Gå til innhold

Også jeg som spanderte hele kvelden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du betalte henne i form av drinker for å få henne til å ligge med deg?

Anonymkode: e5d34...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du betalte henne i form av drinker for å få henne til å ligge med deg?

Anonymkode: e5d34...add

Nei, det et ikke det som står i posten. Prøv å lese igjen.

Anonymkode: de88c...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han ønsket tvert imot å få tlf nr hennes. Han har ikke nevnt det å komme ned i buksa hennes med et ord.

Anonymkode: de88c...d87

Nettopp. HAN spanderte hele kvelden på henne, uten at hun spurte om det. Hva skulle han med telefonnummeret til en random dame han traff på byen? Vise henne frimerkesamlingen? Hvis han ikke var ute etter å komme i buksa på henne, hvorfor ble han så furt over å bli avvist? 

Anonymkode: 30af5...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.27):

Kynisk dame. Ville ikke spandert så mye mer enn en drink hvis jeg var deg. 

Er selv dame og synes sånn type lureri for å få gratis drikke og evt mat er en uting som setter damer i dårlig lys.

Anonymkode: 0eada...d33

Som setter enkelte damer i et dårlig lys. Ikke alle damer generelt sett. *flisespikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spurte hva vi skulle gjøre" 

Det tolker jeg som et hint til "hvor skal vi dra? Til deg eller meg?" 

Og en tydelig forventning til at dere skal "gjøre" noe.... 

Her kunne du nok med fordel ha sagt "fantastisk hyggelig kveld! Skal vi gjenta det en gang? Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å møte deg igjen!" eller variasjoner der du ikke fremstår som "entitled" til å få et ligg som "belønning" for å ha spandert drinker.... 

Reaksjonen hennes kom av måten du uttrykte deg på. Om hun likte deg og egentlig kunne tenkt seg "noe" så kvelte du det nok med måten du fremsto... Kanskje promillen din også bidro til at konsekvenstenkning og logikk ikke gikk helt hånd i hånd.... 

Ikke spander drinker om det ikke er for å være hyggelig uten forventning til noe som helst fra den du spanderer på... Å ta imot drinker man blir påspandert betyr ikke at man forplikter seg til noe annet enn å takke pent for drinken, men det sier seg selv at man gjerne har en hyggelig samtale med den som har spandert....

Jeg liker å bli spandert på, men jeg er tydelig fra start på at jeg ikke er ute etter noe før jeg er blitt litt mer kjent med noen.... Så om jeg har hatt en hyggelig kveld og noen har spandert middag eller drinker så spanderer gjerne jeg lunsj neste gang om vedkommende faktisk ønsker å bli bedre kjent.... 

Å utnytte menns håp om sex for gratis drinker er en uting... Men vi skal ikke føle at vi aldri kan takke ja til en drink for da har vi bekreftet at vi må ha sex for å "balansere regnskapet".... I så fall er man rimelig "billig" om man har sex med noen for 3 drinker.... 

Man skal ha sex for at man har lyst på en person... Og det hadde hun kanskje fått om du hadde takket pent for kvelden med et ønske om å sees en annen gang.... 

For da fremstår du som hyggelig, ikke desperat eller "entitled" etc.... 

 

Endret av sottovoce
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.30):

Les på nytt du, så kanskje du skjønner! Ikke! Ta imot drinker hvis du ikke er interessert til å begynne med!

Anonymkode: 6aa28...26c

INGEN kvinner du møter på byen er interessert til å begynne med! Hun kan kanskje synes du er kjekk, men hun kjenner deg overhodet ikke. De sier ja til å bli litt mer kjent med deg for å finne ut om dere har kjemi og du vekker interesse. Og du gjorde nok et greit inntrykk den kvelden, siden hun fortsatte å snakke med deg, men du ødela nok det dersom du spurte om å fortsette kvelden på en måte som ga inntrykk av at du forventet sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.21):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Ble hun overlegen, eller synes hun situasjonen var ubehagelig? Jeg hadde også vært skuffet hvis jeg spandert på noen en hel kveld, og de så ikke ville ha videre kontakt. Den biten kan alle forstå. Men du skriver jo at du synes hun snyltet på pengene dine, og det er en holdning du kanskje bør tenke litt over?

Det du sier her er jo faktisk at du har gitt henne noe, og da forventer du noe igjen. Joda, joda, du trodde at hun var interessert, også var hun det ikke, og da er det rart at hun satt der med deg så lenge. Men kanskje hun var interessert, og så ombestemte hun seg? Kanskje var hun usikker og så ble det at du maste om nummer tungen på vektskålen. Vi var jo ikke der, så vanskelig for oss som leser å tolke situasjonen. 

Uansett: Kvinner (og alle) har lov til å si nei til å gi deg nummeret sitt, selv om de har vært interessert i utgangspunktet, og selv om du har spandert på dem en hel kveld. Det er faktisk lov å ombestemme seg 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...