Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Muskath skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig. Men man har lov å være uenig. 

Hva ee du uenig i , at han ikke har en dom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå tenkte  jeg helt generelt.

Skrevet
Gulline skrev (4 minutter siden):

Å nei, har lest mange dokumenter fra retten - men å lese Marius sine har jeg null interesse for. Mer enn nok for mitt vedkommende og lese det som står i aviser. 

Eh…

• Nyttig 2
Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå tenkte  jeg helt generelt.

Åja. Litt uklart, siden du blander fakra komentarer og menings komentarer når du svarer.

• Liker 1
Skrevet
Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Åja. Litt uklart, siden du blander fakra komentarer og menings komentarer når du svarer.

Jeg svarte på et innlegg.  Bla bakover hbis du vil se det. 

• Hjerte 1
Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Jeg svarte på et innlegg.  Bla bakover hbis du vil se det. 

Leste innkegget og derfor jeg spurte, da det var uklart. Nå fikk jeg svar pg da lurer jeg ikke på det mer.

Skrevet
Krokenguri skrev (8 minutter siden):

Det går ikke an å være uenig i at han ikke har en rettskraftig dom. Dommen han fikk ble anket.  Det er et faktum. 

• Liker 1
Skrevet
Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Leste innkegget og derfor jeg spurte, da det var uklart. Nå fikk jeg svar pg da lurer jeg ikke på det mer.

Så den lille, fine kommentaren din om meg gjelder ikke deg selv, altså:

Sitat

Iallefall spare mye tid hos andre, som ender med å forklare det samme hundre ganger

• Nyttig 1
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

HAN SONER IKKE.

Nei og får han slenge rundt lenge nok i «varetekt» på luksuseiendommen til hans kongelige høyhet HM så slipper han å sone noe som helst, siden hver dag MBH koser seg hjemme på Skaugum trekkes fra den faktiske straffen han uansett får (han har ikke anket hele dommen, så han HAR en rettskraftig voldsdom, mot Frognerkvinnen).

SusieDerkins skrev (38 minutter siden):

Alternativet er full løslatelse. 

Det hadde vært mye bedre. Så hadde han ikke fått fratrekk på den faktiske soningen.

Sannsynligvis hadde han umiddelbart fucket opp og måttet bli buret inne igjen. Det hadde jo vært bedre for resten av samfunnet, men kjipt for hvem nå det skulle gått ut over.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Muskath skrev (2 minutter siden):

Det går ikke an å være uenig i at han ikke har en rettskraftig dom. Dommen han fikk ble anket.  Det er et faktum. 

En del av dommen ble anket. Ikke hele. Han har til og med sagt seg enig i flere av tiltalepunktene.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
velociraptor skrev (Akkurat nå):

En del av dommen ble anket. Ikke hele. Han har til og med sagt seg enig i flere av tiltalepunktene.

Ja, jeg ser det. 

Skrevet
Gulline skrev (35 minutter siden):

Å nei, har lest mange dokumenter fra retten - men å lese Marius sine har jeg null interesse for. Mer enn nok for mitt vedkommende og lese det som står i aviser. 

Åja. Men da er du helt sikkert fullt informert.

• Liker 1
Skrevet
NedOpp skrev (1 time siden):

Les på nytt. Dette er politiadvokaten som har vært med på denne runden i retten, hun ER påtalemyndigheten, så det betyr at PER NÅ kan han ikke fly på besøk, og de vilkårene endres ikke/utvides ikke til i morgen (!). Så jo, per nå VET vi at han ikke kan gå på besøk til morens bolig. Det du har rett i er at vi ikke vet om han kan sitte på terrassen eller ikke. 

Hvor har du det fra at det kun gjelder et lite rødt hus, og ikke hele inngjerdede Skaugum? Har du en link eller noe til det? Så vi (du) VET vi ingen ting om det? Hvis du ikke har andre opplysninger?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Muskath skrev (37 minutter siden):

Selvfølgelig. Men man har lov å være uenig. 

Uenig i hva? Rettens beslutninger? Jeg stoler på at faglig kompetente folk har mer kunnskap og erfaring med dette enn slike som oss på KG.

• Liker 1
Skrevet
Muskath skrev (29 minutter siden):

Da er dommen ikke rettskraftig.

• Liker 1
Skrevet
Krokenguri skrev (22 minutter siden):

Selvfølgelig har han en dom. Han ble dømt i tingretten. Det er en dom. Den er ikke rettskraftig, for den ble anket, men jo da, det er en dom.

• Liker 2
Skrevet
Sunbrain skrev (20 minutter siden):

Hvor har du det fra at det kun gjelder et lite rødt hus, og ikke hele inngjerdede Skaugum? Har du en link eller noe til det? Så vi (du) VET vi ingen ting om det? Hvis du ikke har andre opplysninger?

Det er referert til mange ganger at boligen ligger utenfor Skaugums sikrede sone. Google er din venn.

• Nyttig 1
Skrevet
Muskath skrev (17 minutter siden):

Netopp

Skrevet
SusieDerkins skrev (51 minutter siden):

Han soner ikke en voldsdom. Hvor mange ganger må det gjentas?

Hva sitter han, i varetekt, og soner for da? Eller sitter han der, i varetekt, i tilfelle noe skulle dukke opp han kan sone for senere?

Skrevet
Morgan Le Fay skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig har han en dom. Han ble dømt i tingretten. Det er en dom. Den er ikke rettskraftig, for den ble anket, men jo da, det er en dom.

Han fikk en dom, han har ikke noe dom, fordi den er anket og anken er godkjent. Ergo har han ikke en dom og er ikke dømt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...