Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og Tom var tom for ord. Så overrasket og glad ble han.. Jaja, det er i alle fall bra at de ikke trenger de store opplevelsene for å bli målløs og glad, da. 
Hun legger det frem som om hun har oppfunnet kruttet og virkelig gått over alle grenser med bookingen av hotell i Åre. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ananais skrev (6 minutter siden):

Endret av Ananais
Skrevet
Ananais skrev (3 minutter siden):

Og Tom var tom for ord. Så overrasket og glad ble han.. Jaja, det er i alle fall bra at de ikke trenger de store opplevelsene for å bli målløs og glad, da. 
Hun legger det frem som om hun har oppfunnet kruttet og virkelig gått over alle grenser med bookingen av hotell i Åre. 

Hun trodde jo nesten ikke  på seg selv, gjentok det samme minst 3 ganger, bare små endringer i  ordbruk 😛 Einn at æ kuinn finn på nåkka sånt :D 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tom var nok ikke i sjokk fordi det blir en hotellovernatting, han var i sjokk fordi hun faktisk betalte for det selv....Men da ble det bare en natt selvfølgelig. For to netter måtte hun droppet en kjole, gloss eller en krem......

Tipper forresten at det kun er hotellet hun dekker. Tom må nok stå for reisen, maten og kanskje litt shopping.....

Endret av Me for life
  • Nyttig 13
Skrevet
Anneth skrev (27 minutter siden):

Én natt i Åre, Sverige.

Jeg tror nesten ikke det jeg hører! HELT makalaust! 😂😮🤗🥳

🤣🤣🤣🤣

• Liker 7
Skrevet
Anneth skrev (56 minutter siden):

Én natt i Åre, Sverige.

Jeg tror nesten ikke det jeg hører! HELT makalaust! 😂😮🤗🥳

Livet smiler igjen, og nissen har allerede tatt plass i bilen på tur til Åre 🎅

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Det må jo være første gang hun tar initiativ til noe slikt? For den gleden hun viste og han som tydelig ble sjokkert og overrasket var jo "overkill"! Skulle tro hun hadde bestilt tur til Maldivene liksom...

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her var det mye jeg kunne tenke meg å kommentere for en seanse. Men e på vei te trææææning sjø. Gleder meg til å se etter økt her inne🤩

• Liker 3
Skrevet
Linazer skrev (5 minutter siden):

Det må jo være første gang hun tar initiativ til noe slikt? For den gleden hun viste og han som tydelig ble sjokkert og overrasket var jo "overkill"! Skulle tro hun hadde bestilt tur til Maldivene liksom...

Ser på det nå... ganske underholdende å høre på hennes begeistring og gjenfortelling over denne storslåtte gaven. Hun er som et lite barn på 5 år. " Du hadd aldri trudd at æ kinn finn på nå sånt" "Æ overgikk med sjøl også da da"... Kanskje hun er i ferd med å for utvikle ekte giverglede? 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det rareste jeg har sett.
Og Tom da, som har tårer i øynene. Han har nok å vise takknemlighet dette døgnet, stakkar. Det har jo vært et tema at andre ikke har gjort dét i det siste. 

Skulle ønske det var et fagmenneske innen psyke og relasjoner som kunne analysert snappene. Jeg er så nysgjerrig på hva vi faktisk ser. Og hvorfor vi ser. Og hvilke fangirls hun har. Og er dette født sånn, eller blitt sånn? 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Men tenk det helvetet det blir når delux-rom ikke svarer til forventningen når hun har betalt SJØL! Snøen kommer ikke til å legge seg i Åre før langt utpå nyåret. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Solya skrev (21 minutter siden):

Ser på det nå... ganske underholdende å høre på hennes begeistring og gjenfortelling over denne storslåtte gaven. Hun er som et lite barn på 5 år. " Du hadd aldri trudd at æ kinn finn på nå sånt" "Æ overgikk med sjøl også da da"... Kanskje hun er i ferd med å for utvikle ekte giverglede? 🤣

"Var det en fin tegning du fikk av meg mamma?"

"Er det den fineste tegningen du noen gang har fått mamma?"

"Ble du skikkelig glad når du fikk den tegningen mamma?"

"Fortell pappa hvor glad du ble mamma"

"Begynte du nesten å gråte mamma?"

Tine Trude 3år....

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Så voldsomt stolt, ja! Og Toms tårevåte øyne. Kanskje han satt der og regnet ut hvor dyrt det kommer til å bli med bensin, shopping, og gourmet-resturanten på hotellet. 
Gleder meg til tur igjen, da! Artig å følge de. Håper det er bra rom, middag, og frokostbuffé!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Me for life skrev (30 minutter siden):

"Var det en fin tegning du fikk av meg mamma?"

"Er det den fineste tegningen du noen gang har fått mamma?"

"Ble du skikkelig glad når du fikk den tegningen mamma?"

"Fortell pappa hvor glad du ble mamma"

"Begynte du nesten å gråte mamma?"

Tine Trude 3år....

Ja det var den viben😅

• Nyttig 5
Skrevet
loffen skrev (18 minutter siden):

Så voldsomt stolt, ja! Og Toms tårevåte øyne. Kanskje han satt der og regnet ut hvor dyrt det kommer til å bli med bensin, shopping, og gourmet-resturanten på hotellet. 
Gleder meg til tur igjen, da! Artig å følge de. Håper det er bra rom, middag, og frokostbuffé!

Du håper vel på detaljert gjennomgang av alle Åres butikker også?

Ja, nei, jeg er komplett overveldet over denne helt ville overraskelsen. Målløs!

• Nyttig 6
Skrevet

Ååååh kor goood hu e me hainn Tom altså, for ei drømmedame🥰🥰🥰🥰

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

Snøen kommer ikke til å legge seg i Åre før langt utpå nyåret. 

😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg lar meg faktisk ikke så lett sjokkere, men nå ble jeg stum 🙂. Er det første gang hun spanderer en natt på hotell? Det er jo sånt man gjør for hverandre i et forhold. Også har han spandert alle de andre ørtogførti turene hit og dit??

Mannen ble vel ikke glad, han ble bare rammet av fullstendig sjokk.

• Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Viki6 skrev (35 minutter siden):

Jeg lar meg faktisk ikke så lett sjokkere, men nå ble jeg stum 🙂. Er det første gang hun spanderer en natt på hotell? Det er jo sånt man gjør for hverandre i et forhold. Også har han spandert alle de andre ørtogførti turene hit og dit??

Mannen ble vel ikke glad, han ble bare rammet av fullstendig sjokk.

Det rare av voksne folk her er att dei ser ut til å tru att en tur på hotell løser alle problemer, det gjør jo ikke det. Har ikke gjort det før og gjør nok ikke det denne gangen heller. Men trua har dei tydligvis.

• Nyttig 6
Skrevet
Elvirra skrev (2 timer siden):

Men tenk det helvetet det blir når delux-rom ikke svarer til forventningen når hun har betalt SJØL! Snøen kommer ikke til å legge seg i Åre før langt utpå nyåret. 

Jeg trur jeg dævver 🤣😂🤣😂🤣😂

Ler så jeg griner. Beste jeg har lest her noen gang 🤣

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...