Gå til innhold

Også jeg som spanderte hele kvelden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg ga bort fordi jeg trodde hun var interessert til å begynne med. Stor forskjell!

Anonymkode: 6aa28...26c

Interessert i hva? Drinkene? Det var hun, jo

Anonymkode: a7100...37a

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Interessert i hva? Drinkene? Det var hun, jo

Anonymkode: a7100...37a

Tydeligvis....

Anonymkode: 6aa28...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

«Dere»? Dette var EN kvinne… hun representerer ikke resten av kvinnene her i verden. 

Anonymkode: f74b0...e86

  • Liker 21
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Les på nytt du, så kanskje du skjønner! Ikke! Ta imot drinker hvis du ikke er interessert til å begynne med!

Anonymkode: 6aa28...26c

Gratis alkohol er fint det. Ikke kjøp noe drinker til noen du ikke takler en avvisning fra.

Det er da kanskje en mulighet for at hun var intressert til å begynne med, men endra mening. Det er både mulig og lov.

Anonymkode: 4203d...a12

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo bra frekk som tok imot drink etter drink for til slutt å avvise deg når du spurte etter telefonnummeret hennes etter flere timer sammen, der ble du virkelig utnyttet! Jeg skjønner veldig godt at du ble sur!

Men nå håper jeg virkelig at du har lært. IKKE spander drinker!

Anonymkode: 03757...e51

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gong eg møtte nokon insisterte han på å betale sjølv om eg tok fram lommeboka kvar gong. 

Eg protesterte ikkje stort på det, mest fordi eg var usikker på kor uhøflig det ville vere. Men eg syntest det blei kleint etter kvart. 

Anonymkode: 7272a...8fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste her er jo dama som bruker en hel kveld på en person hun ikke er interessert bare for å få gratis drinker. Da er du desperat etter alkohol. 

 

Anonymkode: 7de1f...511

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spandert tilbake for å så si takk for laget men nå reiser jeg. Men det finnes damer som tar imot gratis drikke for å så stikke av, kjipt men de fins. 

Anonymkode: 463cc...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Hallo! 
Man spør ikke en kvinne man møter første gang om et nummer. Kan du  ikke føre en normal samtale? 
Dette har ikke noe med likestilling å gjøre, det har med å gjøre at du ikke har folkeskikk! 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (6 minutter siden):

Hallo! 
Man spør ikke en kvinne man møter første gang om et nummer. Kan du  ikke føre en normal samtale? 
Dette har ikke noe med likestilling å gjøre, det har med å gjøre at du ikke har folkeskikk! 

Han sa sikkert mobilnummer i virkeligheten da. 

Anonymkode: ef8c1...7e6

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (43 minutter siden):

Hallo! 
Man spør ikke en kvinne man møter første gang om et nummer. Kan du  ikke føre en normal samtale? 
Dette har ikke noe med likestilling å gjøre, det har med å gjøre at du ikke har folkeskikk! 

Telefonnummer

Anonymkode: 6aa28...26c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HVA ville du ha ut av å spandere drinker hele kvelden?

Du trodde jo tydeligvis at du kunne kjøpe noe

Anonymkode: a7100...37a

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg ga bort fordi jeg trodde hun var interessert til å begynne med. Stor forskjell!

Anonymkode: 6aa28...26c

Ehh, nei. Du prøvde å kjøpe henne og fikk som fortjent. 

Anonymkode: 5952d...f0b

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du først å bli med videre, og kår hun ikke ønsket det så spurte du om nummer?

Anonymkode: 77075...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde aldri i verden spandert på fremmede mennesker. Og hvorfor forventer du noe av henne fordi du kjøpte drinker? 
Du kan jo sjekke opp folk uten å kjøpe drinker til de

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kjøpte drinker til henne fordi du tenkte at da ville du automatisk ha rett på å få henne til sengs? Du prøvde å kjøpe henne for drinker?

Anonymkode: 6dadb...af9

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke at folk her forsvarer en slik oppførsel fra dama. Hun er jo fullstendig korrupt når hun serverer TS et slikt svar, ikke bare fordi hun har forsynt seg grovt, men fordi hun har brukt tid på han for så å le han rett opp i ansiktet. Det er ikke akseptabelt, og kan ikke forsvares. 

Kvinner flest holder ikke på sånn, altså. 

Anonymkode: 11f08...64f

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spandere i utgangspunktet? Jeg er M39, antall damer jeg har spandert på, som jeg bare har møtt tilfeldig ute på byen, er 1.

Anonymkode: 031a9...0bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...