Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du verden! Hun spanderer en natt på hotell i Åre til en hel tusenlapp! Det er helt fantastisk! Ærlig talt, dette er så flaut og pinlig at jeg blir helt stum. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elvirra skrev (2 timer siden):

Men tenk det helvetet det blir når delux-rom ikke svarer til forventningen når hun har betalt SJØL! Snøen kommer ikke til å legge seg i Åre før langt utpå nyåret. 

Årets kommentar 🥳😂😂

• Liker 10
Skrevet
Blue Sky skrev (Akkurat nå):

Du verden! Hun spanderer en natt på hotell i Åre til en hel tusenlapp! Det er helt fantastisk! Ærlig talt, dette er så flaut og pinlig at jeg blir helt stum. 

Jeg regner med at hun forventer at han betaler alt annet! Og at hun også forventer/hinter og gnæger i bilaaa nå om hvor koselig det hadde vært med en natt til i Åre. Vipps så fikser Tååååm en overnatting til. Vent å se 😬Selvskrytet vil ingen ende ta i dag gitt🤦🏼‍♀️IMG_0305.thumb.png.de1b9efe9b5a3f867e9a08a69442d7ec.png🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Morild skrev (17 minutter siden):

Det rare av voksne folk her er att dei ser ut til å tru att en tur på hotell løser alle problemer, det gjør jo ikke det. Har ikke gjort det før og gjør nok ikke det denne gangen heller. Men trua har dei tydligvis.

Og hvis han må betale mat, drikke og bensin, så blir det vel kanskje dyrere for ham enn for henne 🙃

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det ikke forbudt med reklame for alkohol? Nærbilder fra Systembolaget, pris osv. De store influencerne har ikke lov til å vise etiketten på en ølflaske ved et uhell engang, har jeg sett.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Viki6 skrev (3 minutter siden):

Er det ikke forbudt med reklame for alkohol? Nærbilder fra Systembolaget, pris osv. De store influencerne har ikke lov til å vise etiketten på en ølflaske ved et uhell engang, har jeg sett.

Regler er ikke noe for IH. Hun liker ikke så godt at andre forteller hva hun skal gjøre 😬😉

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var faktisk vondt å se på snappen i dag, hun skryter så voldsomt av seg selv. Og det er fordi hun har booket 1 natt i Åre!  Som noen påpeker her, den helga kommer til å koste Tom mer, enn hva den koster Heidi. Likevel er det som om hun er århundrets kjæreste. Rett og slett både vondt og flaut å se på.

Og gråter Tom virkelig? Man gråter da ikke over 1 natt i Åre?! Men det er kanskje første gang hun har gjort noe for han? Selv om hun nok gjorde det for seg selv. Han kommer bare til å dilte etter henne og selfiestangen, med pengeboka åpen. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Man skulle jo tro at alderen hadde ført med seg litt mer verdighet og selvinnsikt. 😂 Men her er det tydeligvis sirkus for alle pengene. 🎪 Det er vel nettopp derfor folk følger med på Snap – ikke fordi det er imponerende, men fordi det er vanskelig å tro at voksne mennesker faktisk holder på sånn. 🙈🍿

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Zhara skrev (15 minutter siden):

Man skulle jo tro at alderen hadde ført med seg litt mer verdighet og selvinnsikt. 😂 Men her er det tydeligvis sirkus for alle pengene. 🎪 Det er vel nettopp derfor folk følger med på Snap – ikke fordi det er imponerende, men fordi det er vanskelig å tro at voksne mennesker faktisk holder på sånn. 🙈🍿

Det er i hvert fall derfor jeg følger med🙈🤣For å se om hun kan overgå seg selv/toppe faenskapen og gjøre ting enda verre/dummere neste gang. Det klarer hun jo gang på gang! Dette er et togkrasj intet mindre….

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (19 minutter siden):

Det er vel nettopp derfor folk følger med på Snap – ikke fordi det er imponerende, men fordi det er vanskelig å tro at voksne mennesker faktisk holder på sånn. 🙈🍿

Ja, det skal jeg ærlig innrømme er årsaken her :D 😕 

• Liker 1
Skrevet

Å lage et så stort nummer av at hun har bestilt et rom for en hel natt i Åre var bare flaut å se på!!!! Å skryte av at hun overgikk seg selv der sier sitt. Bare flaut alt sammen!!!!😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Jeg regner med at hun forventer at han betaler alt annet! Og at hun også forventer/hinter og gnæger i bilaaa nå om hvor koselig det hadde vært med en natt til i Åre. Vipps så fikser Tååååm en overnatting til. Vent å se 😬Selvskrytet vil ingen ende ta i dag gitt🤦🏼‍♀️IMG_0305.thumb.png.de1b9efe9b5a3f867e9a08a69442d7ec.png🤷🏼‍♀️

" Ja det er jeg"....... 🤢🤣🤣🤣🤣

• Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (17 minutter siden):

" Ja det er jeg"....... 🤢🤣🤣🤣🤣

🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...