Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

Og jeg tenker at alderen faktisk hadde vært et stort pluss om det faktisk var en slags kvalitet over det hun viser. Ikke bare ensformig hverdagsliv, og filming fra HM og Zara de gangene de reiser. 

Og ikke minst vært stolt av alderen og droppet disse idiotiske filtrene hun bruker. Alle vet st hun ikke ser ut som en 30-åring,blir patetisk å prøve så panisk å virke yngre enn hun er. Og da tenker jeg ikke på at det er galt å sminke seg og kle seg fint, men slik hun fremstiller seg er et falsk ytre. Personligheten er nok så innarbeidet, at det blir vanskelig å snu. Innholdet på snap er tomt og lite inspirerende, derfor ingen nominasjon til vixen..

• Liker 6
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil til syden kun for strandliv og hotellfrokost. Og det er jo helt greit. Men de kan ikke forvente at det er så mange som syns at slikt innhold er interessant for andre enn dem selv. 

Da burde de leid bil, utforsket området, dratt på vinsmaken,  olivenplukking osv. 

Samme med matlaging. Hvordan man lager en lukka pizza (som ikke er lukket), pasta med pesto og ferdigmarinert kylling i skiver er lite spennende. 

Og sminketips. Jeg er nesten på IH sin alder. Vil jeg ha tips til hudpleie så ser jeg på noen som har et rengjort ansikt som utgangspunkt og som kan fortelle om produktene på en ordentlig måte. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Måtte bare si hvor teit ser det ut når du bruker filter på snap og sminker deg samtidig.....jeg mener...når øyevippene vises på baksiden av speilet 😂

Screenshot_20261002_140907_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 19
Skrevet
Linazer skrev (17 minutter siden):

Noen vil til syden kun for strandliv og hotellfrokost. Og det er jo helt greit. Men de kan ikke forvente at det er så mange som syns at slikt innhold er interessant for andre enn dem selv. 

Da burde de leid bil, utforsket området, dratt på vinsmaken,  olivenplukking osv. 

Samme med matlaging. Hvordan man lager en lukka pizza (som ikke er lukket), pasta med pesto og ferdigmarinert kylling i skiver er lite spennende. 

Og sminketips. Jeg er nesten på IH sin alder. Vil jeg ha tips til hudpleie så ser jeg på noen som har et rengjort ansikt som utgangspunkt og som kan fortelle om produktene på en ordentlig måte. 

Tror det er veldig få som løper til hennes profil for å få sminketips og ikke minst hudpleietips. Inspirer i allefall ikke meg med å legge på enda mer sminke på et allerede veldig sminka ansikt. Ja, hun sier hun har rensa hud og sånn, men når jeg vil ha sånne tips så vil jeg ha de uten at det er masse sminke på. Ble litt rart skrevet fra min side her, men du skjønner hva jeg mener. Hun sminker seg også så hun bare ser mye eldre ut. Det vil jo ikke noen på hennes alder egentlig.  Både hudpleie og sminke bruker jo jeg for å se og føle meg litt yngre....ikke 15 år eldre. Hun kan ikke mye om det temaet virker det som. Det hun kan best er å shoppe og shoppe og innbille seg at hun kan lage så sunn og god mat.  Reagerer noen ganger på måten hun snakker på også for hun kan ikke uttale ord (ikke engang dialektordene hun noen ganger bruker). Dette ble mye, beklager det. Håper du finner noen som virkelig kan hudpleie!!

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
erbaremeg skrev (2 timer siden):

Måtte bare si hvor teit ser det ut når du bruker filter på snap og sminker deg samtidig.....jeg mener...når øyevippene vises på baksiden av speilet 😂

Ja ,det er enten Tom eller speilet som får ekstra vippeløft 😂😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Ha ha ææææ vil nomineres til Vixen og ting og tang! Men æææææ vil itj ha nokka meldinga og spørsmål om ditt og datt og ju najm it. Det forstyrrer i sofaligging og jallatv…Sagt det for 1000 gang.. Asså den damen fornekter seg ikke….Nydlich og da blir det nok en gullegod hææælg med en isepiise…

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet

Om man vil ha sminketips sitat Heidi «hør etter» irettesettelse å voksenkjeft😂😂 men kan no hende d e vanskelig å høre ka ho si med de leppenene sine…. Det e jo til tider uklart å høre hva hun sier🤪

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
erbaremeg skrev (6 timer siden):

Så i går da hun snudde seg og kysset Tom så forsvant filteret fra kinnet og avslørte 1000 rynker.

Merkelig at hun ikke oppdager de øyenvippene på speilet selv. Og hun kunne godt vasket det speilet litt.

Utrolig pinlige snap i dag. Filter fail, urban degan og ingen vixen nominasjon 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

I dag er jeg rett og slett satt ut over at det er mulig for et så godt voksent menneske å ha absolutt null selvinnsikt. Ikke 1% en gang, men NULL. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (11 timer siden):

Så i går da hun snudde seg og kysset Tom så forsvant filteret fra kinnet og avslørte 1000 rynker.

Merkelig at hun ikke oppdager de øyenvippene på speilet selv. Og hun kunne godt vasket det speilet litt.

Utrolig pinlige snap i dag. Filter fail, urban degan og ingen vixen nominasjon 🤦‍♀️

Den snappen med Tom har hun fjernet nå. Igjen har hun vært her inne å lest.  Dama lurer jo bare seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

"Sånn sjer æ ut om morran" si Heidi. Nei,du gjør ikke det😂 fjern filteret og vær ærlig,først og fremst mot deg selv!

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Pigaloppa skrev (26 minutter siden):

"Sånn sjer æ ut om morran" si Heidi. Nei,du gjør ikke det😂 fjern filteret og vær ærlig,først og fremst mot deg selv!

Å fjern sminken fra dagen før eller 3😅.. 🤡

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Og igjen øyenvipper på speilet 😂

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 time siden):

Latterlig vettu🙄og for all del ikke spør(mas) om ditt å datt. Heidi blir så sliten må skjønne...Hun passer absolutt ikke som noe influenser!!! Kan ikke forholde seg til andre mennesker. Kun seg selv! 🤢

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (2 timer siden):

Men nå har hun lest her og sett på hvordan hun kan gjøre det så det bare så vidt synes et kort øyeblikk.. jeg skjønner ikke hvordan hun kan kalle seg influenser? Ikke at alle influensere influerer oss til en sunnere livsstil men her er det hjalla pizzabunn med bernaisesaus og dressing sausa utover og et himla lass med kunstig ost oppå.. og det er gammel sminke, dårlige klær, shopping i et bankende kjør, frekkheter og hetsing av mennesker og et elendig ordforråd og mye usammenhengende babbel, i tillegg til så mye falskhet at hun blir jo det motsatte av influenser. At man for alt i verden vil unngå å bli som henne.  Men det har vel og sin funksjon.. og snakke om at man er med i bransjen og sånn sett fortjener en nominasjon til noe blir jo som om jeg skulle fått helte medalje for at jeg har lest på nettet om at noen har redda noens liv.. man blir jo ikke en helt selv om man har lest om noen som er det.., ganske sikker på at hun har en større underholdningsverdi enn hun er klar over.. men vi følger jo ikke for å bli inspirert akkurat.. hvertfall ikke jeg..

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun nekter for at hun bruker filter. Alle kan jo se det! 😂

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Ankebanke skrev (27 minutter siden):

Men nå har hun lest her og sett på hvordan hun kan gjøre det så det bare så vidt synes et kort øyeblikk.. jeg skjønner ikke hvordan hun kan kalle seg influenser? Ikke at alle influensere influerer oss til en sunnere livsstil men her er det hjalla pizzabunn med bernaisesaus og dressing sausa utover og et himla lass med kunstig ost oppå.. og det er gammel sminke, dårlige klær, shopping i et bankende kjør, frekkheter og hetsing av mennesker og et elendig ordforråd og mye usammenhengende babbel, i tillegg til så mye falskhet at hun blir jo det motsatte av influenser. At man for alt i verden vil unngå å bli som henne.  Men det har vel og sin funksjon.. og snakke om at man er med i bransjen og sånn sett fortjener en nominasjon til noe blir jo som om jeg skulle fått helte medalje for at jeg har lest på nettet om at noen har redda noens liv.. man blir jo ikke en helt selv om man har lest om noen som er det.., ganske sikker på at hun har en større underholdningsverdi enn hun er klar over.. men vi følger jo ikke for å bli inspirert akkurat.. hvertfall ikke jeg..

Så enig!

Tror 99% følger henne av "negative" grunner, kan ikke tro at NOEN følger henne pga. trening, sminke, klær, mat. Det nekter jeg rett og slett å tro. 

• Liker 3
  • Nyttig 17
Skrevet (endret)

Endret: været på Kreta og Rethymno  er ingen spøk 😕 

Endret av Full kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...