Gå til innhold

Også jeg som spanderte hele kvelden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. De aller fleste er på byen og skjenker dama full fordi de vil ha et ligg. Hvordan blir man kjærester i fylla? Klarer du å etablere ordentlig kontakt med noen som er dritings?

Anonymkode: 30af5...229

Man er sannsynligvis ikke dritings hele tiden. Har man et telefonnummer kan man møtes en annen dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.21):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Enig i at en skal gi beskjed med en gang, her har dama vært i grenseland til å forlede deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.21):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Det er ikke dere. Dette var hun. Ha det er kvinner som utnytter menn i forhold til gratis drikke, men flertallet gjør det ikke. Alltid kjøpt selv og om jeg en sjelden gang takket ja så kjøpte jeg neste runde. Bruke en kveld samme med et menneske som kjøper drinker for så å bare gå er for meg uforståelig. Er en ikke interessert så hva er poenget? Jeg har alltid følt at jeg skylder vedkommende noe om jeg tar imot. Enten å tilbringe resten av kvelden sammen, sitte å snakke med vedkommende over tid, kanskje vedkommende forventer sex osv. Jeg ønsker ikke å skylde noen noe jeg ikke har å gi. For det er en forventning om å få noe tilbake. Det skal ikke være nødvendig å måtte spandere på noen for å vise interesse. Lite tips er å heller tilbringe kvelden sammen uten å spandere. Ingen forventning og ingen føler seg snytt. Da vet du også at vedkommende ikke var ute etter å bruke deg som bank. Spør du meg så var ikke dette noe å trakte etter uti i fra oppførselen. Helt enig i at en kan si i fra om en er interessert eller ei, men betyr det at du da må spandere om hun sier hun er interessert? Absolutt ikke. Du nevner likestilling og da må du også praktisere det ved å la kvinner betale selv. Det er noe annet om en er sammen/på en date. Da vet en at vedkommende er interessert. Det betyr allikevel ikke at du skal betale. En kan dele, dere bytter på å betale osv. Eller en spandere fordi en vil selv. Så skal det sies at selv om en betaler så har en ikke krav på noe tilbake. Mange føler de skylder noe tilbake for at de ble påspandert, men faktum er at en er ikke skyldig noe som helst. Denne damen hadde full rett til å bare gå. Var det pent gjort? Absolutt ikke. Det er ikke slik en behandler andre mennesker. Neste gang så satser du på at du i deg selv er nok i møte med andre kvinner du finner interessant. En som bruker andre slik som dette kan du ikke forvente at er ærlig i forhold til om de er interessert eller ei. Da blir det slutt på gratis drinker. Sur lærepenge, men en du neppe glemmer. Bedre lykke neste gang.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.21):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Nei, hva gjør man når utestedet stenger da, og noen har spandert drinker hele kvelden?

Det kan godt være hun var interessert i deg, hvorfor skulle hun ellers ha blitt sittende? Flott med gratis drikke, men de fleste hadde foretrukket et hyggelig selskap. Jeg tror problemet lå i at du spurte hva dere skulle nå, og hun tok det som en forventning fra din side at hun skyldte deg et ligg. Da snudde alt, som du skriver, og interessen forsvant.

Ellers tenker jeg at det sikkert kan være en hyggelig gest å spandere en drink på noen for å starte en samtale, men man trenger ikke å sponse hele kvelden hennes. Hadde jeg vært interessert tilbake så hadde det vært naturlig for meg å betale neste runde.

Anonymkode: 9a76f...abd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, hva gjør man når utestedet stenger da, og noen har spandert drinker hele kvelden?

Det kan godt være hun var interessert i deg, hvorfor skulle hun ellers ha blitt sittende? Flott med gratis drikke, men de fleste hadde foretrukket et hyggelig selskap. Jeg tror problemet lå i at du spurte hva dere skulle nå, og hun tok det som en forventning fra din side at hun skyldte deg et ligg. Da snudde alt, som du skriver, og interessen forsvant.

Ellers tenker jeg at det sikkert kan være en hyggelig gest å spandere en drink på noen for å starte en samtale, men man trenger ikke å sponse hele kvelden hennes. Hadde jeg vært interessert tilbake så hadde det vært naturlig for meg å betale neste runde.

Anonymkode: 9a76f...abd

Dette. Spørsmålet var "hva skal vi gjøre" når det nærmet seg stengetid. Selvfølgelig oppfattet dama det slik at han forventet sex, og ønsket derfor ikke å fortsette kontakten med ham. Ved stengetid er det ikke annet å gjøre enn:

1. Hver av dem drar hjem til seg selv, og avslutter kvelden.

2. De drar begge hjem til den ene av dem, med alt dette innebærer. 

En mann som insisterer på å skjenke og skjenke dama og betale for det, for så å spørre "hva skal vi gjøre nå" når puben stenger, fremstår å være ute etter sex. 

Anonymkode: 30af5...229

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.35):

Nei, jeg ga bort fordi jeg trodde hun var interessert til å begynne med. Stor forskjell!

Anonymkode: 6aa28...26c

Det er lett p avklare ved å spørre.

Du trodde du møtte ei som viste sin interesse ved å bli spandert på og hun trodde hun møtte en (av mange) med fetisj på å spandere på byen.

Lurt å avklare forventninger på forhånd, ikke gå utifra at ukjente mennesker har samme motiv eller tankegang som en selv..

Anonymkode: cb182...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raven.Writingdesk skrev (3 timer siden):

 

 

Altså, har vi lest samme HI?! TS beskriver det som en dame han «var litt interessert i» og at han «skrur på sjarmen» og han spør om telefonnummer. Hvor står det at han «krever/forventer sex» …? 
 

Hvis han ber om telefonnummeret til dama oppfatter jeg det kanskje heller som det motsatte enn en ons. Da er man ofte mindre interessert i å få mobilnummer.. 

 

Men hvis han spurte som i innlegget, kan jeg få et nummer, så høres det jo ut som han er ute etter sex. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 21.21):

Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv.

Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk.

Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling.

Anonymkode: 6aa28...26c

Nei altså.. Hun ville jo gjerne ha drinkene da... Du valgte å spandere. Det betyr ALDRI at hun vil ligge med deg. Det er et håp og en tanke kun du har. Ditt valg å kaste bort penger og forvente noe i retur for det. Aldri anta at noen er interessert. Spør heller først da.. Eller bare behold dine egne penger så sparer du mye. 

Har aldri tatt imot en eneste drink på byn. Fordi den forestillingen mange menn har av at det da innebærer at jeg vil ligge med dem, det gidder jeg ikke.

 

Anonymkode: b248b...9e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det noen gang var tvil om at "tøm og røm" er legitimt og ikke noe menn bør ha dårlig samvittighet for…

Hva er det dere innbiller dere, jenter? Bare fordi dere "bjudar på" har dere liksom kjøpt og betalt et forhold? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lærer som egel menn tidlig, men aldri spander drinker på ei dame. Aldri.

Anonymkode: ad45d...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og hva skulle han med dette nummeret? Ringe henne og prate om kunst, musikk og blomster? 

Anonymkode: 30af5...229

Date henne? Bli kjærest? Ikke automatisk bare «sex».
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke spurt "hva skal vi nå".

Bare si "Kom! Vi går til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonJean skrev (2 timer siden):

Men hvis han spurte som i innlegget, kan jeg få et nummer, så høres det jo ut som han er ute etter sex. 🤷🏻‍♀️

Han har oppklart senere i tråden at han spurte etter telefonnummer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. De aller fleste er på byen og skjenker dama full fordi de vil ha et ligg. Hvordan blir man kjærester i fylla? Klarer du å etablere ordentlig kontakt med noen som er dritings?

Anonymkode: 30af5...229

TS har antydet 3+ drinker. Jeg er ikke på fylla etter 3 Norske drinker fordelt på en kveld.

TS har forklart at han ønsket telefonnr. Hva du synes om menn er din sak. Men det er en fordel om du forholder deg til de faktiske forhold når du melder deg inn i en diskusjon som dette?

Anonymkode: de88c...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 time siden):

Om det noen gang var tvil om at "tøm og røm" er legitimt og ikke noe menn bør ha dårlig samvittighet for…

Hva er det dere innbiller dere, jenter? Bare fordi dere "bjudar på" har dere liksom kjøpt og betalt et forhold? 😂

Jeg tror ikke at noen tjener på slike kyniske «fiendebilder». Som mann så setter jeg stor pris på det annet kjønn og prøver å behandle dem ok og forventer også selv å bli behandlet på en ok måte

Anonymkode: de88c...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 time siden):

Om det noen gang var tvil om at "tøm og røm" er legitimt og ikke noe menn bør ha dårlig samvittighet for…

Hva er det dere innbiller dere, jenter? Bare fordi dere "bjudar på" har dere liksom kjøpt og betalt et forhold? 😂

Men denne mannen fikk verken tømt eller rømt. Han prakket på dama alkohol for å komme i buksa hennes, og sutrer nå over at det ikke gikk. Dakar. 

Anonymkode: 30af5...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men denne mannen fikk verken tømt eller rømt. Han prakket på dama alkohol for å komme i buksa hennes, og sutrer nå over at det ikke gikk. Dakar. 

Anonymkode: 30af5...229

Dette er ikke sannferdig gitt hva TS har sagt tidligere i tråden. Vennligst avstå fra å juge.

Anonymkode: de88c...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke sannferdig gitt hva TS har sagt tidligere i tråden. Vennligst avstå fra å juge.

Anonymkode: de88c...d87

Spanderte ikke han på henne av eget tiltak? Spurte han ikke "hva skal vi gjøre nå" ved stengetid? Er han ikke furt? 

Anonymkode: 30af5...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slått deg at du kan faktisk forsøke å finne ut av sånt FØR du bruker masse penger på å spandere drinker? Du må ei heller ikke spandere drikke.. Du kan jo faktisk sitte og prate med noen også kjøper begge egen drikke..

Anonymkode: 49d75...d97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spanderte ikke han på henne av eget tiltak? Spurte han ikke "hva skal vi gjøre nå" ved stengetid? Er han ikke furt? 

Anonymkode: 30af5...229

Han ønsket tvert imot å få tlf nr hennes. Han har ikke nevnt det å komme ned i buksa hennes med et ord.

Anonymkode: de88c...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...