen dager til multidosene kommer. Dessuten bor søster kun et par mil unna, og hun er spl. 6
Veslemarthe Skrevet onsdag kl. 15:55 #5506 Skrevet onsdag kl. 15:55 Nå snakker vi! Fårikål, NAM! ❤️ 2
Kvæser Skrevet 16 timer siden #5507 Skrevet 16 timer siden Da ble det husmannskost til mor allikevel da 🙂
ulltøffel Skrevet 3 timer siden #5509 Skrevet 3 timer siden Tydelig at Heidi ønsker nominasjon til Vixen, hun har jo tross alt vært influencer siden 2016 må vite🙄 Dessuten er det mye engasjement på både snapchat og Instagram ifølge henne selv. Det er omtrent aldri mer enn 2% av følgerne hennes på Instagram som "liker" bildene, og enda færre som kommenterer. For meg er det lite engasjement altså... Og helst nominert innen livsstil, for det er der hun passer inn. Heidi er en selvutnevnt influencer, hvor livet består av 22 timer liggende i seng og sofa, halvfabrikata og såpeopera. Har nok lite med alderen å gjøre at hun hverken blir invitert eller nominert 3 8
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #5510 Skrevet 3 timer siden baremeg skrev (14 minutter siden): Urban degan 🤣 Og hinter etter å bli nominert til Vixen 😬 5
Anita321 Skrevet 3 timer siden #5511 Skrevet 3 timer siden (endret) ulltøffel skrev (20 minutter siden): Tydelig at Heidi ønsker nominasjon til Vixen, hun har jo tross alt vært influencer siden 2016 må vite🙄 Dessuten er det mye engasjement på både snapchat og Instagram ifølge henne selv. Det er omtrent aldri mer enn 2% av følgerne hennes på Instagram som "liker" bildene, og enda færre som kommenterer. For meg er det lite engasjement altså... Og helst nominert innen livsstil, for det er der hun passer inn. Heidi er en selvutnevnt influencer, hvor livet består av 22 timer liggende i seng og sofa, halvfabrikata og såpeopera. Har nok lite med alderen å gjøre at hun hverken blir invitert eller nominert Ja, det sier jo alt om henne og kunnskapsnivå! Det er ulike kriterier for å bli nominert. Flere av de oppfyller hun ikke! Hun er ikke en inspirasjon og hun klarer ikke å påvirke folk. Det er ikke engasjerende å høre på henne. Språk og formidling som er et annet kriterie som også fraværende. Ting og tang, ditt og datt, whatever og you name it er bare noen få ord hun bruker i annenhver setning. I tillegg skal man være kritisk til informasjon man gir, og ikke feilinformere folk. Hun skal være hyggelig til følgere å svare på spørsmål og kommentarer, men det gjør hun jo ikke. Du får høre etter hva som blir sagt, jeg orker ikke å skrive eller gjenta meg selv, sier hun ofte. Ja,ja, dama « inviterer « til dialog 😂. Innholdet i de ulike kanalene skal være noenlunde likt. Det er det ikke hos henne.Dette er bare noen av punktene hun ikke oppfyller, og har ikke noe med hennes alder å gjøre. Endret 3 timer siden av Anita321 4 6
Zhara Skrevet 3 timer siden #5512 Skrevet 3 timer siden ulltøffel skrev (32 minutter siden): Tydelig at Heidi ønsker nominasjon til Vixen, hun har jo tross alt vært influencer siden 2016 må vite🙄 Dessuten er det mye engasjement på både snapchat og Instagram ifølge henne selv. Det er omtrent aldri mer enn 2% av følgerne hennes på Instagram som "liker" bildene, og enda færre som kommenterer. For meg er det lite engasjement altså... Og helst nominert innen livsstil, for det er der hun passer inn. Heidi er en selvutnevnt influencer, hvor livet består av 22 timer liggende i seng og sofa, halvfabrikata og såpeopera. Har nok lite med alderen å gjøre at hun hverken blir invitert eller nominert 🎯🎯🎯 3
Zhara Skrevet 3 timer siden #5513 Skrevet 3 timer siden "Fresh og fin" med filter🤣🤣🤣hvem er det hun prøver å lure?🤪 8 2
Me for life Skrevet 3 timer siden #5514 Skrevet 3 timer siden ulltøffel skrev (34 minutter siden): Tydelig at Heidi ønsker nominasjon til Vixen, hun har jo tross alt vært influencer siden 2016 må vite🙄 Dessuten er det mye engasjement på både snapchat og Instagram ifølge henne selv. Det er omtrent aldri mer enn 2% av følgerne hennes på Instagram som "liker" bildene, og enda færre som kommenterer. For meg er det lite engasjement altså... Og helst nominert innen livsstil, for det er der hun passer inn. Heidi er en selvutnevnt influencer, hvor livet består av 22 timer liggende i seng og sofa, halvfabrikata og såpeopera. Har nok lite med alderen å gjøre at hun hverken blir invitert eller nominert Hun kan da ikke vise til mye engasjement når hun sletter alle negative kommentarer og blokkerer brukarene bak de. Skal hun vise til engasjement må hun ha en viss dose av begge sider. Hun er ikke influenser, hun er diktator, for hun hysjer og fjerner alle som sier henne imot både online og i det virkelige liv. Nominert innen livsstil.....hvilken positiv påvirkning kan hun vise til egentlig. Nei blir hun nominert kan de legge ned hele sulamitten. 3 8
Anneth Skrevet 2 timer siden #5515 Skrevet 2 timer siden 60 år.... influenser.... Det er noe litt trist & stusselig over dette inderlige ønsket. 8 2
Elvirra Skrevet 1 time siden #5516 Skrevet 1 time siden Heftig dry begging om å bli foreslått til Vixxen i dag. Men dropper rouge, for er igjen litt fra i går. 😂 Må jo nesten bli litt glad i a for den der. Du Heidi du Heidi. 2
Elvirra Skrevet 1 time siden #5517 Skrevet 1 time siden Anneth skrev (1 time siden): 60 år.... influenser.... Det er noe litt trist & stusselig over dette inderlige ønsket. Og jeg tenker at alderen faktisk hadde vært et stort pluss om det faktisk var en slags kvalitet over det hun viser. Ikke bare ensformig hverdagsliv, og filming fra HM og Zara de gangene de reiser. 1 3
JojoMoyes Skrevet 57 minutter siden #5518 Skrevet 57 minutter siden Elvirra skrev (10 minutter siden): Og jeg tenker at alderen faktisk hadde vært et stort pluss om det faktisk var en slags kvalitet over det hun viser. Ikke bare ensformig hverdagsliv, og filming fra HM og Zara de gangene de reiser. Man kan vel ikke akkurat si at hun inspirerer på hverken trenings eller matfronten som hun liker å skryte på seg heller 🤷🏼♀️ 2
Blue Sky Skrevet 45 minutter siden #5519 Skrevet 45 minutter siden JojoMoyes skrev (11 minutter siden): Man kan vel ikke akkurat si at hun inspirerer på hverken trenings eller matfronten som hun liker å skryte på seg heller 🤷🏼♀️ Ikke på reisefronten heller. 4
Anita321 Skrevet akkurat nå #5520 Skrevet akkurat nå Blue Sky skrev (29 minutter siden): Ikke på reisefronten heller. JojoMoyes skrev (41 minutter siden): Man kan vel ikke akkurat si at hun inspirerer på hverken trenings eller matfronten som hun liker å skryte på seg heller 🤷🏼♀️ Hvor mange ganger har vi ikke sett taxfree’ n på Gardermoen og Værnes? Ikke minst taxfree i Hellas og Spania. Frokostbuffer dag for dag og ikke minst filming gate opp og gate ned . For å ikke snakke om filming av butikker inn og ut…. Hun viser jo ikke frem noe som kan inspirere folk. Ingen storbyferier, eksotiske reiser, steder folk ikke har vært, serverdigheter etc. Hun koker seg Coop pastaputer på 5 minutter, lager seg « innbakt» ferdigpizza og spiser « jallamat» 9 av 10 dager. Hva med å lage seg sunn mat og tips til mat for en husholdning som er sunn og næringsrik? Det ville vel være inspirerende. Jeg kjenner heller ingen som ikke vasker av sminken, og bare « legger på « lag på lag. Jeg tror ingen andre blir inspirert av det - hverken influensere eller andre følgere…. For å bli nominert, så må du inspirere. Det vet hun ikke hva er. I tillegg vil hun aldri nå opp slik hun svarer følgere med blokkering, pekefinger og gjentagende si at jeg svarer ikke- du må følge med når jeg snakker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå