Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Elvirra skrev (7 timer siden):

Men tenk det helvetet det blir når delux-rom ikke svarer til forventningen når hun har betalt SJØL! Snøen kommer ikke til å legge seg i Åre før langt utpå nyåret. 

Fra et bunnivå av kommentarer kommer denne som en gave fra humor-gudene. Ler så jeg dauer. 😂

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom er superheldig som har en så god , snill og sjenerøs kjæreste 🤥

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte suppa best med ting og tang 😂

• Liker 5
Skrevet

Altså, hva er det som skjer nå? Hun kommuniserer ikke med Tom, når han sier noe sender Heidi et kjapt, svart, blikk. Og hun filmer hele middagen, og spiser som om hun ikke har fått mat på flere dager. Hastverk, smatting og snakker kun til "oss". Dette var både merkelig og usjarmerende. Ikke mye "pleie forholdet" over denne middagen

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun er like hardt sminket som Susan Dell

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi andre overgår oss selv, mens hun gikk over seg selv når hun bestilte tur. Norsk er ikke enkelt 😂

• Liker 5
Skrevet

Pynta seg hu sjø….. ?  

• Liker 2
Skrevet

Heidi som filmer absolutt alt, hvorfor finnes det ingen filmer hvor Tom ble så rørende glad for denne overraskelsen?

Jeg sitter med følelsen av at han ikke reagerte som hun ønsket, så den videoen kunne ikke brukes, og seansen i sofaen var arrangert..."Nå har jeg hauset opp alle med denne ovveraskelsen. Så nå sitter du her og later som du ble glad, så skal jeg ta meg av snakking".

For hadde han blitt superglad hadde det vært på film. Nekter å tro at hun ikke filmet den velkomsten når hun ellers filmer hver eneste.

• Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (13 minutter siden):

Heidi som filmer absolutt alt, hvorfor finnes det ingen filmer hvor Tom ble så rørende glad for denne overraskelsen?

Jeg sitter med følelsen av at han ikke reagerte som hun ønsket, så den videoen kunne ikke brukes, og seansen i sofaen var arrangert..."Nå har jeg hauset opp alle med denne ovveraskelsen. Så nå sitter du her og later som du ble glad, så skal jeg ta meg av snakking".

For hadde han blitt superglad hadde det vært på film. Nekter å tro at hun ikke filmet den velkomsten når hun ellers filmer hver eneste.

Han har vel en ganske fysisk krevende jobb og er sannsynligvis sliten etter uka som har vært. Tenker han hadde satt mer pris på å være hjemme og slappe av og at reaksjonen hans ikke var den Heidi håpet på. Men hun tenker vel ikke i de baner, hun har jo ligget på sofaen og sett jallatv hele uka og er klar for shopping, fyll og Åre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

IMG_6964.thumb.png.b56c4c6e636da48e995b9163dda60cc6.pngIMG_6965.thumb.jpeg.db57204273d310bdd208667b4f8d1859.jpeg

Er det bare jeg som synes hun er snarlik Hatchet Face fra filmen Crybaby?🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Pynta seg hu sjø….. ?  

Grusom hele sminken 😩

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (43 minutter siden):

Grusom hele sminken 😩

Og genseren….. 

• Liker 2
Skrevet

Ååååååå var det ikke Grand hotell? Var det Granen hotell? Ja da så, nei da så…..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hold deg til Max burger du, Heidi - for det var jo det beste burgermåltidet du hadde smakt på lenge.. så overlater du mat laget av ordentlige kokker til andre . For du liker det jo uansett ikke. Syt og klag, jeg blir matt!

Endret av Ananais
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må være så flaut å være på restaurant, med ei som du vet kommer til å kritisere maten etterpå. Tom syns forretten var god, Heidi syns den var for salt, og da sier hun fra om det. Og at maten de fikk i fjor var mye bedre. 

Lurer på hvilken tilbakemelding kelneren fikk etter lammet, som ingen av de syns var bra. Mulig kelneren sto på kjøkkenet og hyperventilerte etterpå.

Og denne kritikken av maten kommer fra ei som kun spiser jallamat hjemme. Jeg kjenner ingen voksne folk med et så dårlig kosthold, og likevel sitter hun på restaurant og kritiserer maten! Hun eier hverken skam eller selvinnsikt. 

Regner med hotellrommet kostet sånn ca 1100,- kroner. Med bensin, tur på systembolaget og restaurantmiddag, har Tom sikkert brukt tredobbelt så mye allerede. Litt av en gave å få. 

Er spent på frokosten i morgen, for jeg har bodd på Granen en del ganger, og frokosten er ingen høydare. Men helt grei med tanke på at det er et billig hotell. Selv om Heidi neppe syns det er et billig hotell. Og hun forventer jo luksus, selv om de aldri velger hotell i øvre prisklasse. "Ja, æ veit at det e et trestjerners hotell, men æ vil ha en 5-stjerners opplevelse!"

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Si meg, måtte Tom vente med å spise forretten sin og se på at Heidi smatte i seg sin. Slik at hun kunne maltraktere han sin første, før han fikk smake selv.....?

Hun blir jo bare verre og verre med både å gafse i seg mat, smattingen og å være ræva selskap.

Endret av Me for life
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...