Gå til innhold

Også jeg som spanderte hele kvelden....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke at folk her forsvarer en slik oppførsel fra dama. Hun er jo fullstendig korrupt når hun serverer TS et slikt svar, ikke bare fordi hun har forsynt seg grovt, men fordi hun har brukt tid på han for så å le han rett opp i ansiktet. Det er ikke akseptabelt, og kan ikke forsvares. 

Kvinner flest holder ikke på sånn, altså. 

Anonymkode: 11f08...64f

La oss nå håpe på at menn flest ikke holder på som TS heller da, å forsøke å skjenke en dame for å få seg noe i ettertid...

Anonymkode: 3971a...7d8

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor spandere i utgangspunktet? Jeg er M39, antall damer jeg har spandert på, som jeg bare har møtt tilfeldig ute på byen, er 1.

Anonymkode: 031a9...0bd

Nei du si det. Skjønner det ikke jeg heller. 

Der er ikke behov for å spandere. Vi kvinner klarer fint å kjøpe vår egen drikke.

Men det er jo klart at det kan være lett å takke ja når man tross alt sitter på en gullgruve og gutta gjør det så lett 😅 

(samtidig klager de på at kvinner er gold diggers når det eneste de tilbyr er penger (som i drinker)) 

Anonymkode: 4203d...a12

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig med alle damene her som mener ts er en idiot som spanderer og at han forsøker å kjøpe damen. Likevel er det en selvfølge for de fleste damene her inne på at mannen skal betale på 1. date. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pondus72 skrev (4 minutter siden):

Syns det er merkelig med alle damene her som mener ts er en idiot som spanderer og at han forsøker å kjøpe damen. Likevel er det en selvfølge for de fleste damene her inne på at mannen skal betale på 1. date. 

Jeg vil betale selv for samme grunn, at jeg ikke vil en skal tro at han nå skal få noe i retur. Som om en middag, kaffe, drink, hva enn uansett kunne vært prisen for sex. Tiltrekkning er, eller for meg er det det. 

Anonymkode: 23447...e41

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel ikke en sånn dame du vil ha , så greit å få avklart det tidlig

Gå etter mer en utseende

Anonymkode: bbd19...d43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pondus72 skrev (3 timer siden):

Du tar nok veldig feil i det siste du skriver, altså. 

Anonymkode: 5952d...f0b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er dame og ville takket nei til å bli påspandert drikke av en jeg ikke ønsker å møte igjen. Tjener mine egne penger og kan betale for drinker selv.

Anonymkode: 708d3...ce2

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Så hun skulle altså knulle deg for noen skarve drinker?

Hvorfor tror du at hun skulle det? Fordi hun skylder deg?

Anonymkode: 0165a...23e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Det er likestilling nå, det betyr at du betaler for din egen mat og drikke.

Anonymkode: 5c5eb...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en dust! Du ødelegger for alle andre menn når du driver med dette spanderingsgreiene. Blir det ikke klining etter drink nr. 1, er det bare å droppe hele greia.

Anonymkode: e4d92...653

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner virkelig ikke at folk her forsvarer en slik oppførsel fra dama. Hun er jo fullstendig korrupt når hun serverer TS et slikt svar, ikke bare fordi hun har forsynt seg grovt, men fordi hun har brukt tid på han for så å le han rett opp i ansiktet. Det er ikke akseptabelt, og kan ikke forsvares. 

Kvinner flest holder ikke på sånn, altså. 

Anonymkode: 11f08...64f

Det er her du nesten treffer blink:

Lærdommen av dette er ikke hva denne ene dama gjorde denne ene gangen. Lærdommen er hvordan andre kvinner reagerer på historien.

Det sentrale her er nettopp kvinners forsvar av dama.

Og vil ikke TS lære får han bare fortsette å gå på smeller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men hva forventer du?  Kjærlighet for penger? Dette fungerer ikke for meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spandere så mange drinker da? Er bare å la være.

Anonymkode: 99416...61b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Les på nytt du, så kanskje du skjønner! Ikke! Ta imot drinker hvis du ikke er interessert til å begynne med!

Eh... Å ta imot drinker er ikke en forpliktelse til å være interessert i deg. 

Anonymkode: 185a1...984

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri spander. Det er det dummeste du kan gjøre. 

Anonymkode: 653bd...407

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei. Nei! Det står ikke det! Det står at damer ikke må ta imot drinker når de ikke er interessert.

Men vi vil jo bare snakke litt!! Hva skjer med at alle i dette landet skal være så kalde? 🙃

Anonymkode: eff2a...5d5

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

La oss nå håpe på at menn flest ikke holder på som TS heller da, å forsøke å skjenke en dame for å få seg noe i ettertid...

Anonymkode: 3971a...7d8

Menn flest gjør ikke det. Men det mangler ikke på memm på byen som gjør det.

Når TS er så tjukk i huet at han tror det å spandere drinker på en dame på byen skal føre til noe, så fortjener han den lærepengen. 

Det er massevis av damer som synes det er morsomt å kunne dra på byen uten å bruke en krone. 

At man gidder å prøve sjekke opp jenter på byen forstår jeg ikke. Det er sjelden jeg ser jenter på byen som jeg ville tatt i med vernehansker. Jeg foretrekker jenter som interesserer seg for meg som person i edru tilstand, og som har en viss integritet. 

Anonymkode: c0b1b...318

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pondus72 skrev (6 timer siden):

Det er forskjell på å tilby å betale og faktisk gjøre det.

Som mann ville jeg gjerne spandert første drink. Etter det ville jeg sett om dama tok initiativ til å spandere neste. Da unngår man at hun drikker kun fordi mannen er klar for en drink til, og blir så full at hun ikke husker hvor sjarmerende du var. Og man unngår at man føler hun skylder deg noe. 

Anonymkode: eff2a...5d5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh... Å ta imot drinker er ikke en forpliktelse til å være interessert i deg. 

Og igjen, TS: Dette er lærdommen.

Det er ikke lenger slik at menn kan være spandable fordi kvinner ikke vil utnytte deg dersom de ikke er interesserte i deg.

Den tid er forbi, feminisme drepte den. Og selve kjernen i moderne feminisme er å være parasitter som snylter på menn.

Gentlemannens tid er over.

Det må menn ta konsekvensen av.

Og kvinner leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (20 minutter siden):

Det er her du nesten treffer blink:

Lærdommen av dette er ikke hva denne ene dama gjorde denne ene gangen. Lærdommen er hvordan andre kvinner reagerer på historien.

Det sentrale her er nettopp kvinners forsvar av dama.

Og vil ikke TS lære får han bare fortsette å gå på smeller.

Mange menn forsøker å skjenke damer for å få dem til sengs. Det er ikke naturlig å sjekke på denne måten for å få seg kjæreste. Derfor reagerer flere damer her som de gjør. TS ville skjenke en dame som var langt over hans liga for å få henne til sengs. Han lyktes ikke. Han bør gå etter noen på sitt eget nivå neste gang. 

Anonymkode: 30af5...229

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...