Pigaloppa Skrevet 26. september #5441 Skrevet 26. september Etter det babbelet om ferien slo det meg, hvem er det heidi minner meg om? Jo,hun er prikk lik Gjertrud Sand i the julekalender, bortsett fra at heidi har dårligere ordforråd 😆og Tom er lik Olaf Sand der han sitter og bare jatter med😅 12 3
missprincess Skrevet 26. september #5442 Skrevet 26. september Pigaloppa skrev (9 minutter siden): Etter det babbelet om ferien slo det meg, hvem er det heidi minner meg om? Jo,hun er prikk lik Gjertrud Sand i the julekalender, bortsett fra at heidi har dårligere ordforråd 😆og Tom er lik Olaf Sand der han sitter og bare jatter med😅 😂 3
NeverSayNever Skrevet 26. september #5443 Skrevet 26. september JojoMoyes skrev (På 23.9.2026 den 17.14): Nå savnet jeg et annet ikon å reagere med her 🙈🤣 😂😂 1
NeverSayNever Skrevet 26. september #5444 Skrevet 26. september missprincess skrev (På 24.9.2026 den 11.56): Ja, utviklingen har vært utrolig på mange div medisiner heldigvis. Det var en annen ting jeg reagerte på som hun også sa ang hun ene venninnen som hun ikke ringte tilbake, men som hun satte så pris på at hun ringte for å høre hvordan hun hadde det. Var vel mer naturlig at hun ville vite hvordan det gikk med moren vil jeg tro. Igjen setter hun seg selv først tilogmed fremfor moren som ligger på sykehuset. Blir mer og mer sjokkert over hvor hun tror at alt dreier seg om henne og viser hvor selvsentrert hun er . Akkurat det tenkte jeg på også. Syns jeg hører starten på samtalen»Hei IH,lenge siden sist. Ville bare høre hvordan det går med moren din?» « Åhhhhh no e æ gla du ringt førr æ har d såå fælt. Du vet jo,æ takklæ itj stæss!! Æ e sååå stræssa..kunstpause,hulk og litt snufs…å som du veit så takklæ æ itj stræss!! « Eller noe i den duren😅 4 1
zhazha65 Skrevet 26. september #5445 Skrevet 26. september Full kontroll skrev (2 timer siden): Muppet show Da har VI fortalt litt om vår opplevelse av Benidorm....jasså du Heidi, alle hørte bare dÆ, Tom prøvde, men du bare økte stemmen og fart, rett og slett overkjørte han i vanlig stil Finnes ikke noe VI i forholdet deres, bare Æ og mÆ 😛 Skrive liste om Benidorm?? Herre min hatt hvem f.....er intressert om dette??? 3 3
Tsk Skrevet 26. september #5446 Skrevet 26. september missprincess skrev (På 25.9.2026 den 16.15): Er selv vokst opp i Trøndelag og det er ikke tull selv om ikke du er vant med det. Flesk hører til retten, men noen vil ikke ha det . Ang den brunostgreia vet jeg ikke om at det er vanlig tilbehør. Aldri sett noen har brukt det til Duppe e jo nesten viktigst, jeg vokste opp på Ørlandet og Bardufoss 🙂 2
Zhara Skrevet 26. september #5447 Skrevet 26. september Hvordan kan man egentlig elske andre når den største kjærligheten alltid er forbeholdt en selv? 5 1 4
Skravleberta Skrevet 26. september #5449 Skrevet 26. september missprincess skrev (7 timer siden): Nå har jeg faktisk noen år på baken, og ikke er jeg fintrønder heller, men har da lært meg å uttale ord riktig verre er det ikke For en arrogant holdning 7 3
Salmonella Skrevet 26. september #5450 Skrevet 26. september missprincess skrev (8 timer siden): Er trønder jeg også og har aldri sagt hverken kårrabi eller gurrot. Helt vanlig å uttale det for kårabi og gurrot. Som sagt; garantert lokale ulikheter selv innenfor lille trøndelag. Merkelig å motsette seg at det finnes ulike måter å uttale ord på innenfor ett fylke.. 3 4
Salmonella Skrevet 26. september #5451 Skrevet 26. september (endret) missprincess skrev (8 timer siden): Nå har jeg faktisk noen år på baken, og ikke er jeg fintrønder heller, men har da lært meg å uttale ord riktig verre er det ikke Sier du skjønner du istedenfor shø? Sier du ikke istedenfor itj? Sier du kommer isteden for kjæm? Sier du imorgen istedenfor imårra? Sier du drar istedenfor færra? Sier du skulle istedenfor sku? Sier du vottene istedenfor våttan? Samme greia; dialekt og det finnes sikkert ulike varienter innenfor samme dialekten også. Ikke feil uttale i det hele tatt. Du fremstår som vææææældig arrogant. Endret 26. september av Salmonella 5 12
Zhara Skrevet 26. september #5452 Skrevet 26. september Dude1996 skrev (5 timer siden): Det bli så deilig med pizza i dag, sjø Det er vel best med " streetfood" må vite. Når en trener så hardt og ofte må en ha litt skikkelig mat🤣🤣 3
Måne Rampelyset Skrevet 26. september #5453 Skrevet 26. september Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 1
missprincess Skrevet 26. september #5454 Skrevet 26. september Salmonella skrev (4 timer siden): Sier du skjønner du istedenfor shø? Sier du ikke istedenfor itj? Sier du kommer isteden for kjæm? Sier du imorgen istedenfor imårra? Sier du drar istedenfor færra? Sier du skulle istedenfor sku? Sier du vottene istedenfor våttan? Samme greia; dialekt og det finnes sikkert ulike varienter innenfor samme dialekten også. Ikke feil uttale i det hele tatt. Du fremstår som vææææældig arrogant. Det lever jeg godt med 🙂 4
Salmonella Skrevet 27. september #5455 Skrevet 27. september (endret) missprincess skrev (8 timer siden): Det lever jeg godt med 🙂 Spørsmålene ble for vanskelige for deg ser jeg. Ikke så lett å svare når man plutselig møter seg selv i døra 🙈 Gir det ett forsøk til; Om det er helt feil av en trønder å si kårabi og gurot, så må det vel være feil å si shø, itj, kjæm, våttan, imårra etc også da? Eller hva er forskjellen mener du? Kom igjen da, du hadde såpass sterke meninger at det må da være en simpel sak for deg å utdype. Endret 27. september av Salmonella 3 5
Blue Sky Skrevet 27. september #5456 Skrevet 27. september missprincess skrev (8 timer siden): Det lever jeg godt med 🙂 Ja, du er jo arrogant, så det gjør du nok. 1 3
zhazha65 Skrevet 27. september #5457 Skrevet 27. september Pigaloppa skrev (18 timer siden): Etter det babbelet om ferien slo det meg, hvem er det heidi minner meg om? Jo,hun er prikk lik Gjertrud Sand i the julekalender, bortsett fra at heidi har dårligere ordforråd 😆og Tom er lik Olaf Sand der han sitter og bare jatter med😅 Det er bære lækkert...bob bob bob 3
Granneman82 Skrevet 27. september #5458 Skrevet 27. september zhazha65 skrev (59 minutter siden): Det er bære lækkert...bob bob bob Tåååååm jeg står under misteltein' 🎅🏼🤶🏻 5
missprincess Skrevet 27. september #5459 Skrevet 27. september Salmonella skrev (1 time siden): Spørsmålene ble for vanskelige for deg ser jeg. Ikke så lett å svare når man plutselig møter seg selv i døra 🙈 Gir det ett forsøk til; Om det er helt feil av en trønder å si kårabi og gurot, så må det vel være feil å si shø, itj, kjæm, våttan, imårra etc også da? Eller hva er forskjellen mener du? Kom igjen da, du hadde såpass sterke meninger at det må da være en simpel sak for deg å utdype. Står støtt i mine meninger så får du bare fortsette å kverulere med deg selv her kaster ikke bort energi på svadaet ditt . Ønsker deg en fantastisk flott dag 🥰 5
missprincess Skrevet 27. september #5460 Skrevet 27. september Blue Sky skrev (1 time siden): Ja, du er jo arrogant, så det gjør du nok. 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå