Salmonella Skrevet 27. september #5461 Skrevet 27. september missprincess skrev (3 timer siden): Står støtt i mine meninger så får du bare fortsette å kverulere med deg selv her kaster ikke bort energi på svadaet ditt . Ønsker deg en fantastisk flott dag 🥰 Dine meninger om at kårabi er feil uttalelse på trøndersk? Ett kjapt google-søk viser at du tar feil. Men greit,om du ikke har noe ønske om å utvide kunnskapen din så er det uansett ditt tap 😊 Takk det samme 🌞 2 2
Veslemarthe Skrevet 27. september #5462 Skrevet 27. september Salmonella skrev (23 minutter siden): Dine meninger om at kårabi er feil uttalelse på trøndersk? Ett kjapt google-søk viser at du tar feil. Men greit,om du ikke har noe ønske om å utvide kunnskapen din så er det uansett ditt tap 😊 Takk det samme 🌞 Droppe brukerdebatt nå? Hårsår. 😂 4 6
Salmonella Skrevet 27. september #5463 Skrevet 27. september Veslemarthe skrev (22 minutter siden): Droppe brukerdebatt nå? Hårsår. 😂 Det er jo veldig morsomt at for enkelte er det veldig viktig å påpeke når IH uttaler ord feil eller "feil". Men når de selv tar feil da er det plutselig ikke så nøye 😄 Og det er ingen brukerdebatt. Avsporing kan jeg gå med på. Brukeren klarer jo ikke svare på spørsmålene mine engang 2 2
Full kontroll Skrevet 27. september #5464 Skrevet 27. september Gosj a mæ, så lagt det sitter inne å innrømme filtrerbruk, 9 à 10 snapper er med filter IH😎 ( bildet er fra IH snapp i dag) 5 8
YNWA_1 Skrevet 27. september #5465 Skrevet 27. september Altså, hva er poenget med å vise "verden" den dårlige stemningen mellom dem. Voksne folk...🙄 Filterbruken var on point i dag👌🏻😂 3 14
JojoMoyes Skrevet 27. september #5466 Skrevet 27. september YNWA_1 skrev (9 minutter siden): Altså, hva er poenget med å vise "verden" den dårlige stemningen mellom dem. Voksne folk...🙄 Filterbruken var on point i dag👌🏻😂 I dag var hun bare helt bedriten! Utleverer Tom og deres bråk, og skriker som vanlig over han når han prøver å delta i praten… Snedig at hun mener noen bør jekke ned egoet sitt?? Jaja IH på seg selv kjenner man andre… Solen avslørte det filterbruket grundig ja. 3 15
Me for life Skrevet 27. september #5467 Skrevet 27. september Full kontroll skrev (24 minutter siden): Gosj a mæ, så lagt det sitter inne å innrømme filtrerbruk, 9 à 10 snapper er med filter IH😎 ( bildet er fra IH snapp i dag) Bruker fremdeles ikke filter. Det var Snap selv som satte på noe filter når sola kom inn vinduet 🤪😂😂😂 Men uansett så passer de nye neglene fantastisk oppi nesa, så all good 👍 4 9
Elvirra Skrevet 27. september #5468 Skrevet 27. september OG DITT OG DATT. 🫥🤯 Ikke så mye som en baconbit i raspeballen eller rugbrød (som han skulle bake selv) ble Tom forunt denne helga. Vondt å se gjerrigheta på maten. 1 14
Veslemarthe Skrevet 27. september #5469 Skrevet 27. september Salmonella skrev (58 minutter siden): Det er jo veldig morsomt at for enkelte er det veldig viktig å påpeke når IH uttaler ord feil eller "feil". Men når de selv tar feil da er det plutselig ikke så nøye 😄 Og det er ingen brukerdebatt. Avsporing kan jeg gå med på. Brukeren klarer jo ikke svare på spørsmålene mine engang Det er vel ikke det jeg fikk opp? 4 1
Zhara Skrevet 27. september #5470 Skrevet 27. september Full kontroll skrev (1 time siden): Gosj a mæ, så lagt det sitter inne å innrømme filtrerbruk, 9 à 10 snapper er med filter IH😎 ( bildet er fra IH snapp i dag) 🤣🤣🤣 1
Full kontroll Skrevet 27. september #5471 Skrevet 27. september (endret) Hun prøve seg jo for en stund tilbake på noe "samliv snap" ett eller annet Kanskje hun bare kunne tatt opp den tråden, utlevert litt mer, hva som er limet i deres forhold, hvordan opprettholde lyst og begjær, hvordan håndtere tap og vinn med samme sinn..... 😛 Hvordan psykisk uhelse oppleves for partner, hvor ofte tyr man til "makeup sex" , når den ene legger seg 21.00 og opp 05.30.... lite eller ingenting som får meg til å tenke at disse har ett 2-stemt og harmonisk forhold... . 😕 Endret 27. september av Full kontroll 3 13
zhazha65 Skrevet 27. september #5472 Skrevet 27. september Full kontroll skrev (1 time siden): Gosj a mæ, så lagt det sitter inne å innrømme filtrerbruk, 9 à 10 snapper er med filter IH😎 ( bildet er fra IH snapp i dag) 🤣 4
Skogstrolle Skrevet 27. september #5473 Skrevet 27. september Granneman82 skrev (8 timer siden): Tåååååm jeg står under misteltein' 🎅🏼🤶🏻 Ja, dær står du bættere godt 🇩🇰🇩🇰🇩🇰 2 1
Ellie77 Skrevet 27. september #5474 Skrevet 27. september Hver sin smak og ditt og datt og eine med det ainner, men: det er da virkelig en spesiell gruppe mennesker som går opp i tjuende sesong av Skal vi danse? 🥶 3
JojoMoyes Skrevet 27. september #5475 Skrevet 27. september Skogstrolle skrev (57 minutter siden): Ja, dær står du bættere godt 🇩🇰🇩🇰🇩🇰 Prøvde å puse seg inn igjen med skryt over brødbakingen til Tåmmmmm Je je (hjelper ingenting)Vi vet hvordan du er Heidi….. 4
Måne Rampelyset Skrevet 27. september #5476 Skrevet 27. september Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt. Måne, admin. 1 1
JojoMoyes Skrevet 28. september #5477 Skrevet 28. september Full kontroll skrev (15 timer siden): Hun prøve seg jo for en stund tilbake på noe "samliv snap" ett eller annet Kanskje hun bare kunne tatt opp den tråden, utlevert litt mer, hva som er limet i deres forhold, hvordan opprettholde lyst og begjær, hvordan håndtere tap og vinn med samme sinn..... 😛 Hvordan psykisk uhelse oppleves for partner, hvor ofte tyr man til "makeup sex" , når den ene legger seg 21.00 og opp 05.30.... lite eller ingenting som får meg til å tenke at disse har ett 2-stemt og harmonisk forhold... . 😕 Trenger ikke akkurat å være rakettforsker for å se at forholdet er dysfunksjonelt.Spørsmålet er om hun kunne vært i forhold med noen uten at det stadig blir bråk.Hun vil gjerne få frem titt og ofte at Tom ikke er så enkel, men asså🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7
Snuppiluppi84 Skrevet 28. september #5478 Skrevet 28. september De neglene. Limer hun bare på forlengelser og det er det? Ser ikke ut som hun har noe gel oppå. 2
Hønemoor Skrevet 28. september #5479 Skrevet 28. september Snuppiluppi84 skrev (3 minutter siden): De neglene. Limer hun bare på forlengelser og det er det? Ser ikke ut som hun har noe gel oppå. Det er nok bare press on nails. Tror ikke hun setter på hos salong, for hun har aldri noe mellomrom nederst. Fungerer greit det, men krever veldig god hygiene… 1
ohmylord Skrevet 28. september #5480 Skrevet 28. september Det er ikke bare flyvende øyevipper IH får ved filterbruk. Her sviktet det litt. Og da ble også nesa annerledes. Men bruker hun filter?! Neida. Det var bare skygge og lyset. Hun er virkelig så lite smart 🦆🤡😴 7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå