Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EMG skrev (9 timer siden):

Man avlegger ikke ed når man er tiltalt.

Veldig viktig poeng. Marius Borg Høiby har lov til å lyve i retten (om han vil), han har ingen plikt til å inkriminere seg selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
CeXNS skrev (56 minutter siden):

På samme måte som Epstein har brukt MM som sosial valuta, har MBH brukt MM som sosial valuta. Interessant perspektiv egentlig. 

På samme måte.... serr?

• Liker 2
Skrevet (endret)
CeXNS skrev (58 minutter siden):

På samme måte som Epstein har brukt MM som sosial valuta, har MBH brukt MM som sosial valuta. Interessant perspektiv egentlig. 

Ja og MM har brukt Epstein som rådgiver. Husk at hun spurte ham om det var passende at hun som mor kjøpte tapet med nakne damer med surfebrett til sønnen på 15 år 😅 Og nå står samme sønnen tiltalt for flere voldtekter  ... hjelpe meg 😅

Endret av Gulline
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
~ Ada ~ skrev (18 timer siden):

Kokain første gang som 15 åring

Følg retts­saken mot Marius Borg Høiby - fvn.no https://share.google/skppGkRPS3rM1DV8D

Rettelse: Første gang var i 2015, ikke da han var 15 år. Så her har jeg av en eller annen grunn lest veldig feil. Altså var han 18 år (om jeg regner riktig). Beklager feilopplysningen. 

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (10 minutter siden):

Rettelse: Første gang var i 2015, ikke da han var 15 år. Så her har jeg av en eller annen grunn lest veldig feil. Altså var han 18 år (om jeg regner riktig). Beklager feilopplysningen. 

Fort gjort, store mengder info om dagen.  Samme år han var på palmesus?

Edit: fant det ..det var i 2017 han var der

Endret av Krokenguri
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Fort gjort, store mengder info om dagen.  Samme år han var på palmesus?

Var han ikke på Palmesus i 2017? Altså det året han fylte 20, og da MM skrev det åpne brevet til pressen. 

Endret av -Pusheen-
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Var han ikke på Palmesus i 2017? Altså det året han fylte 20, og da MM skrev det åpne brevet til pressen. 

Jo, fant det. Så det er da to år etter. Han er på 11året på ulovlige stoffer. Må vel begynne å bli trøbbel med nesa da kanskje...

• Liker 3
Skrevet
Krokenguri skrev (4 minutter siden):

Jo, fant det. Så det er da to år etter. Han er på 11året på ulovlige stoffer. Må vel begynne å bli trøbbel med nesa da kanskje...

Og i hjernen... 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (7 minutter siden):

Og i hjernen... 

Ja ikke minst

• Liker 1
Skrevet
Krokenguri skrev (10 timer siden):

Hun dagen før madrasskjøpet kan du glemme. Hun var ikke voldtatt og hun er ikke endel av saken. Det er snakk om kun en voldtekt på skaugum og det er i 2018. Så det er ikke værre enn det

Det vet vi fint lite om. Det er sannsynlig at flere ofre har løyet og heller sier det var frivillig bare for å slippe det HELVETE som ofrene må gjennom nå. Offentlig gapestokk, men av ofrene mer enn av overgriperen.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (8 minutter siden):

Og i hjernen... 

Og i lunger, gane, slimhinner, hjerte osv.

Så lang tid med hardt kokainbruk er generelt en ganske god forsikring for tidlig død.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
velociraptor skrev (Akkurat nå):

Det vet vi fint lite om. Det er sannsynlig at flere ofre har løyet og heller sier det var frivillig bare for å slippe det HELVETE som ofrene må gjennom nå. Offentlig gapestokk, men av ofrene mer enn av overgriperen.

Det vet vi alt om. Fordi hun nr 1 gikk ut selv og sa at det var frivillig. Hun har fortalt dette hele veien , fra da hun fikk se materialet. Hun har aldri hatt noen annen versjon på det. Politiet ikke bare henla saken, men tok den helt vekk.  Og den ble lagt helt vekk dager før skaugum kvinne saken ble kjet. Altså den fra 2018.

Og til sist, vi vet at saken til hun dagen før madrass kjøpey ikke er en av de 4 som marius er tiltalt for og i rettsak med nå

• Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (13 minutter siden):

Og i lunger, gane, slimhinner, hjerte osv.

Så lang tid med hardt kokainbruk er generelt en ganske god forsikring for tidlig død.

🤢

Skrevet
-Pusheen- skrev (12 minutter siden):

🤢

Blir spennende å se hvordan øvrige vitner syr sammen saken i dag? Antar de har også endel som vekt legges. Selv om de mest sannsynlig ikke har sett direkte hendelsen. 

Skrevet
Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Blir spennende å se hvordan øvrige vitner syr sammen saken i dag? Antar de har også endel som vekt legges. Selv om de mest sannsynlig ikke har sett direkte hendelsen. 

Ja, det blir kanskje spørsmål om miljøet, om hvordan ting virket i forkant/etterkant, og ellers erfaringer med både MBH og fornærmede? Vet ikke hvem som skal inn idag og vitne, men... Vet Sophie Elise er kalt inn som vitne f.eks. Om hun har vært der enda er jeg usikker på.

Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Ja, det blir kanskje spørsmål om miljøet, om hvordan ting virket i forkant/etterkant, og ellers erfaringer med både MBH og fornærmede? Vet ikke hvem som skal inn idag og vitne, men... Vet Sophie Elise er kalt inn som vitne f.eks. Om hun har vært der enda er jeg usikker på.

Kanskje 'venn av MBH' fra VGs podcast kommer? Da får vi nok høre om MBHs store problemer med ADHD og hvor stakkarslig det gjør han.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Det er vel andre festdelragere og denne gardisten .   Vil tro SE er vitne for N og ikke skaugum kvinnen.

Er N også anonymisert av retten? Eller hennes navn lov? Uansett velger jeg N frem til jeg vet hva retten kaller henne

Skrevet

Det som fascinerer meg litt er hvor mange eldre damer i kommentarfeltet på FB som forsvarer M?! De slutshamer jentene under åpent navn, og forsvarer lille søte M med at jentene omtrent ba om det. Er det virkelig sånn at eldre kvinner synes voldtekt er greit så lenge det er gjort av en kongelig? 

Det er til å bli kvalm av. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...