Juststop Skrevet tirsdag kl. 12:22 #3141 Skrevet tirsdag kl. 12:22 Minipilla skrev (5 minutter siden): Mette er jo et glimrende eksempel på at høy IQ ikke er det samme som å være oppegående. Så det å ikke være aktiv på Snapchat og ikke dele dag 3 av en utfordring hun ga seg selv, er det samme som å ikke være oppegående? Av og til lurer jeg på hvor i all verda dere tar ting fra! Vet du hvorfor hun ikke var aktiv på Snapchat i går? Nei, det vet vi ikke.. 3
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl. 14:29 #3142 Skrevet tirsdag kl. 14:29 Minipilla skrev (2 timer siden): Mette er jo et glimrende eksempel på at høy IQ ikke er det samme som å være oppegående. Har hun så høy IQ da? 3
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 14:30 #3143 Skrevet tirsdag kl. 14:30 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Har hun så høy IQ da? 130 i følge henne selv.
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl. 16:54 #3144 Skrevet tirsdag kl. 16:54 skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): 130 i følge henne selv. I følge henne selv ja. Det forklarer alt🤥Synd hun mangler det ene lille poenget for å bli Norges neste Mensa-medlem🥹 DET hadde vært noe å snappe om! 2 3
Ina89 Skrevet torsdag kl. 10:18 #3145 Skrevet torsdag kl. 10:18 skeiv-ostepop skrev (På 8.9.2026 den 16.30): 130 i følge henne selv. Hun er vel ikke akkurat påliteligheten sjæl, så det tror jeg ikke før jeg får se det 😂
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 10:56 #3146 Skrevet torsdag kl. 10:56 Ina89 skrev (37 minutter siden): Hun er vel ikke akkurat påliteligheten sjæl, så det tror jeg ikke før jeg får se det 😂 Nei jeg tror ikke på det. Samtidig kjenner jeg og litt igjen at selv om man har høy IQ så betyr det ikke at man tar de «rette» valgene, eller har tålmodighet til å finne rett svar. Så det kan jo være. 1
Xmasclovn Skrevet torsdag kl. 20:41 #3147 Skrevet torsdag kl. 20:41 Ina89 skrev (10 timer siden): Hun er vel ikke akkurat påliteligheten sjæl, så det tror jeg ikke før jeg får se det 😂 Synes vi er litt for strenge med Mette-mor, for hun har vel aldri gitt noen grunn til mistillit🤣 1
Ina89 Skrevet fredag kl. 04:19 #3148 Skrevet fredag kl. 04:19 Xmasclovn skrev (7 timer siden): Synes vi er litt for strenge med Mette-mor, for hun har vel aldri gitt noen grunn til mistillit🤣 Stemmer det! Beklager, legger meg flatere enn flatest 😥 1
Anneisabell Skrevet fredag kl. 09:39 Forfatter #3149 Skrevet fredag kl. 09:39 Det tar sin tid å forklare seg gitt, og ikke nok med det. Høres ut som det blir vanskeligere og vanskeligere å finne ord 1
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 09:44 #3150 Skrevet fredag kl. 09:44 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Det tar sin tid å forklare seg gitt, og ikke nok med det. Høres ut som det blir vanskeligere og vanskeligere å finne ord Og dette er et typisk ting man gjør når man prøver å «bli influenser». Det er AMA/ask me anything i litt modifisert form. Noe man gjør for å skape engasjement eller få følgere. Sjeldent noe noen som ikke bryr seg om å få følgere gjør. 2
Ina89 Skrevet 3 minutter siden #3151 Skrevet 3 minutter siden skeiv-ostepop skrev (På 11.9.2026 den 11.44): Og dette er et typisk ting man gjør når man prøver å «bli influenser». Det er AMA/ask me anything i litt modifisert form. Noe man gjør for å skape engasjement eller få følgere. Sjeldent noe noen som ikke bryr seg om å få følgere gjør. Dama er desperat etter følgere og følelsen av å bli sett og hørt. Et klassisk eksempel på at mangel på sosial omgang er svært skadelig. Hun er så utsultet på oppmerksomhet at hun tar det hun får stakkars.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå