Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravleberta skrev (7 timer siden):

"Takknemlighet og omtanke er noe jeg setter veldig høyt i livet mitt. Det er noe jeg uttrykket ofte fra små til store ting i livet mitt. Dessverre er ikke alle sånn. Når enn føler fokuset blir mere om det negative enn det positive, så gjør det noe med selvfølelsen, uansett hva man selv vet."

Altså.. hæ?? Etter å ha fulgt deg en god stund, Heidi, så er "takknemlighet og omsorg" to verdier du ikke fronter på Snap i hvert fall. 

Du misforstår! Hun vil ha takknemlighet og omsorg hun vil ikke gi det til noen😉😉😉

• Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet så mye delulu folk i kommentarfeltet. Følger bare på FB og Insta og tror det de leser. Jizes. 

• Liker 6
Skrevet

Tydeligvis har hun vært i konflikt med søsken og mor igjen i helga. Folk som kjenner henne godt snakker nedsettende om henne, og de stoler ikke på henne. I hennes øyne er de utakknemlige og viser ikke henne omtanke. Det er vel hennes mor som trenger omsorg, og det skulle vel bare mangle at Instaheidi som ikke har jobb skulle hjelpe sin mor! Utrolig hva hun klarer å si, og ikke rart at hun fikk null støtte av Tom! Ta signalene fra de som kjenner deg best, Instaheidi. Jeg skjønner godt at søsken og mor sannsynligvis blir provosert av at du gidder knapt å hjelpe til. Hun vil heller se på « jalla-tv» og snappe… Det så da ikke ut som hun jobbet seg i hjel hos mor. Hun fikk både tid til trening og shopping. Ikke engang da klarer hun å unngå å shoppe. Denne uke skulle hun prøve å rydde i en roteskuffe, mens andre er på jobb hver dag.  Det er ikke mye som blir gjort i løpet av en uke.All min sympati til hennes mor, søster og bror.

• Nyttig 18
Skrevet

Men nå skal det sies, at det at hun ikke er på jobb hver dag, det er det en grunn til. 

Hun er jo ufør, og de ressursene hun har er hun vant til å fordele på seg selv; litt trening og sine gjøremål.

At hun skal ha ansvar og ordne for noen andre i flere dager vil da være nokså utmattende for henne. Stress, tankekjør, logistikk osv. Det skal ikke mye til før hun føler at det er for mye. Andre som er friske og jobber og er vant til å orke både ditt og datt og ju naim it, ville nok ikke følt at det var like slitsomt. 

Tror jeg, da.  

• Liker 11
Skrevet
loffen skrev (12 minutter siden):

Men nå skal det sies, at det at hun ikke er på jobb hver dag, det er det en grunn til. 

Hun er jo ufør, og de ressursene hun har er hun vant til å fordele på seg selv; litt trening og sine gjøremål.

At hun skal ha ansvar og ordne for noen andre i flere dager vil da være nokså utmattende for henne. Stress, tankekjør, logistikk osv. Det skal ikke mye til før hun føler at det er for mye. Andre som er friske og jobber og er vant til å orke både ditt og datt og ju naim it, ville nok ikke følt at det var like slitsomt. 

Tror jeg, da.  

Det er forståelig, men hun hadde krefter og overskudd til å lage snapper med matlaging og sminketips og shoppe hadde hun også overskudd til, så helt utslitt var hun nok ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Blue Sky skrev (43 minutter siden):

Det er forståelig, men hun hadde krefter og overskudd til å lage snapper med matlaging og sminketips og shoppe hadde hun også overskudd til, så helt utslitt var hun nok ikke.

Jeg ville tro at de som står henne nærmest vet dette best. Hvis hun har det så ille som noen her skriver, så er det veldig rart de opptrer som de gjør…. Det kan da hende at de også reagerer på hva hun har overskudd til…. Ikke minst når det er snakk om betalt ferie da er overskuddet på topp. Merkelig dette, og kanskje en grunn til at de nære reagerer…

• Liker 8
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Tydeligvis har hun vært i konflikt med søsken og mor igjen i helga. Folk som kjenner henne godt snakker nedsettende om henne, og de stoler ikke på henne. I hennes øyne er de utakknemlige og viser ikke henne omtanke. Det er vel hennes mor som trenger omsorg, og det skulle vel bare mangle at Instaheidi som ikke har jobb skulle hjelpe sin mor! Utrolig hva hun klarer å si, og ikke rart at hun fikk null støtte av Tom! Ta signalene fra de som kjenner deg best, Instaheidi. Jeg skjønner godt at søsken og mor sannsynligvis blir provosert av at du gidder knapt å hjelpe til. Hun vil heller se på « jalla-tv» og snappe… Det så da ikke ut som hun jobbet seg i hjel hos mor. Hun fikk både tid til trening og shopping. Ikke engang da klarer hun å unngå å shoppe. Denne uke skulle hun prøve å rydde i en roteskuffe, mens andre er på jobb hver dag.  Det er ikke mye som blir gjort i løpet av en uke.All min sympati til hennes mor, søster og bror.

Veldig stakkars meg stemme igjen og sympati fisking. Det er bra at noen sier fra til hu  som 'leker hvit engel 'hva de syns om hu og hvordan hun har reklamert mor og hennes sykdommer på offentlige platformer. Fikk nok kjeft tenker jeg.. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Veldig stakkars meg stemme igjen og sympati fisking. Det er bra at noen sier fra til hu  som 'leker hvit engel 'hva de syns om hu og hvordan hun har reklamert mor og hennes sykdommer på offentlige platformer. Fikk nok kjeft tenker jeg.. 

Hun slutter aldri å overraske! Fisker etter blomster…

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Veslemarthe skrev (13 timer siden):

Hun slutter aldri å overraske! Fisker etter blomster…

Har hun mottatt noe fra følgere etter den gangen blomsterbudet ( ung gutt) holdt mobilen , slik  at tåreseansen i sin helhet ble filmet?

(Husker de ørten rosene hun fikk fra Tom, i anl bursdag, )

• Liker 5
Skrevet
zhazha65 skrev (14 timer siden):

Akkurat det tenkte jeg å, enn og legge ut sin syke mor sånn! Håper virkelig noen i familien sa ifra . Virker som om at det må gjøres ofte. Så bra at noen passer på♥️👍

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Zhara skrev (2 timer siden):

Akkurat det tenkte jeg å, enn og legge ut sin syke mor sånn! Håper virkelig noen i familien sa ifra . Virker som om at det må gjøres ofte. Så bra at noen passer på♥️👍

Ja, og det tåler hun ikke. Hun tåler ikke å bli motsagt eller å bli irettesatt. Det er kritikk i hennes øyne.  I tillegg sier hun jo at sosiale arenaer er hennes arena, og der « legger hun ut» det hun vil ! Da hjelper det ikke om det er en syk mor som står oppstilt med rullatoren, sier ingenting og bare spør om hun kan sette seg ned snart ! Det var jo det eneste moren sa på snappen i helga. Jeg skjønner at familien reagerer. Alle vil jo reagere på dette. Moren så ikke ut til å ville bli filmet, og hvis hun skulle informere om moren sin så kunne hun sagt det med ord.  Hun eier ikke sosiale antenner eller respekt for andre folk. Man ser jo hvordan hun opptrer i dagliglivet med å skjelle ut  butikkansatte/ resepsjonister , filme « mannen i gata», blokkere følgere uten grunn, svare krast etc. For å ikke snakke om hvordan hun opptrådte til den fergeansatte som tok med nøklene hennes!

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Så sliten etter å ha jobbet seg ihjel for null takknemlighet!Så det måtte rett og slett bli en enkel og lettvint middag i dag 🥳

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (52 minutter siden):

Så sliten etter å ha jobbet seg ihjel for null takknemlighet!Så det måtte rett og slett bli en enkel og lettvint middag i dag 🥳

Må ikke glemme at hun ryddet i en skuff i går🫢

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 minutter siden):

Må ikke glemme at hun ryddet i en skuff i går🫢

Jeg kom på det når jeg hadde posta! 😩😬og en eske/kurv/box faktisk🤭

• Liker 5
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Ja, og det tåler hun ikke. Hun tåler ikke å bli motsagt eller å bli irettesatt. Det er kritikk i hennes øyne.  I tillegg sier hun jo at sosiale arenaer er hennes arena, og der « legger hun ut» det hun vil ! Da hjelper det ikke om det er en syk mor som står oppstilt med rullatoren, sier ingenting og bare spør om hun kan sette seg ned snart ! Det var jo det eneste moren sa på snappen i helga. Jeg skjønner at familien reagerer. Alle vil jo reagere på dette. Moren så ikke ut til å ville bli filmet, og hvis hun skulle informere om moren sin så kunne hun sagt det med ord.  Hun eier ikke sosiale antenner eller respekt for andre folk. Man ser jo hvordan hun opptrer i dagliglivet med å skjelle ut  butikkansatte/ resepsjonister , filme « mannen i gata», blokkere følgere uten grunn, svare krast etc. For å ikke snakke om hvordan hun opptrådte til den fergeansatte som tok med nøklene hennes!

Kanskje Tom har våknet litt å?🤞🙏🤔 fikk jo ingen "hjelp" fra han da...

• Liker 3
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Kanskje Tom har våknet litt å?🤞🙏🤔 fikk jo ingen "hjelp" fra han da...

Jeg tror ærlig talt at de passer godt sammen, ingen av dem er rakettforskere. 😉

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjekt med ny panne/kjele til pastakoking 🥳

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Kjekt med ny panne/kjele til pastakoking 🥳

Var iq-sperre på den 🤭

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Var iq-sperre på den 🤭

😬🤣

• Liker 1
Skrevet
Zhara skrev (På 2.10.2026 den 17.07):

Ja ,det er enten Tom eller speilet som får ekstra vippeløft 😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...